Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen meldingen iPhone app

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo,

Ik heb gezocht in het forum maar kan niets vinden helaas.

Ik krijg geen meldingen meer van bijvoorbeeld starten van laden of laden voltooid meer op mijn iPhone. Dit heeft altijd goed gewerkt en de vinkjes staan ook goed. Uiteraard heb ik de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook het ik de laatste update van de auto en deze nog gereset.

Wie heeft er nog een gouden tip???
 
Vanochtend laatste update geïnstalleerd (36.3.1) maar nog steeds geen melding in app.
iOS update gedaan, uninstall van Tesla app ook geprobeerd, steeds geen melding.
Ik zie niet veel klachten op TMC, dus geïsoleerd probleem bij mij (en U misschien, @JMOL ?)
 
Naast de originele notificaties (alarm, laad start/stop, updates), die well nuttig zijn, zijn er ook nu notificaties ivm open deuren, ramen of koffer. Die krijg ik dus ook niet.
Heb een service appointment geboekt, hopelijk zullen ze op afstand kunnen dit oplossen.
 
Als je naar instellingen gaat in de app, dan naar berichten, bij de 1e optie staat Auto's, heb je daar je auto geselecteerd? Als die daar niet geselecteerd staat, krijg je geen notificaties, ongeacht welke instellingen er aan staan.

Bij mij is deze ook opeens een keer uit gegaan.
 
Als je naar instellingen gaat in de app, dan naar berichten, bij de 1e optie staat Auto's, heb je daar je auto geselecteerd? Als die daar niet geselecteerd staat, krijg je geen notificaties, ongeacht welke instellingen er aan staan.

Bij mij is deze ook opeens een keer uit gegaan.


Bedankt voor de tip, was al geselecteerd.
heb het even uit en aan gedaan maar steeds niet ok.


C247DC7A-4F6A-4107-A83B-0E88DA5D4A8D.png
 
Nou allereerst mijn complimenten aan Tesla Den Haag. De dame (Sylvia) die mijn casus in haar mik kreeg (want blij hoefde ze er niet mee te zijn) heeft niet losgelaten. Echt top!

Het is sinds vanmiddag opgelost. Er stond nog iets met een service actie open. Denk dat ze dan de meldingen uitschakelen omdat je dan de hele tijd meldingen krijgt als de monteur bezig is. Dus die hebben ze opnieuw geopend en afgesloten. Of iets in die richting en nu werkt het weer.
 
  • Like
Reactions: Hbrink and MaSansky