You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
er zijn allerlei apps en tools die je extra kunt laten draaien op de Tesla. Die houden allerlei statistieken bij. Maar die apps houden ook de auto continue "wakker".Geen idee wat je precies bedoelt met meet-tools maar ik heb geen andere app dan de Tesla app en de auto is uiteraard gewoon uit en op slot.
Ah op die manier. Dat is bij mij niet van toepassing. Heb geen extra apps / tools draaien - althans, niet anders dan fabrieksinstellingen.er zijn allerlei apps en tools die je extra kunt laten draaien op de Tesla. Die houden allerlei statistieken bij. Maar die apps houden ook de auto continue "wakker".
er zijn allerlei apps en tools die je extra kunt laten draaien op de Tesla. Die houden allerlei statistieken bij. Maar die apps houden ook de auto continue "wakker".
Korte afstand met een koude accu, en dan hoge snelheden, en dan met 20" wielen... dan klinkt 230 als een logisch gevolg.Vanmorgen met een koude accu 45 km gereden 230 wh/km.. in een P met 20” valt me toch tegen. Helft 110 km/h andere helft 135 km/h.
Ha ha, oeps, Wh/km idd.Oei, 230kW / km, dat is wel heel erg onzuinig :-/
Denk dat je Wh/km bedoeld
Vermogen per kilometer is niet onzuinig, het is onzinnigOei, 230kW / km, dat is wel heel erg onzuinig :-/
Als ik 130 KM/uur op de snelweg rij (cruise control) dan verbruikt die van mij 240 KW/Kilometer dus met een volle tank kan ik dan zo'n 300 kilometer rijden. Is voor mij genoeg maar met een 510 Km verbruik volgens de norm..............
Wat ik vandaag merkte was wel interessant. Hier in het Schwartzwald heb je mooie steile bergwegen, en op een gegeven moment met een vrij volle accu kreeg ik steeds minder regen hoe meer ik daalde. Dus steeds meer stippellijntjes ondanks dat de accu warmer werd door de regen. Ik vermoed dat de accu het bijladen even niet bij kon houden (meer dan 15% hellingen minutenlang naar beneden heb ik het dan over). Misschien mede omdat de accu nog ietwat koud was.
Verder is het echt een genot om hier te rijden! En ook weer prima verbruik ondanks de koude temperaturen en veel hoogteverschil. De procenten vliegen er soms bij als je lang en steil afdaalt.
Vermogen per kilometer is niet onzuinig, het is onzinnig
Ik denk dat die beperking van de regen kwam door overhitting van de stator/motor.Wat ik vandaag merkte was wel interessant. Hier in het Schwartzwald heb je mooie steile bergwegen, en op een gegeven moment met een vrij volle accu kreeg ik steeds minder regen hoe meer ik daalde. Dus steeds meer stippellijntjes ondanks dat de accu warmer werd door de regen. Ik vermoed dat de accu het bijladen even niet bij kon houden (meer dan 15% hellingen minutenlang naar beneden heb ik het dan over). Misschien mede omdat de accu nog ietwat koud was.
Verder is het echt een genot om hier te rijden! En ook weer prima verbruik ondanks de koude temperaturen en veel hoogteverschil. De procenten vliegen er soms bij als je lang en steil afdaalt.