Zoals
@TM3LR al zegt, maar dan ook niet meer checken als sentry uit is gegaan, anders blijf je drain houden, zij het maar 1-2% per dag. Ik vermoed overigens, gezien het verbruik en koude weer dat je scheduled voorverwarmen aan hebt staan (wellicht zelfs zonder het te weten) en voor de andere mee-lezers: Ook het vinkje bij summon houdt je auto wakker, ondanks dat je (net als ik) summon nooit hebt gebruikt of zult gebruiken tot FSD gebruik qua wetgeving is toegestaan. Ook in het kader van milieubewustzijn; uit dat ding, tenzij je toch sentry altijd aan moet hebben, dan scheelt summon helemaal niks (Of zet het toch uit opdat je het, als je hem ooit veilg parkeert zonder sentry, niet vergeet).
Overigens zou compleet leeglopen nog geen drama zijn als je bij terugkeer zonder de auto te verplaatsen de kabel erin kunt steken, Komt-ie vanzelf weer tot leven. Wel slecht voor de batterij natuurlijk. Daarom schakelt ie voor ie echt leeg is ook helemaal uit met 2-4 kWh reststroom om vernietiging van je batterij te voorkomen.