Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Is er nog iemand opzoek naar Aero wheel caps?
Na ontvangst van mijn M3 heb ik bij de grote Chinees een paar sets Aero Wheel Caps besteld.
Twee sets heb ik nog over. Zie de foto's voor de kleuren. Ze zijn verpakt + de beschermfolie zit er nog op.
Voor € 8,- per set (zonder verzendkosten) mogen ze weg.
IMG_2249.JPEG IMG_2250.JPEG IMG_2251.JPEG
 
Ik heb voor komend weekend een roadtrip naar Italië gepland waar ik in de auto zal slapen. De vorige keer dat ik dat deed had ik een laken over de stoelen gespannen om het licht buiten te houden (en voor wat privacy te zorgen), maar dit beviel niet echt.
Het is nu te laat om nog van die sun shades uit china te laten komen, en bij Tesla of Nederlandse webshops vind ik ze wel erg prijzig.
Is hier iemand die sun shades / zonneschermen heeft voor de Model 3 en deze een weekje uit wil lenen / verhuren? (hoe meer ramen ik kan afdekken hoe beter)
 
Is er nog iemand die een nette set 19 inch Sonic Carbon velgen te koop heeft? Ik zou de standaard 19 inch velgen van mijn nieuwe Model S graag vervangen voor donkerdere velgen.

Ik heb wel een set 19" slipstream (met nieuwe Bridgestones 3000km op gereden) die je kunt laten spuiten, hoef er maar 950 euro voor te hebben. Waren door mij uit nood aangeschaft omdat ik een scheurtje had in 1 van mijn 21" velgen.
 
Zou er iets mis mee zijn? Ik vind 30k voor een S uit 2015 met nog geen 70k km erg weinig.
De meeste Model S in deze prijs range hebben tonnen gereden en zijn uit 2013/2014.
Dit is de 3e keer dat deze auto te koop wordt aangeboden sinds december 2019...
Ik heb 4 jaar geleden ook geprobeerd mijn Outlander via autotrack te verkopen. Kansloos verhaal. Toen ik m voor dezelfde prijs op marktplaats had gezet was ie binnen een dag verkocht. Het zou dus gewoon kunnen zijn dat niet de juiste mensen hier zoeken.
 
Nu er eindelijk zicht is op de levering van mijn nieuwe bolide, kan ik mijn S 85D opnieuw te koop aanbieden:
  • 85D - vierwielaangedreven
  • december 2015
  • 150.000km
  • autopilot
  • luchtvering
  • pano schuifdak
  • sound studio package
  • zwart premium interieur (pianolak + zwarte alcantara hemel)
  • getinte achterste zijruiten + achterruit
  • centerconsole met smartphone lader
  • gratis levenslang supercharging
  • met glascoating behandeld
  • 4 x originele 19" velg met winterbanden
  • 4 x TST Turbine 19" velg in space gray met zomerbanden
  • originele laadkabel
Vraagprijs 48.000 (BTW verrekendbaar)

Meer foto's op link
Contact per mail: [email protected] of op +32 486 030 787

 
Kan ik iemand interesseren voor een set van 4 originele 18" Model 3 banden (alleen de banden zonder velg dus). Ik heb er kort op gereden omdat ik de 18" velgen nu gebruik voor de winterbandenset.

Indien gewenst kan ik wel foto's maken, maar de banden staan nu in de schuur opgeslagen, dus was wat onhandig. Bovendien... rond donker, vrijwel nieuw weet niet wat een foto daar nog aan toe gaat voegen.

Als je geïnteresseerd bent, of iemand kent die dit is, stuur me even een berichtje.
 
Ik heb wel interesse; hoeveel wil je ervoor hebben?

Kan ik iemand interesseren voor een set van 4 originele 18" Model 3 banden (alleen de banden zonder velg dus). Ik heb er kort op gereden omdat ik de 18" velgen nu gebruik voor de winterbandenset.

Indien gewenst kan ik wel foto's maken, maar de banden staan nu in de schuur opgeslagen, dus was wat onhandig. Bovendien... rond donker, vrijwel nieuw weet niet wat een foto daar nog aan toe gaat voegen.

Als je geïnteresseerd bent, of iemand kent die dit is, stuur me even een berichtje.
 
Kan ik iemand interesseren voor een set van 4 originele 18" Model 3 banden (alleen de banden zonder velg dus). Ik heb er kort op gereden omdat ik de 18" velgen nu gebruik voor de winterbandenset.

Indien gewenst kan ik wel foto's maken, maar de banden staan nu in de schuur opgeslagen, dus was wat onhandig. Bovendien... rond donker, vrijwel nieuw weet niet wat een foto daar nog aan toe gaat voegen.

Als je geïnteresseerd bent, of iemand kent die dit is, stuur me even een berichtje.
Ik heb begin dit jaar zo'n tweede setje voor een mooi prijsje opgehaald en ben er super blij mee. Was eerst een beetje zuinig op m'n banden omdat ze toch best prijzig zijn. Maar nu bij elk stoplicht en feestje.
Ik kan het iedereen aanraden
 
  • Like
Reactions: Robbaman