Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop:
- Originele 21" Turbines zilver. Inclusief TPMS + Tesla Bandenhoezen + gebruikelijke stoeprandschade. Originele Continentals zijn versleten.
- Originele 21" Turbines antraciet. Inclusief TPMS + gebruikelijke stoeprandschade + 2 in goede staat verkerende Pirelli P zero banden.

Te koop gevraagd:
- Originele Tesla velgen, 19" turbines of slipstream
 
Te koop:
- Originele 21" Turbines zilver. Inclusief TPMS + Tesla Bandenhoezen + gebruikelijke stoeprandschade. Originele Continentals zijn versleten.
- Originele 21" Turbines antraciet. Inclusief TPMS + gebruikelijke stoeprandschade + 2 in goede staat verkerende Pirelli P zero banden.

Te koop gevraagd:
- Originele Tesla velgen, 19" turbines of slipstream
Tjee, verwissel je die prachtige 21” turbines door 19”? :eek: Ze zijn weliswaar stiller, maar die 21” zijn zoveel mooier. M.i.
 
Precies de oudemannenclub hier :D:D:D:p Rijdt te hard, verbruikt teveel, de banden zijn te duur, ...:rolleyes::D
Alles voor de look toch, we zien ons vrouwen toch ook liever on high heels en die dragen ze ook niet voor het comfort ;)
All jokes aside, ik zou da beetje comfort met plezier inleveren.
 
Precies de oudemannenclub hier :D:D:D:p Rijdt te hard, verbruikt teveel, de banden zijn te duur, ...:rolleyes::D
Alles voor de look toch, we zien ons vrouwen toch ook liever on high heels en die dragen ze ook niet voor het comfort ;)
All jokes aside, ik zou da beetje comfort met plezier inleveren.

Ieder zijn ding. Zo zie ik mijn vriendin liever op sportschoenen dan op hoge hakken, ook al vanwege het feit dat ze binnen 10 meter om zou vallen:D