Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Inderdaad. Ik geef het een kleine week. Daarna hoeft het niet meer en annuleer ik de MY:)
Zit er ook aan te denken om de Y te annuleren. Heb hem nu al regelmatig in het echt gezien en ik kan er maar niet aan wennen, ik vind het echt geen mooie wagen. Mijn M3 heeft nog maar 40k km's en ik heb de ruimte niet nodig. Tenzij je een ruimere wagen nodig hebt zie ik geen enkele meerwaarde in de Y. Toch succes met de verkoop🤞
 
  • Informative
Reactions: Xfrank
Mocht er iemand zijn die een model s plaid reservering heeft voor de oude prijs, en van zijn reservering afwil, stuur mij dan berichtje. Ben uiteraard bereid om te betalen voor de reservering, maar geen tienduizenden euro's. Ik kan de auto zowel zakelijk als privé aanschaffen, als dat uitmaakt voor de reservering.

Ben alleen geïnteresseerd in een model s plaid met zwart interieur. Grijze, zwarte of blauwe lak. Autopilot en velgen maakt niet uit.
 
Voor wie op zoek is naar een tweedehands met weinig kilometers; nu ik mijn MYP ontvangen heb, mag mijn M3 weg.

M3 LR, mei 2019, 27.000km, rood multi-coat exterieur, wit interieur, AP, 18” aero velgen, all-weather matten in de koffer en frunk, mogelijkheid tot overname “tesla Special“ 18 inch antraciet velgen en Vredestein Wintrac winterbanden.

45.000,- euro (geen BTW wagen).
 

Attachments

  • 85CCD2C9-1811-4CC1-84FC-D234C01678DF.jpeg
    85CCD2C9-1811-4CC1-84FC-D234C01678DF.jpeg
    800.6 KB · Views: 372
  • 01A935B0-F63B-47DA-A2D1-B3728139EB82.jpeg
    01A935B0-F63B-47DA-A2D1-B3728139EB82.jpeg
    760 KB · Views: 67
Deze komt tijdelijk te koop
M3 Long Range AWD uit april 2019 met 69.420km op de teller:p
19" sportvelgen
Red Multi-Coat
Auto Pilot (HW3 installed)
FSD Capability
volledig zwart premium interieur
volledige garantie tot 3 april 2023
garantie op de batterij en aandrijfunit tot 3 april 2027 of 192.000km

Deze wagen is privé ingeschreven, dus geen btw wagen
indien interesse, stuur me maar uw beste bod per PM.
Hij mag weg, maar moet niet weg;)
View attachment 875781View attachment 875782View attachment 875783View attachment 875784View attachment 875785
zoals ik zei, was dit tijdelijk.
Hij is nu niet meer te koop. de Model Y bestelling wordt geannuleerd
de post hierboven heb je nog een kans ;)
 
  • Like
Reactions: DVR-MYP
Heeft iemand misschien zo'n blauwe adapter voor de granny charger die licht te verstoffen en die ik voor een leuk prijsje kan overnemen?
Ik zou het op zich wel handig vinden maar vind 48 euro net te gortig. Bij voorkeur 16A maar 32A kan denk ik ook wel.
Ik heb een nieuwe nooit gebruikte. Die mag weg voor 30 euro, probleem zal echter zijn port van BE naar NL. Even gekeken bij postnl en dat is 10 euro.
xT8RavW.jpg

arbiUQg.jpg
 
Aangezien mijn nieuwe model S LR nu toch echt aanstaande lijkt te zijn gaat de Y performance in de verkoop! Is van eind mei dit jaar (uit de fabriek in Berlijn) en heeft inmiddels 15000km op de teller. De auto is nog in nieuwstaat, afgezien van de velg rechtsachter welke al een ontmoeting met de stoeprand heeft gehad (is bijgewerkt met lakstift).
Bij interesse of meer info/foto's graag even pb
 

Attachments

  • IMG_1830.jpeg
    IMG_1830.jpeg
    819.8 KB · Views: 69
  • IMG_1828.jpeg
    IMG_1828.jpeg
    693.7 KB · Views: 69
U heeft de mogelijkheid om zelf uw Tesla Model S uit te breiden met 2 extra zitplaatsen. Ik verkoop namelijk (na er jarenlang zelf plezier van gehad te hebben) de in- en uitklapbare stoelen (jump-seats), die volgens mij in iedere Tesla model S zelf in te bouwen zijn. Hierdoor kun je op een verantwoorde manier 7 mensen in je Tesla Model S meenemen. Ikzelf heb ook nog mijn achterbumper laten verstevigen voor EUR 225,- bij een Tesla-herstelbedrijf.

De stoelen zijn dezelfde als de stoelen die door Tesla worden meegeleverd als je vanaf de fabriek een Tesla Model S 7-zitter besteld. Volgens Tesla zijn de stoelen geschikt voor kinderen tot circa 8 jaar. Meer informatie vind je hier:

Het erin zetten is relatief eenvoudig. De hiervoor benodigde schroeven (en het vakje voor in je achterbank) krijg je erbij.

De bank kost EUR 500,-. Bij interesse kun je mailen naar [email protected]