Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ja, hij is verkocht (als het goed is staat het geld vandaag op mijn rekening). Hij gaat naar Oostenrijk. Ik heb er 37.000 ex BTW (ongeveer 45.000 in BTW) voor gekregen. Dan heeft zelf adverteren toch geloond: Tesla bood 40.000 incl BTW.
Tesla heeft volgens mij ook liever dat je hem zelf verkoopt en geven ook aan dat je er dan waarschijnlijk wel meer voor kunt krijgen. In ieder geval bij mij. Omdat mijn auto al op voorraad bleek en ik hem dus een week later al op kon halen heb ik de gok toch maar niet genomen. Wagenparkbeheerder was overigens wel erg onder de indruk van de restwaarde van Tesla. Meeste auto's gaan hier naar de veiling in verband met de hogere korting op de nieuwe auto maar in dit geval vond hij dat niet nodig.
 
Inverter aggregaat/generator 2600w
FME XG-SF2600 | INVERTER AGGREGAAT MET AFSTANDBEDIENING
De fluisterstille aggregaten van FME zijn inzetbaar voor diverse doeleinden. Bij de camper, op de boot of in de bouw. Krachtig en betrouwbaar, met een inverter om een zuivere sinus af te geven zodat u ook audio apparatuur en ander gevoelige electrische apparaten er op aan kan sluiten. De FME XG-SF2600 is vooral voor stroom aan niet al te zware electronische apparaten zoals een lichte boormachine, verlichting, lichte schuurmachine etc. Deze FME XG-SF2600 heeft een elektrische start en afstandbediening zodat u de aggregaat op afstand aan/uit kan zetten


heeft enkel als test gedraaid, maar is nooit echt gebruikt. nieuwprijs 749€ /VP 499€

je kan er de tesla mee opladen, als je tijd hebt (max.8A);)
@Xfrank Zou je hem nu toch niet beter bijhouden? Nu in November stroomtekort dreigt, is de kans groot dat Murphy voor je deur gaat staan als je hem verkoopt.
 
Dag allemaal,
Sinds afgelopen zaterdag de gelukkige eigenaar van Tesla MS; nadat ik mijn order voor een I-pace had geannuleerd.
Erg blij met de MS. Moest wel eerste week al leren dat je af en toe de boel moet resetten (achteruitcamera deed het niet):( .
Maar nu next thing: een oplader. Gewoon bestellen bij Tesla? Of heeft iemand een (nieuw) exemplaar in de verkoop?
(zag wel eerder aanbod, zal daar nog DM naar sturen)
 
  • Like
Reactions: Karim DB
Dag allemaal,
Sinds afgelopen zaterdag de gelukkige eigenaar van Tesla MS; nadat ik mijn order voor een I-pace had geannuleerd.
Erg blij met de MS. Moest wel eerste week al leren dat je af en toe de boel moet resetten (achteruitcamera deed het niet):( .
Maar nu next thing: een oplader. Gewoon bestellen bij Tesla? Of heeft iemand een (nieuw) exemplaar in de verkoop?
(zag wel eerder aanbod, zal daar nog DM naar sturen)

Hey Patrick, Welkom hier.

Zelf heb ik een TWC van Tesla besteld en dat werkt prima.
Wel heb ik er een Maxem load balancer bij gekocht met een krachtgroep en een extra aardlekschakelaar.

Een installateur kan dit voor je aansluiten.