Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb inmiddels al een aantal weken een set 22” Onyx Black Turbine velgen als referral award in bestelling staan. Optioneel te bestellen bij een nieuwe Tesla voor €5800. Voor een goed bod zijn ze voor jou. Ophalen in SC Rotterdam
 
Wegens inruil S voor X heb ik een aantal zaken over waaronder:
-1 set T Sportline 20" staggered wielen (grey Metalalic) inclusief sensoren, schadevrij door Alloygators;
-1 set dakdragers met 2 fietsendragers van Whispbar, fietsen worden vastgezet zonder voorwiel op een klem;
-1 19" sneuwkettingset (nooit gebruikt)

PM min voor meer info of doe een bod
 
goedemorgen

Binnenkort ben ik de trotse bezitter van een used tesla en zo’n wall connector lijkt mij toch handiger dan stopcontact.
Iemand nog eentje in de aanbieding ?

Hartelijke groet

Job
Hi Job
Ik krijg volgende week vrijdag mijn nieuwe tesla, vervolgens kan ik een referral verzilveren en zou je mijn TWC kunnen overnemen voor 400 euro. (Maar dat duurt dus wel nog even een paar weken )
 
Wegens inruil S voor X heb ik een aantal zaken over waaronder:
-1 set T Sportline 20" staggered wielen (grey Metalalic) inclusief sensoren, schadevrij door Alloygators;
-1 set dakdragers met 2 fietsendragers van Whispbar, fietsen worden vastgezet zonder voorwiel op een klem;
-1 19" sneuwkettingset (nooit gebruikt)

PM min voor meer info of doe een bod

Set T-Sportliners tijdelijk op hold, ik ben aan het onderzoeken of ik ze onder MX als winterband velg kan inzetten;
Eind deze week weet ik dat, wordt vervolgt.
 
In de herhaling, lease contract ter overname:

Blauwe Tesla Model X 90D
Chrome delete
20" velgen voorzien van nieuwe banden
Wit Interieur
6 Zit Configuratie
Enhanced Autopilot
High Amperage Charger (17kW)
Smart Air Suspension
PUP Package

KM Stand: +/-75.000
datum 1e toelating: 26 Mei 2017
Resterende termijnen: 44 (per 26-9-2018)
Bonus bij overname contract

PM voor meer informatie.
 
Te koop:
-Nieuwe 22 inch Onyx black velgen voor model X met zomerbanden en tpms sensoren (referral prize)
4500 Euro indien gewenst bon mogelijk voor facturatie. Af te halen.
- 2 x Wall Charger Black met Elon Musk 400€ (levering oktober 2018)
Te koop:
-Nieuwe 22 inch Onyx black velgen voor model X met zomerbanden en tpms sensoren (referral prize)
4500 Euro indien gewenst bon mogelijk voor facturatie. Af te halen.
- 2 x Wall Charger Black met Elon Musk 400€ (levering oktober 2018)
goedenavond blauwe parel :)
Neem graag een optie op een twc
Dank alvast
Groet

Job
 
hoe kom je die leveringstermijn te weten?

Hello Lars,

Thank you for contacting us regarding the Tesla Referral Program. I apologize for any inconvenience this delayed response has caused.

Unfortunately we encountered some production delays with the Signature Black Wall Connectors, but are now producing and shipping them as quickly as we can. It looks like yours should ship by October. I am sorry if these delays have inconvenienced you, and we really do appreciate your patience.

Let me know if you have further questions or concerns regarding the Referral Program.

Best Regards,

Colten Beecher | Referral Program Support , Customer Support NA
12832 Frontrunner Blvd, Draper, UT 84020
[email protected]
 
Set T-Sportliners tijdelijk op hold, ik ben aan het onderzoeken of ik ze onder MX als winterband velg kan inzetten;
Eind deze week weet ik dat, wordt vervolgt.

De T-Sprotline wielen zijn niet meer te koop (Ik kan ze ogenschijnlijk toch als winterbadwiel inzetten op de X (wist ik niet) excuus voor de verwarring.. De rest is nog wel in de aanbieding (fietsendragers en 19" Trak sneeuwkettingen (ongebruikt)