Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
IMG_0403.JPG


Te koop z.g.a.n. Slipstream 19 inch velgen met Michelin zomerbanden ivm aanschaf 21 inch

Velgen zijn onbeschadigd.

Vraagprijs 1.900 euro

Graag pm bij belangstelling
 
Ik overweeg mijn Tesla Model X (P90D) te gaan verkopen. Aangezien het een nog vrij nieuwe en dure auto betreft en ik niet een "inruil" deal wil maken, ben ik op zoek... Heeft iemand een tip via welke site dat het beste gaat. De auto heb ik op mijn BV geregistreerd.

Ook hoorde ik iets over export naar Noorwegen, alwaar ze populair zijn... alle tips zijn welkom!
 
Helemaal nieuw op dit forum en hoop binnenkort bij de Tesla familie te horen :)
Ik ben al een kleine 2 maanden op zoek naar een gebruikte Model S maar heb vrij specifieke wensen. De auto met mijn wensen is en komt maar niet beschikbaar in NL waardoor ik inmiddels al in het buitenland aan het kijken ben en 2 geschikte auto's in Oostenrijk heb gevonden. Ik ben dus al aan het kijken naar import.
Ik ben nog een paar zaken aan het onderzoeken voordat ik weet of dat echt mogelijk is. Onder andere of ik bij een Tesla service center in Nederland ook recht heb op garantie op een Model S die oorspronkelijk uit Oostenrijk komt, daar lijkt het wel op maar hoor gemengde verhalen hierover.
De 2 auto's die ik nu op het oog heb hebben namelijk nog garantie (minder dan 40.000km gereden en slechts 2,5 jaar oud).
Importeren blijkt niet zo eenvoudig, zeker niet met een financial lease contract en verzekering aangezien financiering en verzekeringen pas geregeld kunnen worden zodra de auto een NL kenteken heeft, wat ik heb begrepen.

Liever koop ik natuurlijk in Nederland een gebruikte omdat dat allemaal veel eenvoudiger is.
Hierbij mijn wensen lijstje en wellicht weten jullie iemand die er 1 aanbied welke hieraan voldoet:

- Model S 85D of 90D, P85D mag eventueel ook
- Wit (voorkeur), Rood of Lichtblauwe lak
- 7-zitter (absolute must)
- Autopilot (ook een must)
- Liefst nog in garantie periode en dus bij voorkeur minder dan 70.000km gereden en niet ouder dan 3 jaar.
- Luchtvering met GPS
- Binnen zwarte bekleding (beige absoluut niet gewenst), bovenkant mag eventueel wel lichte kleur zijn.
- Glazen Panorama schuif dak
- Velgen maakt niet zoveel uit, 21" is wel mooier maar begreep stuk minder zuinig dus 19" wellicht beter.
- Liefst carbon interieur maar is zeker geen must
- Verlichtings- en winterpakket zou leuk zijn.
- BTW auto en max zo'n € 80.000 incl. BTW

Dus mochten er MS rijders met een MS die hieraan voldoet en deze wellicht willen verkopen dan hoor ik dat graag. ;)
 
Ik overweeg mijn Tesla Model X (P90D) te gaan verkopen. Aangezien het een nog vrij nieuwe en dure auto betreft en ik niet een "inruil" deal wil maken, ben ik op zoek... Heeft iemand een tip via welke site dat het beste gaat. De auto heb ik op mijn BV geregistreerd.

Ook hoorde ik iets over export naar Noorwegen, alwaar ze populair zijn... alle tips zijn welkom!

kijk hier anders even rond:

Waar de hoogste inruilprijs voor je Tesla
 
Helemaal nieuw op dit forum en hoop binnenkort bij de Tesla familie te horen :)
Ik ben al een kleine 2 maanden op zoek naar een gebruikte Model S maar heb vrij specifieke wensen. De auto met mijn wensen is en komt maar niet beschikbaar in NL waardoor ik inmiddels al in het buitenland aan het kijken ben en 2 geschikte auto's in Oostenrijk heb gevonden. Ik ben dus al aan het kijken naar import.
Ik ben nog een paar zaken aan het onderzoeken voordat ik weet of dat echt mogelijk is. Onder andere of ik bij een Tesla service center in Nederland ook recht heb op garantie op een Model S die oorspronkelijk uit Oostenrijk komt, daar lijkt het wel op maar hoor gemengde verhalen hierover.
De 2 auto's die ik nu op het oog heb hebben namelijk nog garantie (minder dan 40.000km gereden en slechts 2,5 jaar oud).
Importeren blijkt niet zo eenvoudig, zeker niet met een financial lease contract en verzekering aangezien financiering en verzekeringen pas geregeld kunnen worden zodra de auto een NL kenteken heeft, wat ik heb begrepen.

Liever koop ik natuurlijk in Nederland een gebruikte omdat dat allemaal veel eenvoudiger is.
Hierbij mijn wensen lijstje en wellicht weten jullie iemand die er 1 aanbied welke hieraan voldoet:

- Model S 85D of 90D, P85D mag eventueel ook
- Wit (voorkeur), Rood of Lichtblauwe lak
- 7-zitter (absolute must)
- Autopilot (ook een must)
- Liefst nog in garantie periode en dus bij voorkeur minder dan 70.000km gereden en niet ouder dan 3 jaar.
- Luchtvering met GPS
- Binnen zwarte bekleding (beige absoluut niet gewenst), bovenkant mag eventueel wel lichte kleur zijn.
- Glazen Panorama schuif dak
- Velgen maakt niet zoveel uit, 21" is wel mooier maar begreep stuk minder zuinig dus 19" wellicht beter.
- Liefst carbon interieur maar is zeker geen must
- Verlichtings- en winterpakket zou leuk zijn.
- BTW auto en max zo'n € 80.000 incl. BTW

Dus mochten er MS rijders met een MS die hieraan voldoet en deze wellicht willen verkopen dan hoor ik dat graag. ;)
Staar je in ieder geval niet blind op de autopilot, die kun je als update nog bijkopen via Tesla.

7 zitter is zelf in te bouwen maar vergeet de verstevigingsbalk achter de bumper niet. (Staat ergens een filmpje hoe het moet)

Op die manier zou je waarschijnlijk al een stuk meer keus hebben.
 
Helemaal nieuw op dit forum en hoop binnenkort bij de Tesla familie te horen :)
Ik ben al een kleine 2 maanden op zoek naar een gebruikte Model S maar heb vrij specifieke wensen. De auto met mijn wensen is en komt maar niet beschikbaar in NL waardoor ik inmiddels al in het buitenland aan het kijken ben en 2 geschikte auto's in Oostenrijk heb gevonden. Ik ben dus al aan het kijken naar import.
Ik ben nog een paar zaken aan het onderzoeken voordat ik weet of dat echt mogelijk is. Onder andere of ik bij een Tesla service center in Nederland ook recht heb op garantie op een Model S die oorspronkelijk uit Oostenrijk komt, daar lijkt het wel op maar hoor gemengde verhalen hierover.
De 2 auto's die ik nu op het oog heb hebben namelijk nog garantie (minder dan 40.000km gereden en slechts 2,5 jaar oud).
Importeren blijkt niet zo eenvoudig, zeker niet met een financial lease contract en verzekering aangezien financiering en verzekeringen pas geregeld kunnen worden zodra de auto een NL kenteken heeft, wat ik heb begrepen.

Liever koop ik natuurlijk in Nederland een gebruikte omdat dat allemaal veel eenvoudiger is.
Hierbij mijn wensen lijstje en wellicht weten jullie iemand die er 1 aanbied welke hieraan voldoet:

- Model S 85D of 90D, P85D mag eventueel ook
- Wit (voorkeur), Rood of Lichtblauwe lak
- 7-zitter (absolute must)
- Autopilot (ook een must)
- Liefst nog in garantie periode en dus bij voorkeur minder dan 70.000km gereden en niet ouder dan 3 jaar.
- Luchtvering met GPS
- Binnen zwarte bekleding (beige absoluut niet gewenst), bovenkant mag eventueel wel lichte kleur zijn.
- Glazen Panorama schuif dak
- Velgen maakt niet zoveel uit, 21" is wel mooier maar begreep stuk minder zuinig dus 19" wellicht beter.
- Liefst carbon interieur maar is zeker geen must
- Verlichtings- en winterpakket zou leuk zijn.
- BTW auto en max zo'n € 80.000 incl. BTW

Dus mochten er MS rijders met een MS die hieraan voldoet en deze wellicht willen verkopen dan hoor ik dat graag. ;)
hier al eens gekeken?
Nikola Brussels
 
5773BF77-4DED-45C6-8C67-66C6FB401E18.jpeg 9282FA35-E279-438E-B20A-6E51DAB96E18.jpeg 14073C6D-2800-46A2-8D01-0CEFC74C9B55.jpeg 0D9BA8B2-A309-47A1-9288-B9549B4F638D.jpeg 5773BF77-4DED-45C6-8C67-66C6FB401E18.jpeg 9282FA35-E279-438E-B20A-6E51DAB96E18.jpeg
Te koop, omdat de winter er weer aan komt, 4 winterbanden, velgen en sensoren voor de model X.

4x 19 inch, super goed profiel op alle 4 de banden (zie foto’s)
Hele set is van 2017.

Kwamen bij mijn model X maar aangezien ik in Portugal woon, heb ik er echt geen reet aan ;-)

Af te halen in Badhoevedorp, eventueel ook in de buurt van Baarn.

975 euro
 
Te koop, mijn wondermooie 20" Soleil Wheels.
Soleil wheels staggered.jpg
Soleil wheels rear view.jpg
Het betreft een breedset (staggered) 8,5" resp. 10" breed, voorzien van Tesla logo op de center caps
WIEL_0958.JPG

Inclusief Ultra High Performance banden, Michelin Pilot Super Sport in de ideale maten (d.w.z. maximale breedte):
Voorzijde: 245/40-20, DOT code 30-16, profieldiepte 6,6 - 6,8 mm
Michelin Pilot Super Sport 245-40-20.PNG
Achterzijde: 285/35-20, DOT code 37-15, profieldiepte 4,7 - 5,0 mm
Michelin Pilot Super Sport 285-35-20.PNG

Nu of nooit deal
€ 1.275
inclusief bijbehorende chroomlook wielmoeren
inclusief aluminium ventieldopjes
inclusief balanceren
inclusief TPMS sensoren, 1e generatie (Baolong) of 2e generatie (Continental), afhankelijk van de leeftijd van je eigen auto
inclusief montage op je eigen auto

Nadere informatie:
* de velgen zijn nog steeds nieuw verkrijgbaar bij de NL importeur; ik verving een achtervelg wegens schade in november 2017.
* de velgen zijn nieuw geleverd in 2014 en zijn ca. 50K km als zomerset gebruikt op mijn Model S en hebben enige gebruikssporen.
* de velgen zijn ideaal voor elke uitvoering van de Model S, maar eventueel ook bruikbaar op de Model X indien andere (winter)banden worden gemonteerd (niet inclusief)
* voor de snelle beslisser zijn de velgen dinsdag 10-jul eind van de ochtend op afspraak te bekijken bij het Service Center in Amsterdam. Graag contact via 'Start a conversation...' op mijn profielpagina. (Ik koop daar een set wielmoeren en kapjes voor montage van Arachnids, :cool:)
 
View attachment 315736 View attachment 315737 View attachment 315738 View attachment 315739 View attachment 315736 View attachment 315737
Te koop, omdat de winter er weer aan komt, 4 winterbanden, velgen en sensoren voor de model X.

4x 19 inch, super goed profiel op alle 4 de banden (zie foto’s)
Hele set is van 2017.

Kwamen bij mijn model X maar aangezien ik in Portugal woon, heb ik er echt geen reet aan ;-)

Af te halen in Badhoevedorp, eventueel ook in de buurt van Baarn.

975 euro
Verkocht
 
Ik heb deze over:

https://www.amazon.com/gp/product/B01A7IPXLA/ref=oh_aui_detailpage_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

De Regular in kleur Tan heb ik over, omdat ik deze heb vervangen door de XL. De regular past opzich goed in de MS, alleen met 2x ISOFIX stoeltjes erin, die de zitting behoorlijk indrukken (die haken zitten erg laag) en daardoor trekt die de cover wat strak waardoor de hoeken net niet helemaal mooi afgedekt zijn. First world problems!

Voor een hond o.i.d. werkt het prima. Ik had deze gekocht ivm. kinderen.

Nieuwprijs was +/- 100 euro. Ongeveer 2 week gebruikt. Is in nieuwstaat.
 
Staar je in ieder geval niet blind op de autopilot, die kun je als update nog bijkopen via Tesla.

7 zitter is zelf in te bouwen maar vergeet de verstevigingsbalk achter de bumper niet. (Staat ergens een filmpje hoe het moet)

Op die manier zou je waarschijnlijk al een stuk meer keus hebben.

Ja ik wist dat ik autopilot nog bij kan kopen maar in de meeste gevallen zal dat duurder zijn dan wanneer het op een gebruikte al is geactiveerd.

7-zitter laten inbouwen is geen optie. Ik heb het filmpje gezien hoe ze dat doen maar doen ze niet bij Tesla. Het ziet er ook aardig complex uit en de auto wordt aan de achterkant flink uit elkaar gehaald.
Bovendien heb ik begrepen dat wanneer je de 7-zitter later laat inbouwen hij niet officieel gecertificeerd is voor 7 personen vanuit de RDW en bovendien is het dan niet verzekerd. Niet aan te raden dus....
 
  • Informative
Reactions: Advh