Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Dat is 1000,- duurder voor de baas. Maar dit scheelt wel weer in de bijtelling, zeker vanaf 2019! Dan scheelt het je 220,- bijtelling per jaar.
Ik ben zelf de baas , als IB ondernemer is de bijtelling na 5 jaar sowieso super laag doordat de kosten van de auto al heel laag zijn. Bijtelling is dan nooit hoger dan de werkelijke autokosten.

Ik bedoelde te zeggen dat bij een gebruikte Tesla het verschil in kosten tussen een versie met dezelfde eigenschappen maar dan met of zonder autopilot waarschijnlijk minimaal is, omdat je het toch al mee verkoopt. Anyway: je begrijpt wat ik bedoel denk ik

Wrap ook al over nagedacht maar 2 nadelen zijn in mijn optiek dat de binnenkant in principe niet meegaat in de prijs en dat de buitenkant van de auto op het grote scherm niet meeveranderd kan worden met de kleur van de wrap, maar ja dat is een detail maar wel 1 waarbij ik me zou storen.
 
Ik ben zelf de baas , als IB ondernemer is de bijtelling na 5 jaar sowieso super laag doordat de kosten van de auto al heel laag zijn. Bijtelling is dan nooit hoger dan de werkelijke autokosten.

Ik bedoelde te zeggen dat bij een gebruikte Tesla het verschil in kosten tussen een versie met dezelfde eigenschappen maar dan met of zonder autopilot waarschijnlijk minimaal is, omdat je het toch al mee verkoopt. Anyway: je begrijpt wat ik bedoel denk ik

Wrap ook al over nagedacht maar 2 nadelen zijn in mijn optiek dat de binnenkant in principe niet meegaat in de prijs en dat de buitenkant van de auto op het grote scherm niet meeveranderd kan worden met de kleur van de wrap, maar ja dat is een detail maar wel 1 waarbij ik me zou storen.

Je 1e punt is inderdaad waar... Ik heb zelf een satin white wrap op een basis zwarte MS, aan de binnenkant van de deuren zie je dit wel, maar niet hinderlijk. Als je een rode MS hebt zal dit iets meer opvallen...

Vwb je 2e punt, het schijnt dat je dit bij het SeC kunt laten aanpassen... Ik ga er zo naartoe, zal dit eens navragen...
 
dat de buitenkant van de auto op het grote scherm niet meeveranderd kan worden met de kleur van de wrap, maar ja dat is een detail maar wel 1 waarbij ik me zou storen.

Ze kunnen wel de kleur/model/opties aan of uit zetten in de auto display. Dus ook de kleur. Maar volgens mij is het wel de vraag of ze dat voor je willen doen(en of ze niet tesla kleur hebben, denk dat niet).

Je moet daarvoor wel langs de SeC, bij mij hebben ze de spoiler(ja mini detail) en andere wielen ook op display geactiveerd.

Overigens kunnen ze niet de auto weergave in tesla.com mytesla aanpassen, drze ziet eruit zoals de order productie is geweest.

Ze doen het zo bij mijn SeC, hoewel ze voor de display aanpassing geen notitie maken, staat nooit op service raport/factuur, dat duidelijk mij erop dat ze dit niet volgens policy mogen doen.
 
Ze kunnen wel de kleur/model/opties aan of uit zetten in de auto display. Dus ook de kleur. Maar volgens mij is het wel de vraag of ze dat voor je willen doen(en of ze niet tesla kleur hebben, denk dat niet).

Je moet daarvoor wel langs de SeC, bij mij hebben ze de spoiler(ja mini detail) en andere wielen ook op display geactiveerd.

Overigens kunnen ze niet de auto weergave in tesla.com mytesla aanpassen, drze ziet eruit zoals de order productie is geweest.

Ze doen het zo bij mijn SeC, hoewel ze voor de display aanpassing geen notitie maken, staat nooit op service raport/factuur, dat duidelijk mij erop dat ze dit niet volgens policy mogen doen.
Ik denk allemaal dat hier gewoon een verborgen menu voor in de auto zit waar ze dit kunnen aanpassen. Niemand goede vriendjes met iemand van een SeC?
 
Wrap ook al over nagedacht maar 2 nadelen zijn in mijn optiek dat de binnenkant in principe niet meegaat in de prijs en dat de buitenkant van de auto op het grote scherm niet meeveranderd kan worden met de kleur van de wrap, maar ja dat is een detail maar wel 1 waarbij ik me zou storen.
Bij mij is de binnenzijde volledig gedaan. Kwestie van naar de juiste wrapper gaan :). Mijn auto is overigens van grijs naar grijs gegaan :D
 
deze adaptor voor je Tesla-UMC kopen bij Tesla ?
Dat zal je Tesla wel laden aan 1*32A - met een blauwe-32A stekker op je UMC; zelfs met een monolader (max 11kw)


EU_Universal_Mobile_Connector_Blue_1.jpg




ik zit me een ongeluk te zoeken op de tesla site maar kan deze blauwe adaptor nergens vinden.........
kan iemand mij svp helpen? ik zou er goed meegeholpen zijn aangezien ik over twee weken op vakantie ga.
Ik wil er graag een kopen via tesla maar kan het dus niet vinden, een link zou ook fantastisch zijn!!!
 
In de auto zelf is niks aan te passen; Tesla kan dat met hun systemen wel.......

Kan wel. Lees dit buitenlandse draadje maar. Let the hacking begin... (Model S parts on the bench)

Hier staat bijvoorbeeld

"
Hello
I learned how to get in service(engineer) menu on 7.1 firmware, but on 8.0 firmware can’t do that.
Who can help me with this - write in private, i wiil pay for that.
Thank you"

Terecht overigens dat dit draadje zich nog niet in nl heeft gevormd.
 
deze adaptor voor je Tesla-UMC kopen bij Tesla ?
Dat zal je Tesla wel laden aan 1*32A - met een blauwe-32A stekker op je UMC; zelfs met een monolader (max 11kw)


EU_Universal_Mobile_Connector_Blue_1.jpg


ik zit me een ongeluk te zoeken op de tesla site maar kan deze blauwe adaptor nergens vinden.........
kan iemand mij svp helpen? ik zou er goed meegeholpen zijn aangezien ik over twee weken op vakantie ga.
Ik wil er graag een kopen via tesla maar kan het dus niet vinden, een link zou ook fantastisch zijn!!!

Hier ben ik goed geholpen: Laadkabels voor alle elektrische auto's koopt u hier! | Laadkabelwinkel.nl

Staat je kabel er niet bij dan een mailtje naar Loek sturen.
 
deze adaptor voor je Tesla-UMC kopen bij Tesla ?
Dat zal je Tesla wel laden aan 1*32A - met een blauwe-32A stekker op je UMC; zelfs met een monolader (max 11kw)


EU_Universal_Mobile_Connector_Blue_1.jpg




ik zit me een ongeluk te zoeken op de tesla site maar kan deze blauwe adaptor nergens vinden.........
kan iemand mij svp helpen? ik zou er goed meegeholpen zijn aangezien ik over twee weken op vakantie ga.
Ik wil er graag een kopen via tesla maar kan het dus niet vinden, een link zou ook fantastisch zijn!!!

misschien @selsrog eens pm-en ?
ik weet bijna zeker dat hij er eentje heeft, misschien kan je die wel lenen...
 
deze adaptor voor je Tesla-UMC kopen bij Tesla ?
Dat zal je Tesla wel laden aan 1*32A - met een blauwe-32A stekker op je UMC; zelfs met een monolader (max 11kw)


EU_Universal_Mobile_Connector_Blue_1.jpg




ik zit me een ongeluk te zoeken op de tesla site maar kan deze blauwe adaptor nergens vinden.........
kan iemand mij svp helpen? ik zou er goed meegeholpen zijn aangezien ik over twee weken op vakantie ga.
Ik wil er graag een kopen via tesla maar kan het dus niet vinden, een link zou ook fantastisch zijn!!!
Ze bestaan toch echt:
133BD6A5-775F-480E-8566-07E3F0DE34B6.jpeg

Zie hier een deel van mijn laadinfra in de trunk, waaronder de nimmer benodigde blauwe adapter. En -toeval bestaat niet- zojuist terug uit IJmuiden. Restaurant ZILT.
De adapter is uiteraard te leen. Stuur maar een DM en we spreken wel wat af.

[EDIT] Las later je discussie met @HWS. Het is inderdaad een 32A enkelfase ding.[/EDIT]
 
Last edited:
Ze bestaan toch echt:
View attachment 316456
Zie hier een deel van mijn laadinfra in de trunk, waaronder de nimmer benodigde blauwe adapter. En -toeval bestaat niet- zojuist terug uit IJmuiden. Restaurant ZILT.
De adapter is uiteraard te leen. Stuur maar een DM en we spreken wel wat af.

[EDIT] Las later je discussie met @HWS. Het is inderdaad een 32A enkelfase ding.[/EDIT]


rij jij een zwarte model S?

Dan is de kans best groot dat wij tegelijk aan de slagboom stonden, jij dr in..... ik dr uit....