Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Er blijkt wat onduidelijkheid te zijn over wat wel en niet is toegestaan. Dus hier wat richtlijnen:

- GEEN reclame door bedrijven
- GEEN reclame voor bedrijven of producten (tenzij het in een topic is waar wordt gevraagd naar persoonlijke ervaringen met bijvoorbeeld laadpalen, banden, wraps).

- WEL verkoop van eigen spullen (auto, banden, frunkkoffer, enz.). Maar uitsluitend in dit vraag en aanbod-topic. Niet in een ander topic of eigen topic (dus geen nieuw topic openen om je auto te verkopen). Ook niet linken naar een commerciële site zoals Marktplaats waar je eigen auto of spulletjes te koop staan. Anders staat straks het hele Marktplaats-aanbod hier.

Mod
 
  • Like
Reactions: Maurice1 and horta
Vanuit het Referralprogramma kan ik een set 21” Arachnid velgen of 22” Turbine velgen (zwart of zilver) bestellen. Ik twijfel of ik ze op één van onze auto’s monteer. Ik overweeg om de set te verkopen. Het hangt er vanaf voor welke prijs ik de velgen kan verkopen, dan kan ik bezien of ik het dat waard vindt.

Heb je interesse, dan kun je mij een dm sturen met je interesse/bod.

Ps: ik kan vanuit het referralprogramma een servicelocatie selecteren voor montage, ik ga ervan uit dat ik dit kan overdragen aan de koper zodat die daar de velgen kan laten monteren. Ik moet dit nog checken.
Ik heb wel intereresse in de zwarte 21
 
Ok ben op zoek naar een paar sneeuwketting voor een p85 met 19” 245 x45 winterbanden. Heeft iemand een set te huur, leen of te koop? Alvast enorm bedankt!
Olaf
Hey Olaf
Welkom hier!
Als je je zelf eerst ff netjes voorstelt in het daarvoor bestemde draadje dan maak je meer kans op een reactie.
Je leent niet snel uit aan een vreemde he ;)
 
Er blijkt wat onduidelijkheid te zijn over wat wel en niet is toegestaan. Dus hier wat richtlijnen:

- GEEN reclame door bedrijven
- GEEN reclame voor bedrijven of producten (tenzij het in een topic is waar wordt gevraagd naar persoonlijke ervaringen met bijvoorbeeld laadpalen, banden, wraps).

- WEL verkoop van eigen spullen (auto, banden, frunkkoffer, enz.). Maar uitsluitend in dit vraag en aanbod-topic. Niet in een ander topic of eigen topic (dus geen nieuw topic openen om je auto te verkopen). Ook niet linken naar een commerciële site zoals Marktplaats waar je eigen auto of spulletjes te koop staan. Anders staat straks het hele Marktplaats-aanbod hier.

Mod
Ik hoop dat je de wildgroei aan nieuwe draadjes ook een beetje stuurt Fred.......houd het allemaal wat overzichtelijker..o_O
 
  • Like
Reactions: HWS and job-lek
Er blijkt wat onduidelijkheid te zijn over wat wel en niet is toegestaan. Dus hier wat richtlijnen:

- GEEN reclame door bedrijven
- GEEN reclame voor bedrijven of producten (tenzij het in een topic is waar wordt gevraagd naar persoonlijke ervaringen met bijvoorbeeld laadpalen, banden, wraps).

- WEL verkoop van eigen spullen (auto, banden, frunkkoffer, enz.). Maar uitsluitend in dit vraag en aanbod-topic. Niet in een ander topic of eigen topic (dus geen nieuw topic openen om je auto te verkopen). Ook niet linken naar een commerciële site zoals Marktplaats waar je eigen auto of spulletjes te koop staan. Anders staat straks het hele Marktplaats-aanbod hier.

Mod
Dus als iemand hier vraagt naar een set velgen en ik zie die toevallig op marktplaats mag ik diegene dan niet helpen door die advertentie te linken?

Gaan we dan nu ook stoppen met die eeuwige stiekeme reclame voor “service Center Almere”?
Anders kan Serge wat mij betreft ook wel wat meer reclame ontvangen.
 
  • Like
Reactions: FVO and Mars1
Dus als iemand hier vraagt naar een set velgen en ik zie die toevallig op marktplaats mag ik diegene dan niet helpen door die advertentie te linken?

Gaan we dan nu ook stoppen met die eeuwige stiekeme reclame voor “service Center Almere”?
Anders kan Serge wat mij betreft ook wel wat meer reclame ontvangen.
Grappig, SeC Almere is een bedenksel van ondertekende.......
Overigens ben ik zowel tevreden klant bij Serge als bij Herbert dus ik ben niet bevooroordeeld.
Ik denk dat @Right_Said_Fred heel duidelijk is geweest over wat wel en niet kan. Ervaringen delen prima; directe reclame niet. Een beetje sluikreclame kan geen kwaad. Echter weten Serge en Herbert zelf heel goed wat wel en niet kan; zij zijn beiden al eens geroyeerd als forumlid en bezig aan een tweede leven hier :rolleyes:
Ik stel voor te stoppen met spijkers op laag water te zoeken en de focus te leggen op datgeen waar dit draadje en forum voor bedoeld is.
Fijne 2e kerstdag.
 
Ik hoop dat je de wildgroei aan nieuwe draadjes ook een beetje stuurt Fred.......houd het allemaal wat overzichtelijker..o_O

Ik vind het wel meevallen, er wordt vooral in oude draadjes gereageerd. En je mag best een nieuw draadje starten als dat wat toevoegt en er geen draadje over datzelfde onderwerp bestaat (leve de search-functie).

Dus als iemand hier vraagt naar een set velgen en ik zie die toevallig op marktplaats mag ik diegene dan niet helpen door die advertentie te linken?

Gaan we dan nu ook stoppen met die eeuwige stiekeme reclame voor “service Center Almere”?
Anders kan Serge wat mij betreft ook wel wat meer reclame ontvangen.

Het is geen kalifaat, dus er is een zekere soepelheid. Het is niet de bedoeling voortdurend politieagentje te spelen en van alles te verwijderen. Dat leidt ook zo af van alle leuke andere posts. Het moet gewoon niet te dik erop liggen dat het reclame is. Ik denk dat iedereen verstandig genoeg is om te beseffen wat over de rand is.

Mod
 
te koop : splinternieuwe laptoptas met Tesla logo erop geborduurd.
mag weg voor €120, omdat ik geen laptop heb:rolleyes:
20181228_083434.jpg
20181228_083443.jpg

Uniek exemplaar! hebben ze speciaal laten maken (maar een laptop vergeten erbij te kopen;))
 
te koop : splinternieuwe laptoptas met Tesla logo erop geborduurd.
mag weg voor €120, omdat ik geen laptop heb:rolleyes:
View attachment 364303 View attachment 364304
Uniek exemplaar! hebben ze speciaal laten maken (maar een laptop vergeten erbij te kopen;))

Wow Frank, dat ik dit nog mag meemaken, een Tesla goodie die je weg doet? Val zowat van me stoel.. :D
 
  • Funny
Reactions: job-lek and Xfrank
is er iemand die de Maggi Trak 4x4 en SUV LT51 (de door tesla geadviseerde kettingen), voor mij te leen/huur heeft?
Ik ga voor het eerst met onze X op skivakantie. Ik vermoed dat ik ze helemaal niet nodig ga hebben, maar wil dat eerst een keer op het bergweggetje van ons onderkomen testen, voordat ik die dure jongens aanschaf...
gaat om de carnavalsweek 1 tot 9 maart a.s.