Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
ik heb een set Aranchid in het Zilver... maar eigenlijk wil ik een donkere set... heeft iemand een Zwarte Aranchid velgen liggen en/of wil deze ruilen met zilver ?

andere optie is de set laten spuiten in andere donkere kleur, maar wellicht tref ik een ruil mogenlijkheid...
Hoi, Wanneer heb je ze besteld en ontvangen? Ik heb ze in september besteld maar niemand weet wanneer ik ze kan verwachten. Ik wil ze zwart laten spuiten. Zwart is alleen beschikbaar op de P100D uit de configurator. Kleine kans dat je kunt ruilen.
 
  • Informative
Reactions: DeHakkelaar
Hoi, Wanneer heb je ze besteld en ontvangen? Ik heb ze in september besteld maar niemand weet wanneer ik ze kan verwachten. Ik wil ze zwart laten spuiten. Zwart is alleen beschikbaar op de P100D uit de configurator. Kleine kans dat je kunt ruilen.
Ah, dat wist ik niet. Mijn set heb ik overgenomen, vindt de set zo mooi en heb zelf geen referral.
 
Iemand nog 3 banden nodig?

Michelin primacy 3 245/45 r19 met 4.5mm profiel
Michelin primacy 3 245/45 r19 met 4.5mm profiel
Michelin primacy 3 245/45 r19 met 3mm profiel

Speciale prijs voor jullie, 75 euro per band!
Deze banden kosten nieuw €200,- Er zit 8mm profiel op. Met 3mm zijn ze op. Kost 1mm dus €40,-.
Omleggen balanceren kost €20,- per band. Dus 4,5mm is 1,5 x 40 = 60 - 20= 40,-
3mm = 0 x 40 - 20 = -20,- Succes er mee.
 
Je berekening begrijp ik niet helemaal. Als omleggen/balanceren 20euro per band kost, en je in beide gevallen uitgaat van gebruik tot 3mm. Dan betaal je effectief bij een nieuwe band (200+20)/5mm = 44 euro per mm.
Bij mijn 4,5mm band betaal je (75+20)/1,5mm = 63 euro per mm.
Bij mijn 3mm band betaal je (75+20)/0mm = ∞ euro per mm. :)

Ik ben het eens dat je dan best wat meer betaald per mm voor mijn tweedehands band. Bedankt voor je tip, ik heb er verder ook geen verstand van en had er nog geen berekening op los gelaten.

DUS: Ik geef ze gratis weg. Iemand interesse? Op te halen in Veldhoven.
 
Je berekening begrijp ik niet helemaal. Als omleggen/balanceren 20euro per band kost, en je in beide gevallen uitgaat van gebruik tot 3mm. Dan betaal je effectief bij een nieuwe band (200+20)/5mm = 44 euro per mm.
Bij mijn 4,5mm band betaal je (75+20)/1,5mm = 63 euro per mm.
Bij mijn 3mm band betaal je (75+20)/0mm = ∞ euro per mm. :)

Ik ben het eens dat je dan best wat meer betaald per mm voor mijn tweedehands band. Bedankt voor je tip, ik heb er verder ook geen verstand van en had er nog geen berekening op los gelaten.

DUS: Ik geef ze gratis weg. Iemand interesse? Op te halen in Veldhoven.
Bij mij worden nieuwe banden altijd gratis omgelegd. Het is maar hoe je het ziet. Had jij een factuur kunnen maken? Zonder factuur helemaal kansloos i.v.m. Btw en afschrijven kosten.

Mogelijk maak je er iemand blij mee en krijg je een fooi!

(leuke ontwikkeling dit. Stel dat ik ze had willen kopen had ik moeten afdingen. Nu geef je ze weg. Wie pakt de kans?)
 
ik heb een set Aranchid in het Zilver... maar eigenlijk wil ik een donkere set... heeft iemand een Zwarte Aranchid velgen liggen en/of wil deze ruilen met zilver ?

andere optie is de set laten spuiten in andere donkere kleur, maar wellicht tref ik een ruil mogenlijkheid...
Maat van mij heeft zijn set "black onyx" laten poedercoaten, dat is satijn zwart en dat gebruikt Tesla ook. Het heeft hem dacht ik zo uit mijn hoofd 600,- euro gekost.

Als je simpelweg zwart zegt dan krijg je ze mat zwart terug en dat wil je niet, wellicht heb je hier wat aan: black onyx powder coat - Google Search
 
Bij mij worden nieuwe banden altijd gratis omgelegd. Het is maar hoe je het ziet. Had jij een factuur kunnen maken? Zonder factuur helemaal kansloos i.v.m. Btw en afschrijven kosten.

Mogelijk maak je er iemand blij mee en krijg je een fooi!

(leuke ontwikkeling dit. Stel dat ik ze had willen kopen had ik moeten afdingen. Nu geef je ze weg. Wie pakt de kans?)

Ja ik had een factuur kunnen maken. Had me er op verkeken dat je bij 3mm er al niet meer op zou moeten rijden, ik dacht eerder 2mm en 4mm bij winterbanden
 
Ik ben nog wel op zoek naar een zwarte Wall Connector. Omgeving Weert/Eindhoven. Iemand in de buurt waar ik hem kan komen halen? PM graag! Tnx :)

Op de vorige pagina staat deze:

Ik heb een zwarte Tesla Wall Connector uit het referral programma te koop (nieuw, zit nog in de doos). Vraagprijs EUR 450,- / af te halen in Eindhoven. Interesse iemand?