Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Kleine herhaling: nog steeds 1 gloednieuwe CHAdeMo adapter beschikbaar voor wie geïnteresseerd is.
400€ thuis bij je opgestuurd.

Ik heb nieuwe CHAdeMo's en Type 2 32A 3P kabels van 7m aangekocht bij Tesla via referralkrediet dat einde van de maand verloopt, om ze hier te koop te stellen:

CHAdeMo adapter 400€
Type 2 kabel 200€

Uiteraard nieuw in doos/plastic zak. Af te halen regio Antwerpen, opsturen ook mogelijk.
 
Setje naafkapjes, wielmoerdoppen en moerdop-verwijder-tool te koop voor op je standaard Tesla velgen.

Velg1.jpg
 

Attachments

  • caps.jpg
    caps.jpg
    26.8 KB · Views: 72
  • Velg.jpg
    Velg.jpg
    56.8 KB · Views: 32
Ik heb onlangs een Juice Booster 2 gekocht waardoor ik 2 van mijn reserve kabels niet meer nodig heb:
- Mennekens Type 2 (7m)... zelfde kabel als diegene die standaard bij mijn Model S zat. Nooit gebruikt, mag weg voor 175 euro
- Mennekens Thuislader Type 2 (4m). Is diegene die oorspronkelijk bij de wagen geleverd werd. Mag weg voor 250 euro.

Regio Tienen - Landen - Sint-Truiden. Binnenin die regio kom ik de kabel die je wilt graag brengen, daarbuiten mss afspreken om zelf op te halen afhankelijk van waar je woont :)
 
binnenkort beschikbaar:
setje 22" zwarte onyx velgen voor de Model X met banden en TPMS sensoren.
wagen wordt ergens einde mei geleverd, maar ik heb al een andere set velgen klaar staan die gemonteerd gaan worden voor ik de wagen ga ophalen. De set onyx velgen gaat dus niet gebruikt zijn.
 
Goedenavond,
zijn er hier mischien vriendelijke mensen die een laadkabel (Type 2) voor mijn Tesla Model 3 tijdelijk kunnen lenen?

Paar weeken terug hebben wij ons droom auto M3 opgehaald, maar helaas zonder laadkabel, en wij wachten nog steeds voor die. Communicatie loopt ook beetje moeilijk met Tesla...

Het maakt een beetje ingewikkeld elke twee dagen naar supercharger te gaan, want mijn vrouw gebruikt Model 3 dagelijks naar Den Helder en terug te gaan voor haar werk. Terwijl een paar openbare oplaadstations in de buurt van ons huis zijn.

Mvg.
Andrius
 
  • Like
Reactions: job-lek
Goedenavond,
zijn er hier mischien vriendelijke mensen die een laadkabel (Type 2) voor mijn Tesla Model 3 tijdelijk kunnen lenen?

Paar weeken terug hebben wij ons droom auto M3 opgehaald, maar helaas zonder laadkabel, en wij wachten nog steeds voor die. Communicatie loopt ook beetje moeilijk met Tesla...

Het maakt een beetje ingewikkeld elke twee dagen naar supercharger te gaan, want mijn vrouw gebruikt Model 3 dagelijks naar Den Helder en terug te gaan voor haar werk. Terwijl een paar openbare oplaadstations in de buurt van ons huis zijn.

Mvg.
Andrius
Type 2 kabel uitlenen aan M3 rijder
 
Goedenavond,
zijn er hier mischien vriendelijke mensen die een laadkabel (Type 2) voor mijn Tesla Model 3 tijdelijk kunnen lenen?

Paar weeken terug hebben wij ons droom auto M3 opgehaald, maar helaas zonder laadkabel, en wij wachten nog steeds voor die. Communicatie loopt ook beetje moeilijk met Tesla...

Het maakt een beetje ingewikkeld elke twee dagen naar supercharger te gaan, want mijn vrouw gebruikt Model 3 dagelijks naar Den Helder en terug te gaan voor haar werk. Terwijl een paar openbare oplaadstations in de buurt van ons huis zijn.

Mvg.
Andrius

En vooral even goed navragen welke kabels ze precies niet hebben..... Ik had ze al 4x gesproken toen de dame van SeC Arnhem ineens in een bijzin zei; "ja die 7.5m kabels duren nogal lang om geleverd te worden. 4m kabels hebben we zat"..... Toen maar gelijk gezegd dat ik 4m voldoende vond. Kreeg zojuist bericht dat hij geleverd door Fedex. Wie weet is dat voor jou ook voldoende. dan kan het misschien sneller.
 
En vooral even goed navragen welke kabels ze precies niet hebben..... Ik had ze al 4x gesproken toen de dame van SeC Arnhem ineens in een bijzin zei; "ja die 7.5m kabels duren nogal lang om geleverd te worden. 4m kabels hebben we zat"..... Toen maar gelijk gezegd dat ik 4m voldoende vond. Kreeg zojuist bericht dat hij geleverd door Fedex. Wie weet is dat voor jou ook voldoende. dan kan het misschien sneller.
Goede advies! Bedankt Ronald.
In de tussentijd, iemand van hier gaat de kabel aan mij lenen :) top forum met leuke mensen
 
Vandaag In SeC Amsterdam geweest om te informeren naar de laadkabel type 2 voor M3 die eind maart geleverd is. Is nu niet leverbaar (4 meter niet, 7 meter niet) en ze hebben geen idee wanneer die weer leverbaar is. Daarom het verzoek: is er iemand die een type 2 laadkabel te koop heeft?