Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
649D3516-19E2-495C-A986-1BDBB86198C4.jpeg
Met aankoop van M3 de S te koop
S70 RWD base
Met AP1
Km 98.0000
Modesta, Chrome Delete en ramen getint.
Eventueel met winterbanden
Prijs 42.000 inclusief btw
(BTW niet verrekenbaar )
Bijna nog 2 jaar 4% bijtelling

DFAEE159-02FE-4201-9F86-10CDDC0A56BC.jpeg
CCDEE685-4941-43A8-8362-70DCE1988D29.jpeg
194E78FF-D3AD-4987-9850-46552C6FF466.jpeg
32B5E713-E4D4-4304-A39F-F769CE46142E.jpeg
D66F86BF-B268-4B61-A5C4-C57DB2FDD51D.jpeg
 
View attachment 406545 Met aankoop van M3 de S te koop
S70 RWD base
Met AP1
Km 98.0000
Modesta, Chrome Delete en ramen getint.
Eventueel met winterbanden
Prijs 42.000 inclusief btw
(BTW niet verrekenbaar )
Bijna nog 2 jaar 4% bijtelling
Een schitterende auto voor een hele scherpe prijs.
Voor dat geld moeten ze zelf maar even stofzuigen :)
Ik kom in de verleiding om mijn Model 3 af te zeggen en deze te kopen, maar ik moet hem op de zaak kopen.
Ben benieuwd hoe snel je hem kwijt bent, dat kan niet lang duren.
Succes.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: job-lek
Een schitterende auto voor een hele scherpe prijs.
Ik kom in de verleiding om mijn Model 3 af te zeggen en deze te kopen, maar ik moet hem op de zaak kopen.
Ben benieuwd hoe snel je hem kwijt bent, dat kan niet lang duren.
Succes.
Die 7K eenmalig gemiste BTW verrekening kun je wegschrappen tegen de jaarlijkse 2,7% BTW correctie over de oorspronkelijke catalogusprijs, toch?
 
Die 7K eenmalig gemiste BTW verrekening kun je wegschrappen tegen de jaarlijkse 2,7% BTW correctie over de oorspronkelijke catalogusprijs, toch?
Je hebt gelijk, dat had ik me nog niet gerealiseerd.
Maar als ik die BTW bijtelling niet wil hebben, dan mag ik toch helemaal geen BTW meer verrekenen?
Ook niet over onderhoud, energie(?), enz.
Bovendien, met de juiste getallen, duurt het toch nog 3,7 jaar voor die jaarlijkse BTW correctie betaald heeft voor BTW bij de aankoop.
(NB. ik rij veel prive, dus een km boekhouding is geen optie)
 
Je hebt gelijk, dat had ik me nog niet gerealiseerd.
Maar als ik die BTW bijtelling niet wil hebben, dan mag ik toch helemaal geen BTW meer verrekenen?
Ook niet over onderhoud, energie(?), enz.
Bovendien, met de juiste getallen, duurt het toch nog 3,7 jaar voor die jaarlijkse BTW correctie betaald heeft voor BTW bij de aankoop.
(NB. ik rij veel privé, dus een km boekhouding is geen optie)
Je hebt enigszins gelijk. De BTW correctie wordt niet nul, maar verlaagd naar 1,5%.
Auto gekocht zonder aftrek van btw
Hebt u bij aankoop van een auto geen btw afgetrokken (bijvoorbeeld bij aanschaf van een marge-auto of een auto die u van een particulier hebt gekocht)? Dan gebruikt u voor de berekening van het privégebruik 1,5% in plaats van 2,7%. Verder blijven de berekeningen hetzelfde.
 
Waar in NL kan ik nou de Aero set voor de Model 3 bestellen zonder allemaal tax en verzendkosten? Bij Tesland zijn ze vrij duur. Iemand nog een setje te koop?

Tevens aan het overwegen onze laadpal voor een Tesla Wall Connector te vervangen maar wel met 2.5m. Iemand die nog te koop?
 
Via het refferal programma:

Te koop aangeboden:
Een volledig ongebruikt en nooit gemonteerde set Tesla 21 inch Arachnid velgen + banden + bandendruksensoren + naafkapjes. De set is compleet, gebalanceerd en klaar om gemonteerd te worden.

Deze set was alleen te verkrijgen via de vorige Tesla referral programma en is daardoor uniek.

Het betreft een gesmede velgen set (forged) ipv gegoten (cast). Hierdoor is het totaalgegeicht van de gehele set ongeveer 15 kg minder dan de normale 21 inch tubine wielen.

Het betreft een performance set met brede achterbanden. Deze is ook te monteren op niet performance uitvoeringen van de Tesla Model S.

Banden:
Voor: Michelin Super Sport TO (Tesla optimised) 245/35/21
Achter: Michelin Super Sport TO (Tesla optimised) 265/35/21
Vraagprijs €3.600,-
 
View attachment 406100 View attachment 406101 View attachment 406102 View attachment 406103 View attachment 406104 omdat ik de laatste maanden een paar keer van Tesla gewisseld ben heb ik momenteel nog wat spullen liggen die collega forumleden wellicht kunnen interesseren.

Daarom houd ik een "Garage Sale" :)

#1 een gloednieuwe velg 8,5x21' origineel Tesla kleur carbon, nieuw en ongemonteerd. Zonder naafkapje , ideaal om een voorste velg op een S die schade heeft te vervangen.
Kost bij Tesla ongeveer 1000 euro mag weg voor 499 euro

#2 een licht gebruikte set van 4 velgen 20' voor Model X origineel Tesla, zwart gelakt. Perfecte staat, geen schade. Incl. 4 zwarte Tesal naafkapjes. Ideaal om evt winterbanden op te monteren.
Prijs 1350 euro

#3 een set van 4 zeer licht gebruikte velgen 20' Model X, geleverd maart 2019 samen met mijn nieuwe X P100DL en een 2 tal weken mee gereden voor ik mijn 22' velgen kon laten monteren. Incl. 4 zilveren Tesla naafkapjes. Ook weer ideaal om winterbanden op te monteren.
Prijs 1350 euro

#4 een gloednieuwe set 22' Onyx black velgen voor de X incl. 4 gloednieuwe banden Goodyear 265/35/22 vooraan en 285/35/22 achteraan. Set heeft 0 km gereden en komt uit Referral. incl. tpms sensors en zwarte naafkapjes. Kost bij Tesla 5500 euro opleg op de 20' velgen
Prijs 4100 euro

Af te halen tussen Antwerpen en Turnhout in België


#1 is gereserveerd voor Wim !
 
Hallo Bas uit Utrecht,

Een P90DL is op zeker te duur voor me. Ik zit meer in de categorie (P)85 uit 2013/14/15 waarvoor je bij Tesla zelf een nogal laag bedrag krijgt geboden. In ieder geval onder de 50K, en eerder richting de 40K. Die staan wel her en der te koop, maar ik zou de voorkeur geven aan het vertrouwen van een mede forum lid dat het een net zo probleemloze S is als mijn eigen classic P85.

Gr. Erik

Dag Erik,

Mocht je nog steeds een P85 zoeken en niet schrikken van bijna 170 dkms - ik zie er zelf helemaal geen reden voor - dan mag je mij altijd een PM doen met wat info over de door jou gewenste uitvoering en wat je ervoor zou willen betalen, en ik laat je zsm weten of de mijne erop lijkt en of ik zou overwegen te verkopen. In ieder geval ben je meer dan welkom om te komen kijken en meerijden in regio Antwerpen.

Staat ingeschreven in Belgie maar terug naar NL is eenvoudig, snel en nagenoeg gratis te regelen (heb hem in NL gevonden en alles zelf geregeld).

Groet!
 
Ik zou de auto eerst schoonmaken, voordat interieur foto's gemaakt worden :D

In de avatar zie ik twee, volgens mij ook nog eens (pre)puberende kinderen.

Geloof me, uit eigen ervaring; het is absoluut onmogelijk om onder die omstandigheden een foto te uploaden van een schoon interieur van welke auto dan ook. :(

Sterker nog; de huidige foto’s vind ik op zich al een knappe prestatie!

Alle begrip dus van mijn kant...
 
Via het refferal programma:

Te koop aangeboden:
Een volledig ongebruikt en nooit gemonteerde set Tesla 21 inch Arachnid velgen + banden + bandendruksensoren + naafkapjes. De set is compleet, gebalanceerd en klaar om gemonteerd te worden.

Deze set was alleen te verkrijgen via de vorige Tesla referral programma en is daardoor uniek.

Het betreft een gesmede velgen set (forged) ipv gegoten (cast). Hierdoor is het totaalgegeicht van de gehele set ongeveer 15 kg minder dan de normale 21 inch tubine wielen.

Het betreft een performance set met brede achterbanden. Deze is ook te monteren op niet performance uitvoeringen van de Tesla Model S.

Banden:
Voor: Michelin Super Sport TO (Tesla optimised) 245/35/21
Achter: Michelin Super Sport TO (Tesla optimised) 265/35/21
Vraagprijs €3.600,-
Plaatje erbij?
Hoe oud zijn de banden?
 
In de avatar zie ik twee, volgens mij ook nog eens (pre)puberende kinderen.

Geloof me, uit eigen ervaring; het is absoluut onmogelijk om onder die omstandigheden een foto te uploaden van een schoon interieur van welke auto dan ook. :(

Sterker nog; de huidige foto’s vind ik op zich al een knappe prestatie!

Alle begrip dus van mijn kant...
Dat kan wel kom maar eens kijken naar mijn huidige BMW... De auto is toch geen openbare vuilnisbak.....
 
In de avatar zie ik twee, volgens mij ook nog eens (pre)puberende kinderen.

Geloof me, uit eigen ervaring; het is absoluut onmogelijk om onder die omstandigheden een foto te uploaden van een schoon interieur van welke auto dan ook. :(

Sterker nog; de huidige foto’s vind ik op zich al een knappe prestatie!

Alle begrip dus van mijn kant...
Wij hebben 3 kinderen van 9 tot 16 in huis en de auto’s zijn brandschoon van binnen. Alleen op de sportdagen vind je wat zand op de vloer ;)