Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Even een vraagje. Ik heb 21" Grijze Turbine velgen (Tesla)(zomerbanden). Prachtig! Maar helaas niet zonder beschadiging. Mijn winterbanden heb ik op 19" liggen. Deze kan ik goed zonder beschadigingen houden. Nu wil ik mijn 21" Grijze Turbine velgen verkopen. Kan ik ze dan beter eerst naar een velgendokter brengen en dan hier posten of kan Ik kom ze ook beschadigd verkopen en dat iemand ze zelf opknapt?

ik denk dat zelf opknappen uiteindelijk toch iets meer oplevert, in de wetenschap dat de potentiële koper dan niets meer hoeft te doen (en jij kan melden dat ze puntgaaf zijn)
 
  • Like
Reactions: Radd
Beste Mensen,
A.s. vrijdag wordt mij een nieuwe Model S geleverd met 21" Sonic Carbon Twin Turbine velgen.
Deze heb ik zelf niet gekozen, maar zitten erop. Ik heb een voorraad auto gekocht.
Echter, de standaard velgen zouden voor mij ook prima zijn.
Dus, als je hier belangstelling voor hebt en je standaard velgen (in uiteraard perfecte staat) wil omruilen (+ bijbetalen), dan komen we hier misschien wel uit.
Ik hoor het graag.
 
Even een vraagje. Ik heb 21" Grijze Turbine velgen (Tesla)(zomerbanden). Prachtig! Maar helaas niet zonder beschadiging. Mijn winterbanden heb ik op 19" liggen. Deze kan ik goed zonder beschadigingen houden. Nu wil ik mijn 21" Grijze Turbine velgen verkopen. Kan ik ze dan beter eerst naar een velgendokter brengen en dan hier posten of kan Ik kom ze ook beschadigd verkopen en dat iemand ze zelf opknapt?

Mocht je nog overwegen te verkopen "as is", zou ik graag willen weten hoeveel je minimaal moet hebben - stuur je PM? Bedankt!
 
Buitenkansje te koop tuner merk tsportline 20" gloednieuw!!

Mocht je nog overwegen te verkopen "as is", zou ik graag willen weten hoeveel je minimaal moet hebben - stuur je PM? Bedankt!

Ik heb mog.
Te koop: Model S velgen Tsportline met coating
4x Hagelnieuwe 20" staggered Tsportline velgen met IGL-Kenzo coating. Super makkelijk schoonmaken.
Alleen de velgen, dus excl tpms sensoren en banden.

Vraagprijs € 1250 (PM me bij interesse)

View attachment 456760
View attachment 456762
View attachment 456765
 
Nieuwe set premium interieur vloermatten (voor en achter) voor Model 3. Vraagprijs € 80,00. (pm bij interesse)
 

Attachments

  • 1986D400-5096-4CCD-B5FF-33A8663B6BB9.jpeg
    1986D400-5096-4CCD-B5FF-33A8663B6BB9.jpeg
    88.9 KB · Views: 45