Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop aangeboden:

Model S Tsportline TST spacegrey met Tsportline logo in de rand is speciaal ontwikkeld voor Tesla.
Geheel in de origineel turbine style van Tesla.
Flowform velg, dus extra licht en sterker als conventioneel gegoten velgen.
Het juiste naafgat, compatibel met originele naafdoppen/wielmoeren.
20x8.5" + 35 Front & 20x10" +40 Rear (Staggered).
De Wielen zijn gecoated met IGL kenzo en nog nieuw in de doos i.v.m. oprijden oude set en nu verkoop ivm model 3.

Zelf nog te regelen: banden + bandendruk sensoren + montage.

PM me met een goed bod en ze zijn voor jou!
 

Attachments

  • Doos 3.jpg
    222.8 KB · Views: 29
  • doos2.jpg
    182 KB · Views: 27
  • Doos 1.jpg
    219.6 KB · Views: 27
  • Voorbeeld-2.jpg
    Voorbeeld-2.jpg
    324.7 KB · Views: 60
  • Tsportline TST spacegrey.jpg
    Tsportline TST spacegrey.jpg
    127.2 KB · Views: 44
Heren & Dames,

Ik heb niet veel ervaring met aftermarket gadgets dus even wat advies graag betreffende komende MS die komende weken wordt afgeleverd op (standard) 19" silver velgen.
Ik bezit MS 2014 op Turbine 19" en die bevallen goed en zien er ook mooi uit (naar mijn mening).
De standard velg tegenwoordig is naar mijn smaak een beetje "te vet?" en ben hierom op zoek naar een alternatief in de lijn van 19" Turbines.
Ik kwam de volgende site tegen met 19" welke ook leverbaar zijn in space grey kleur, zijn 19" en dus banden van de nieuwe MS zijn over te zetten. (iemand bekend welke banden dat op dit moment zijn?)

Kan iemand iets met de referral program waar deze jongens mee werken?
The Tesla Model S Wheel Guide

Verder: is de kleur "space grey" van de velg identiek aan de midnight silver van de (huidige) Model S?

Iemand bekend met deze leverancier? Of bestaan er nog meer opties (met vergelijkbaar budget)? Zo ja, wie/waar?


Schermafbeelding 2019-11-23 om 10.58.07.png
 
te koop aangeboden,

Michelin Pilot Sport 4 235/45 R18 98 Y XL, komen onder de Model 3 vandaan, 379km mee gereden, toen naar winterbanden geswitcht. puntgaaf nog, geen enkele beschadiging.
Zomervelgen zijn een slag groter, vandaar overbodig geworden.
Liggen binnen opgeslagen, kan desgewenst met factuur. Doe een leuk bod en de set is van jou.
 

Attachments

  • IMG_3156.JPG
    IMG_3156.JPG
    366.3 KB · Views: 39
  • IMG_4826.JPG
    IMG_4826.JPG
    374.1 KB · Views: 45
  • IMG_5547.JPG
    IMG_5547.JPG
    400.2 KB · Views: 41
  • IMG_8076.JPG
    IMG_8076.JPG
    308.8 KB · Views: 38
Stomme vraag, waarom zou je die willen hebben/ waar gebruik je m?
Ik houd mijn blauwe plug lekker zelf om op een hufterproof manier met de UMC op 1 fase te kunnen laden. Ik schaf namelijk een enkel-fase warmtepomp aan en zet een blauwe wandcontactdoos op een van de andere twee fasen.
Sluit daarnaast ook mijn TWC op de normale manier op drie fasen aan, zodat die met beleid gebruikt kan worden.
 
Te Koop


1 set originele velgen Model S 2017 19” Cyclone Grijs metallic ( inc TMPS )
( er liggen nog zomerbanden op maar deze zijn versleten )
VP 1000 Euro.

1 set T-Sportline 19” inch Model S 2017 TST Flow Forged Grijs metallic met TPMS én winterbanden. (de banden zijn twee winters gebruikt en zitten nu nog op +- 50%)
VP 1250 euro.

ik heb ook nog een een set passende nieuwe en ongebruikte sneeuwkettingen erbij als je dat wenst.

Op beide sets zitten er enkele zeer kleine beschadigingen of krasjes (niet zichtbaar zonder er met je neus op te staan).
Cyclone.JPG
T-sportline.JPG
 
Last edited: