Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Is er iemand die regelmatig nabij P3 Schiphol komt en mee even uit de nood kan helpen?

Mijn auto staat er geparkeerd en ik zie de batterij gestaag dalen in de app. Ik heb een vermoeden waar dat kan aan liggen: ik heb de externe dashcams uitgetrokken toen we de auto achter lieten maar ben vergeten een doosje met seinlichten uit te trekken en die blijft vermoedelijk de 12V accu leeg trekken, en die wordt weer opgeladen door de 100kWh accu, tot die ook leeg is. Zover ik kan berekenen zullen beide accu's leeg zijn tegen dat we weer thuis zijn.

De auto staat dus op Schiphol lang parkeren P3. Ik kan via de app de frunk openen en dan kan iemand dat kabeltje losmaken, maar ik kan het dus niet vanuit hier...

Als er iemand wil omrijden en me uit de nood helpen hoor ik het graag per PM!
Kan iemand mij vertellen of ik me ook zorgen moet gaan maken, en zo ja wat ik eraan kan doen. Dat stekkertje ken ik niet namelijk. Ik heb een 75d en ga 10 dagen weg. Ik zal de camera niet aanzetten maar kan ik 10 dagen rustig slapen?
 
Kan iemand mij vertellen of ik me ook zorgen moet gaan maken, en zo ja wat ik eraan kan doen. Dat stekkertje ken ik niet namelijk. Ik heb een 75d en ga 10 dagen weg. Ik zal de camera niet aanzetten maar kan ik 10 dagen rustig slapen?
Is een aftermarket dingetje van me. Zit niet bij een Tesla :).

Waar je je bij langparkeren over moet zorgen maken:
  • Sentry mode af
  • always-online uit
  • zorgen dat je uitgelogd bent uit alle tracking en stats apps
  • Zorgen dat Teslafi en Teslalog niet meer loggen.
  • Externe verbruikers rechtstreeks op de 12V batterij afkoppelen (dashcams, ...)
 
Is een aftermarket dingetje van me. Zit niet bij een Tesla :).

Waar je je bij langparkeren over moet zorgen maken:
  • Sentry mode af
  • always-online uit
  • zorgen dat je uitgelogd bent uit alle tracking en stats apps
  • Zorgen dat Teslafi en Teslalog niet meer loggen.
  • Externe verbruikers rechtstreeks op de 12V batterij afkoppelen (dashcams, ...)
Ok. Always-online... Die moet ik even opzoeken maar mochten jullie het uit je hoofd weten dan hoor ik het heel graag.
 
Ok. Always-online... Die moet ik even opzoeken maar mochten jullie het uit je hoofd weten dan hoor ik het heel graag.
Deze

always-connected.jpg