Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop: wireless phone charger voor de M3.
Per vergissing gekocht, mijn telefoon kan niet draadloos geladen worden.:rolleyes:
25,- ophalen in Almere.
IMG_20200317_183424.jpg
 

Attachments

  • IMG_20200317_183424.jpg
    IMG_20200317_183424.jpg
    142 KB · Views: 62
Iedere autospuiter kan een lakstift op kleur maken. Als je er ook een blanke lakstift bij neemt kun je perfect je steenslag herstellen. Ik heb van Tesla een stift voor mijn velgen gekregen. Deze droogt mat op dus moet je blank afwerken. Dankzij mijn vrouw al meermaals met succes toegepast.
Dus jij hebt schade gereden en je vrouw herstelt het met lak? Prima vrouw die zo handig is.
 
  • Funny
Reactions: Bas.
Hoi allen,

Misschien een brutale vraag, maar zou iemand voor mij de model x zwarte naafkappen kunnen bestellen bij een tesla service center? Helaas heb je daar een model x vin bij nodig die ik jammer niet heb. Uiteraard zal ik het vergoeden.

alvast bedankt
Brutalen hebben de halve wereld is de uitdrukking toch? Dat betekent dat ze de andere halve wereld niet hebben. Sorry, mij hoef je niet te vragen, dat is mijn brutale antwoord, hahaha;);););)
 
Hoi allen,

Misschien een brutale vraag, maar zou iemand voor mij de model x zwarte naafkappen kunnen bestellen bij een tesla service center? Helaas heb je daar een model x vin bij nodig die ik jammer niet heb. Uiteraard zal ik het vergoeden.

alvast bedankt
Niet dat ik je kan helpen, ik heb namelijk ook geen X, maar dan wel een brutale vraag van mijn kant....
Waar heb je zwarte naafkappen voor nodig als je geen X hebt?
 
Aangeboden: 245/45 R19 Michelin zomerbanden voor Model S. 18k km mee gereden. Nog ca 4mm profiel. Over te nemen voor een goed bod.

(Alleen de banden, velgen ga ik gebruiken voor winterbanden)
Veel succes. Dit loont alleen als je ze zelf kan monteren. Wil je er nog 2mm af rijden dan haal je nog de montagekosten er niet uit. Misschien is er hier iemand die ze met Trackmode V2 nog gratis voor je wil afbranden.
 
  • Funny
Reactions: DeHakkelaar
Op Youtube gisteren een vlog gezien van 18inch licht gewicht smalle velgen voor de model 3 Dual motor LR AWD en Performance.
Ik ben wel benieuwd of die ook op een gegeven moment in Europa te koop zullen komen en dan met zo'n ontwerp dat de wheelcaps er bovendien nog op kunnen.
 
Nu het mooie weer er aankomt zijn er vast wel mensen die met hun Model S chique willen rijden.
Wij hebben 2 sets 21" originele Tesla Arachnid velgen staan. het zijn breedtes, dat betekend dat de achterwielen breder zijn dan de voorwielen.
Ze zijn compleet met 4 nieuwe Michelin banden en TPMS censoren. en bijpassende centercaps.
Uiteraard plaatsen wij de wielen gratis onder uw auto.
Vraagprijs voor de zilveren set is €3495,-
en voor de set in Sonic Grey is deze €3995,-

IMG_3784.jpg
IMG_2936.jpg