Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ja zag ik ook. Eerst had hij velgen met winterbanden. Ze lagen bij SUC rotterdam. Dus even rotterdam gebeld. Nou ligt niks. Daarna had hij ineens nieuwe Uberturbines met Winterbanden. Daarna veranderde hij deze weer in gebruikte velgen. Ruikt naar oplichting.
Daarom: Beter geen ads van anderen doorlinken, daar is dit draadje volgens mij niet voor bedoeld. Het gaat om TMC-leden die zelf iets te koop hebben.
Daarnaast kennen we MP allemaal wel als we iets zoeken en het hier niet te vinden is.
 
Iemand die 18" aero wielen (2021 M3) zou willen wisselen voor 19" zilveren sport wielen? Heb er 2000km mee maar zou eigenlijk toch liever de zwarte aero wielen hebben, de offerte die ik opvroeg bij Tesla is belachelijk duur (+ €3K)
Iemand die 18" aero wielen (2021 M3) zou willen wisselen voor 19" zilveren sport wielen? Heb er 2000km mee maar zou eigenlijk toch liever de zwarte aero wielen hebben, de offerte die ik opvroeg bij Tesla is belachelijk duur (+ €3K).

Hi @wouterds,

Is het al gelukt met het vinden van de aero velgen? Ik heb een set die ik wel zou willen omruilen. Zijn pas 1900 km mee gereden en geen enkele schade.
 
Te koop gevraagd tesla model 3 velgen en winterbanden met nieuwe sensors
Beste job-lek,
Welke maat ben je naar opzoek ?
Ik heb wel 19" Model 3 winterbanden, maar zonder velg / sensoren die ik van de hand wil doen. (Nokian WR A4 235/40 R19 96V XL)
De Model 3 zelf staat overigens ook te koop (ZR-642-G), evenals de originele Model 3 dakdragers ;)
Eventueel toch interesse in de winterbanden ?
 

Attachments

  • $_86.JPG
    $_86.JPG
    123.9 KB · Views: 39
Beste job-lek,
Welke maat ben je naar opzoek ?
Ik heb wel 19" Model 3 winterbanden, maar zonder velg / sensoren die ik van de hand wil doen. (Nokian WR A4 235/40 R19 96V XL)
De Model 3 zelf staat overigens ook te koop (ZR-642-G), evenals de originele Model 3 dakdragers ;)
Eventueel toch interesse in de winterbanden ?
Thanks Tim
ga voor complete set.
denk dat ik maar gewoon bij Tesla meebestel Voor 2k
dakdragers kom ik nog op terug.
 
Zoals al eerder geschreven heb ik mijn model 3 te koop staan.
Voor geïnteresseerden :
- Model 3 Long Range All Wheel Drive
- juli 2019 eerste te naamstelling, dus nog 2,5 jaar 4 % bijtelling ! (tot 50.000,- euro cataloguswaarde)
- Pearl White
- Premium interieur - zwart
- 19" lichtmetalen sportvelgen
- trekhaak
- 47.500 km gereden
- 53.499,- euro incl. BTW
- Meer info uiteraard voorhanden.
 
Eveneens nog allerhande accessoires ter overname als :
- draadloze telefoonoplader,
- Jeda USB-hub met USB-stick voor opname teslacams,
- extra heldere led-verlichting kofferruimte,
- kofferbak geluidsdempende afwerking,
- extra deurrubbers voor betere geluidsdemping,
- extra luchtinlaatrooster tegen bladeren,
- ongebruikte sneeuwkettingen Pewag Servo 9 RS9 77 - 9mm voor 235 / 40 R19 ,
- Tesla dakdragers
- twee seizoenen gebruikte winterbanden (NOKIAN WI 23540 R 19 96V WR A4 XL), cup-holders.
 
Ik ben op specifiek zoek naar een setje 2021 wieldoppen voor de Model 3 aero velgen. Dus niet de 2019/2020 style, maar de nieuwe 2021 style, geleverd op de vernieuwde M3’s met zwarte raamlijsren e.d. Ik heb ze al even in bestelling staan bij Tesla zelf, maar schijnt lastig te zijn (of ze willen eerst van de oude voorraad af 😁), dus vraag het hier maar even!

voor de duidelijkheid een foto in de bijlage, rechts is de nieuwe 2021 variant (de minste lelijke variant 😂)
 

Attachments

  • EC23C299-6309-4AC5-9B11-E6D1B776225D.jpeg
    EC23C299-6309-4AC5-9B11-E6D1B776225D.jpeg
    88.1 KB · Views: 39
Ik heb hier meerdere malen een oproep gedaan voor een gebruikte MS of M3, ik kan melden dat ik voorzien ben 🥳. Moet nog wel even een anderhalve week geduld hebben maar dan kan ik 'm ophalen.

Ben in contact gekomen met een andere Tesla-liefhebber op dit forum en we zijn tot overeenstemming gekomen. Binnenkort hoor ik dus bij "de club" en ik hoop hier nog vele bijdragen te kunnen doen v.w.b. mijn ervaringen met de Tesla.
 
Zoals al eerder geschreven heb ik mijn model 3 te koop staan.
Voor geïnteresseerden :
- Model 3 Long Range All Wheel Drive
- juli 2019 eerste te naamstelling, dus nog 2,5 jaar 4 % bijtelling ! (tot 50.000,- euro cataloguswaarde)
- Pearl White
- Premium interieur - zwart
- 19" lichtmetalen sportvelgen
- trekhaak
- 47.500 km gereden
- 53.499,- euro incl. BTW
- Meer info uiteraard voorhanden.
Als ik je een advies mag geven, doe iets meer research omtrent de prijsstelling.
 
Wegens switch naar 19 inch om meer range te halen, verkoop ik mijn originele 20 inch velgen. Zit wel wat stoepschade op: zie foto's. Passen op elke Model 3. Eventueel met zomerbanden met nog zo'n 5mm profiel. TPMS sensoren hou ik in principe zelf.

Als je zelf 19 inch velgen hebt die op de Model 3 Performance passen is een ruil helemaal top. NB: de originele Model 3 19 inch velgen passen helaas niet op de Performance versie.
20211111_134510b.jpg
20211111_134520b.jpg
20211111_134537b.jpg
20211111_134550b.jpg