Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Beste mede forumleden,

Ik wil graag mijn Model 3 verkopen. Maar wat is nu eigenlijk een reële prijs hiervoor.
Ik zie veel verschillende prijzen. Zouden de experts mijn hierin willen adviseren aub?

Dank gr Chris

Specificaties

Volledig zwart premium interieur
Pearl White Multi-Coat (PPSW)
Premium interieur
19'' Sportvelgen
Long Range All-Wheel Drive
ongeveer 12.634 km
4% bijtelling
btw auto

Garantie​

Algemene dekking
Verloopt op 31 december 2023
Dekking Hulp onderweg
Verloopt op 31 december 2023
Dekking batterij
Verloopt op 31 december 2027
Dekking aandrijfeenheid
Verloopt op 31 december 2027
Die van mij staat ook nog te koop, de run op Model 3s lijkt er een beetje uit te zijn, misschien door het ruime aanbod. De strategie die meestal werkt is om naar vergelijkbare auto’s (jaar, km, configuratie) te kijken op bv gaspedaal en onder de prijzen te gaan zitten van de autobedrijven. De prijs voor een tweedehands Model 3 uit 2019 varieert van 39k ex btw (particulieren) tot 55k ex btw bij de autobedrijven. Als je er snel vanaf wil zou ik rond de 39k ex btw gaan zitten en anders rond de 42k ex btw als je wat meer geduld hebt.
 
Heb mijn rechter Arachnid voorwiel tegen de stoeprand geparkeerd. Ongeveer een kwart van de velgrand heeft langs de stoeprand geschuurd en wat van het aluminium is weggeschraapt.

Heeft iemand nog een gave Arachnid voorvelg te koop of anders een tip om hem ergens te laten repareren?
 
Last edited:

Attachments

  • Tes_Winterwielen_87.JPG
    Tes_Winterwielen_87.JPG
    303.2 KB · Views: 74
  • Tes_Winterwielen_88.JPG
    Tes_Winterwielen_88.JPG
    322.6 KB · Views: 37
Heb mijn rechter Arachnid voorwiel tegen de stoeprand geparkeerd. Ongeveer een kwart van de velgrand heeft langs de stoeprand geschuurd en wat van het aluminium is weggeschraapt.

Heeft iemand nog een gave Arachnid voorvelg te koop of anders een tip om hem ergens te laten repareren?
Ik heb het meerdere keren bij Ride & Shine in Moordrecht laten doen. Kost 150-200,= uit m'n hoofd. Zie je daarna niks meer van.
 
  • Like
Reactions: Sjors
Ook ik heb vanwege de aanschaf van een MY een Model 3 LR AWD ter overname:
Bijzonderheden:
  • 2019 4% bijtelling (BTW verkenbaar)
  • 35.496 KM
  • Solid Black
  • 18" Aero velgen
  • Trekhaak
  • Modesta Glass Coating + PPF bescherming middenconsole (door Ride & Shine)
  • Achterruiten getint (door Ride & Shine)
  • Nooit door de wasstraat geweest, altijd met de hand gewassen
  • HW 3.0 (visualisaties, lezen verkeersborden)
  • Draadloze oplader voor 2 telefoons
  • Winterbanden set (NOKIAN WR A4 XL)
  • Dakdragers (Farad)
  • Sneeuwkettingen
  • Nooit in gerookt
  • Fabrieksgarantie tot 05-07-2023 (Auto), Batterij pakket tot 01-08-2027
  • Prijs €44.500 excl BTW
Auto is verkocht
 
  • Like
Reactions: TmYBcS
Heb mijn rechter Arachnid voorwiel tegen de stoeprand geparkeerd. Ongeveer een kwart van de velgrand heeft langs de stoeprand geschuurd en wat van het aluminium is weggeschraapt.

Heeft iemand nog een gave Arachnid voorvelg te koop of anders een tip om hem ergens te laten repareren?

De meeste schadeboeren kunnen dit wel verhelpen door de velg te spuiten.

Ik heb goede ervaringen met autoschade berschenhoek en die zijn vanaf Gouda goed te bereiken.
 
  • Like
Reactions: Sjors