Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Net bevestiging gekregen van tesla

Dag Peter,
Het gratis superchargen staat blijkbaar nooit op een factuur of dergelijke. Ik bevestig bij deze wel dat de code SC01 op het VIN nummer …. is geactiveerd.
Super Charging Status: Free Unlimited For Vehicle (SC01)
Mocht de potentiële koper nog vragen hebben, mag hij of zij altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groeten / Cordialement / Kind regards,
Naam medewerker
 
Je kan er zelf achter komen. Op je Mac of PC naar je Tesla account gaan. Op de foto van je Model S rechts klikken en kopiëren.
Dit gekopieerde internetadres heeft codes.
Zoek naar SC01 of naar SC05.
Als je SC01 vindt hoort de Free Superchargers bij de auto, vind je SC05 is de Free Supercharging niet overdraagbaar.

Dank, wist ik niet...blijkt dat ik zelf iig SC01 heb...prettig om te weten...
 
  • Like
Reactions: shthpnz
Ik heb eergisteren originele nieuwe zero g's gekocht maar hier zitten de rf sensoren in, nu ben ik op zoek naar de bluetooth sensoren om te ruilen (evt met bijbetaling van mijn kant). Iemand toevallig een setje over? Of toevallig diegene die de uberturbines van hierboven heeft gekocht? :)
 
Ik heb eergisteren originele nieuwe zero g's gekocht maar hier zitten de rf sensoren in, nu ben ik op zoek naar de bluetooth sensoren om te ruilen (evt met bijbetaling van mijn kant). Iemand toevallig een setje over? Of toevallig diegene die de uberturbines van hierboven heeft gekocht? :)
Via Tesla zelf? Bandenspanningcontrolesysteem

Zijn helaas niet op voorraad zie ik.
 
Ik heb eergisteren originele nieuwe zero g's gekocht maar hier zitten de rf sensoren in, nu ben ik op zoek naar de bluetooth sensoren om te ruilen (evt met bijbetaling van mijn kant). Iemand toevallig een setje over? Of toevallig diegene die de uberturbines van hierboven heeft gekocht? :)
Nice.

Bluetooth sensoren zijn te koop via ebay voor 266,- incl verzending en import kosten. Zelf al 2 sets gekocht

 
  • Like
Reactions: shthpnz
Iemand een Tesla UMC gen1 liggen? De mijne heeft het begeven. Stuur me maar pm. Thx!

295A1A04-D206-4577-855D-00C804C7C141.jpeg
 
Artisan Spirits FRP achterspoiler en Future Design carbon upper valences (voor rondom mistlampen) voor de Model 3 zijn nog steeds te koop. Beide gespoten in zijdeglans zwart. Ook nog een setje zomerbanden (Michelin Pilot Sport 4) 235/45 R18 met nog 6-7mm profiel te koop. Stuur maar een persoonlijk bericht bij interesse. 🙂

Deze zijn nog steeds allemaal te koop.. Heeft echt niemand interesse hierin? 👀 Mocht er toch iemand zijn, laat me maar weten via persoonlijk bericht. 😉