Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Mijn 12-2013 model S 60 is te koop.
Ik heb me dood geërgerd aan het trage laden bij superchargers, en grote ruzie gemaakt bij Tesla hier over.
Toch vind ik het nog steeds heel jammer om hem weg te doen, want hij is wel superbetrouwbaar gebleken, en ik vind hem ook nog steeds veel mooier dan de bestelde Y. Ik heb er geen enkele reparatie bij Tesla aan gehad in de vier jaar dat ik hem heb gehad. Volgens Teslafi is de accu in die 4 jaar 3% gedegradeerd.
Hij heeft preventief een nieuwe MCU gekregen bij Tesla, en hij heeft een CCS en LTE upgrade gehad.
Base uitvoering zonder extra's. Nu ca 172000 km gelopen. Uiteraard levenslang gratis laden en gratis spotify.
Ik heb hem voor 30.000 op Marktplaats staan, maar heb eigenlijk helemaal geen gezin in lang onderhandelen; voor 26000 euro mag hij mee, dat is mijn uiterste prijs. Marge, geen BTW.

Op dit moment is de bijrijders handgreep stuk, ik heb het nieuwe tandwieltje er bij, maar nog geen tijd gehad om het te monteren.

Inmiddels is de handgreep gerepareerd

20221011_174836a.jpg
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: shthpnz
Geniet van gratis opladen met de snelste achterwielaangedreven Tesla ooit !
Levenslang gratis rijplezier gegarandeerd !

De Plus is zéér uniek en schaars.
Het prijsverschil tussen de P85 en de P85+ was bijna €10.000.
Onder andere de luchtvering is beter en veel sportiever afgesteld, andere draagarmen en de velgen staggered, achter breder dan voor.
Je merkt echt dat je veel power hebt op je achterwielen. Topsnelheid is bij deze P85+ 230km/u !
  • Prachtig onderhouden Tesla Model S P85+
te herkennen aan onder andere de rode bies rondom de stoelen!
  • Grootste Frunk in zijn klasse ! Groter dan eender welke elektrische auto op de markt !
  • Snelste achterwielaangedreven Tesla!
  • Gratis Tesla Superchargen for life, hoort bij de auto !
  • Gratis connectiviteit for life, hoort bij de auto !
  • Extra brede banden achteraan, evenaart het rijgedrag van een porsche 911 !
  • Tech package
  • sub zero winter package
  • Duo lader, zeer uniek ! Dus 22kw AC laden !
  • High fidelity sound system
Recentelijk alle kwaaltjes verholpen, met onder andere dank aan forumlid @Gtech
  • emmc upgrade naar 64GB
  • Ram geheugen navigatie vervangen
  • achterlichten vervangen met nieuwe dichtingsrubbers
  • draagarmen vervangen
  • CCS upgrade, maakt het mogelijk om aan de nieuwste tesla supercharges GRATIS te laden !
  • getinte ramen achteraan
  • Originele Carbon spoiler meegeleverd !
Nog 2 foutmeldingen die zullen opgelost worden inbegrepen in de vraagprijs:
bandenspanningscontrolesysteem en de parkeerrem die niet ontgrendeld zou zijn.

Het betreft een particuliere verkoop, btw is niet van toepassing.
prijs is 38.900 €

meer foto’s op:



View attachment 892185View attachment 892186View attachment 892189
View attachment 892188
Nog steeds beschikbaar, over de prijs valt goed te onderhandelen !
 
Mijn 12-2013 model S 60 is te koop.
Ik heb me dood geërgerd aan het trage laden bij superchargers, en grote ruzie gemaakt bij Tesla hier over.
Toch vind ik het nog steeds heel jammer om hem weg te doen, want hij is wel superbetrouwbaar gebleken, en ik vind hem ook nog steeds veel mooier dan de bestelde Y. Ik heb er geen enkele reparatie bij Tesla aan gehad in de vier jaar dat ik hem heb gehad. Volgens Teslafi is de accu in die 4 jaar 3% gedegradeerd.
Hij heeft preventief een nieuwe MCU gekregen bij Tesla, en hij heeft een CSS en LTE upgrade gehad.
Base uitvoering zonder extra's. Nu ca 172000 km gelopen. Uiteraard levenslang gratis laden en gratis spotify.
Ik heb hem voor 30.000 op Marktplaats staan, maar heb eigenlijk helemaal geen gezin in lang onderhandelen; voor 26000 euro mag hij mee, dat is mijn uiterste prijs. Marge, geen BTW.
Op dit moment is de bijrijders handgreep stuk, ik heb het nieuwe tandwieltje er bij, maar nog geen tijd gehad om het te monteren.

View attachment 911549
Vraagje: is dit zo’n S60 met softwarebeperkte 75kWh batterij die je met een telefoontje en betaling kunt omzetten?
 
20" TST turbines met splinternieuwe Hankook banden (ventus s1 evo 3 245/40/20). De gouden middenweg tussen het rijcomfort/zuinig rijden van 19" en het esthetische van 21" voor een Model S.

Ik doe ze weg omdat ik me tijdens de winter heb later verleiden door Signature wheels.

Graag een PM bij interesse.

TST.jpg
 

Attachments

  • 20221203_152817.jpg
    20221203_152817.jpg
    342.5 KB · Views: 64
  • 20221203_152825.jpg
    20221203_152825.jpg
    366 KB · Views: 54
  • 20221203_152830.jpg
    20221203_152830.jpg
    364.2 KB · Views: 71
  • Like
Reactions: TheBlackMYP
Ik verkoop mijn 2017 Model X - 100D.
Heeft update gehad voor CCS-superchargen (+ adapter).
6-zits configuratie.
Winterpakket. Standaard AP; geen FSD.
Lage Km-stand: 64.024km.

IMG_1499 2.jpg
IMG_1496 2.jpg
IMG_1495 2.jpg
IMG_1498 2.jpg



Vraagprijs 60.000 euro (verkoop vanuit vennootschap - BTW nooit gerecupereerd).

Foto's met winterset (niet inclusief - wordt gerecupereerd ...).
Wordt verkocht met 20" Zilveren Slipstream velgen.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Nick-m
Ik heb twee stuks LED lichtjes (kleur wit) voor de Model 3 trunk beschikbaar. Deze mogen weg i.v.m. verlopen lease en werken nog perfect. Destijds gekocht bij Abstract Ocean (Ultra-Bright LED Lights - Model 3). Deze passen sowieso in een Model 3 bj. 2019, maar volgens mij ook in de recente Model 3's.

Mag weg voor €10,- incl verzending (bubbeltjes envelop) of ophalen in Zwaag voor €8,-. Bij interesse graag een persoonlijk bericht.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik heb 4 19inch velgen met winterbanden te koop. Komen van mijn Model S 2015.
Velgen zijn T-Sportline (dus geen originele) en banden Nokian 245/45/19 met vooraan nog 4mm en achteraan nog 3.5mm. Sensoren aanwezig.
De foto van de velg is van bij aankoop, aangezien ze nu in de bandencentrale liggen kan ik geen recente foto meegeven.
Vraagprijs is 600euro.
 

Attachments

  • IMG_0104 (Large).JPG
    IMG_0104 (Large).JPG
    327.6 KB · Views: 181
  • IMG_7130 (Large).JPG
    IMG_7130 (Large).JPG
    563.2 KB · Views: 93