Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop voor een maatje van mij die niet op dit forum zit: 4 x 21"Tesla Model S wielen. Zijn in goede staat. Een wiel heeft ca. 1-2 cm stoeprandschade, de rest is onbeschadigd. Ze staan nu bij Euromaster in Arnhem. In overleg kunnen we een afspraak plannen. Het betreft 2x 245-35-21. Deze hebben nog ca. 2.5 mm profiel en het betreft Continental Sport Contact 5p TO (Tesla Only) en 2x 265-35-21. Deze achterbanden hebben nog ca. 6 mm profiel. Het zjin Michelin Pilot Sport TO (Tesla Only). Inclusief Tesla naafcaps, moeren en TPMS sensoren. Prijs in overleg
 

Attachments

  • wielen 1.jpg
    wielen 1.jpg
    333.8 KB · Views: 124
  • wielen 2.jpg
    wielen 2.jpg
    305.3 KB · Views: 46
  • wielen 3.jpg
    wielen 3.jpg
    255.9 KB · Views: 45
Direct beschikbare Model Y Performance gekocht op 04/02/2023.
Quicksilver kleur, white interior.
Geen mankementen, geen krassen.
Ik kan niet gewoon worden aan Tesla komende van BMW en ik maak me dagelijks druk om het gemis van USS. Geen zin om te wachten op een fix.

Komt met keyfob, extra set matten (nog verpakt) en mudguards (nog verpakt).
2000km op teller.

Ik wil 2000 euro van de nieuwprijs doen die op de website staat en nog eens 250 euro voor de reservatiekosten.
Ik ben denk ik een noob maar wat is USS?
 
Te koop aangeboden. Tesla Model S 85D 2016 met gratis supercharging.

Specificaties

Autopilot met comfortfuncties
Zwart remklauwen
Mat Obeche houtHomelink via GPS
Premium upgradepakket
Obsidian Black Metallic (PMBL)
Zonnedak
Crème Next Generation stoelen
Intelligente luchtvering
Power and Lighting Package
Lichte plafondbekleding
21" Turbine
19" winterset
Gratis Supercharging
178.000 km

Vraagprijs € 37.750 incl. btw
Zo al het Dakar zand is verwijderd ;-)
Voor een deftig bod kan de wagen vanaf de eerste week van mei worden opgehaald ;-)
 
  • Like
  • Funny
Reactions: Furb and job-lek
Thanks. Belgische afkorting? 😉 Wij zouden dat afkorten naar PDC (park distance control). Weer wat geleerd 😎UltraSoonSensoren dus begrijp ik. Wel jammer dat die bij de huidige modellen verwijderd zijn ja.
Amerikaans. Ultrasonic sensors.
In principe hebben wagens zonder USS nog steeds PDC. Want de camera’s doen nu aan PDC.
Zonder daarbij te beweren dat ze het even goed doen (om die opmernigen alvast voor te zijn).
 
Mijn witte Model Y Performance met zwarte stoelen uit september 2022 is wederom beschikbaar. De afgelopen maanden is die erg weinig gebruikt en het is gewoon zonde. Mocht iemand meer willen weten, stuur gerust een berichtje!
 
Te koop aangeboden:
19" TheNewAero compleetset voor de Tesla Model 3 bestaande uit:
4x The New Aero (TNA) Razor 19" velgen in Smooth Stealth (mat grijs) (2x links en 2x rechts)
4x Bluetooth bandendruksensoren (dus voor de Model 3 vanaf de refresh)
4x Hankook Ventus S1evo3 TO 235/40R19 96W (originele door Tesla geleverde banden voor de 19 inch sport wheels. Tesla optimised (TO) banden met soundabsorber schuim)

Overige aanwezige toebehoren:
4 x Milled aluminium PCD / lug nut covers
8 x Inox screws
4 x Ornaments in black chrome with platinum TNA logo
1 x TNA Removal toolkit designbox
4 x TNA Logo center cap (replaceable by OEM center cap)

Specificaties:
Kleur: Smooth Stealth (mat grijs)
Offset: Performance - 35 mm
Staat: In bijna nieuwstaat, geen schaafplekken, geen happen uit het rubber
Profieldiepte:
2x +- 5,2 mm
2x +- 5,7 mm

De set is vorig jaar door mij nieuw in gebruik genomen en maar 1 zomer gebruikt op mijn vorige Model 3 Standard Range RWD LFP.

Totale nieuwprijs: +- €3.300,- (velgen, banden, sensoren en balanceren)
Vraagprijs: €2.100,- (btw niet terugvorderbaar, privé verkoop)

Klik hier voor meer foto's

PXL_20230408_141340764.jpg
PXL_20230408_140443298.jpg