Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Hallo! Ik verkoop mijn Tesla Model X 75D van december 2018, een ware blikvanger in Multicoat Rood. Deze auto is uitgerust met 22" Onyx Black Turbine Wheels en semi-nieuwe zomerbanden, met 110.000 km op de teller.

Voor de wintermaanden doe ik er een tweede set 22" Onyx Black Turbine Wheels met winterbanden bij (2 daarvan moeten vervangen worden).

Een van de hoogtepunten van deze Tesla is de Full Self Driving optie, oorspronkelijk geprijsd op €7.500, die het rijden een fluitje van een cent maakt. De auto beschikt ook over Frontal PPF, chrome delete en debadging, rood geschilderde remklauwen en all-weather matten voor de voor- en achterkant en de kofferbak.

HW 3.0 en CCS upgrade met adapter

Ik heb de wagen altijd laten onderhouden bij het Service Center in Zaventem en Nikola Brussels, dus je kunt erop vertrouwen dat hij goed is verzorgd.

Let op: er is een kleine kras op de spiegel en de deur aan de bestuurderskant, en wat stoeprandschade aan beide wielsets, maar deze kunnen gemakkelijk worden gerepareerd door Nikola Brussels of een andere winkel.

Oorspronkelijk gekocht voor €109.000, verkoop ik deze bedrijfswagen voor €48.999 (exclusief BTW) of €59.288,79 (inclusief BTW).

Foto's op Log into Facebook
 
Weet iemand waar ik een MYRW (wit) miniatuur kan bestellen?
Ik weet wel dat ze matchbox model y wit hebben bij de action. 1DC8C831-8579-4752-9355-619C3DF46A98.jpeg
 
Wegens overstap naar Model Y staat mijn Model 3 Performance te koop bij leasebijtellingvriendelijk. Keurige auto, keurig bereden, voor een keurige prijs bij een keurig bedrijf met keurige BOVAG-garantie voor één jaar en garantie op drive-train en batterijpakket nog geldig voor 70.000 komende kilometers.
Geen issues met draagarmen te verwachten want reeds onder garantie vervangen. Wielen vrijwel schadevrij. Bekleding smetteloos. Geen kraakjes of rammeltjes. Als ik zo af en toe wissel tussen Y en 3P twijfel ik of ik… maar nee, hij is voor jou!

 
Met pijn in mijn hart & ziel....moet ik afscheid nemen van mijn model S 85
Ik rij nog elke dag met een glimlach naar werk & terug maar het is tijd voor een swap
Dus...

23.000 voor actieve TmC members

Model S - 85 - Dec 2014
Autopilot 1.0
Duocharger (22kw)
LTE upgrade
Supercharging (Free for life - volgt het auto)
Premium Connectivity (Free for life)
MCU 2.0 upgrade
CSS upgrade

Oorspronkelijk lak = Dark navy (Zie foto van originele lak kleur)

Wrap = 3M Wrap 1080-G344 - Gloss Liquid Copper Metallic + Brila glasscoat voor wrap
only TMC Indien te flashy na verkoop tot 2-3 jaar, ik haal het wrap + polieren + fusso coat gratis

19inch silver slipstream velgen met Pirelli XL PowerGy zomerbanden - 10.000km meereden

Upgrades
  • Getinte zijruiten & achterruit (zonwerende / UV / warmtewerende folie)
  • Dashcam Blackvue 750 (Voor & achterkant)
  • Unplugged performance refresh fascia front bumper
  • Carbon spoiler
  • Chrome delete
  • Metallic oranje 3M wrap + glasscoating
  • Light applique (EVoffers verlichting balk)
  • Verlichte instaplijsten (Model S)
Vervanging / reparatie geschiedenis (by tesla & original tesla parts only)
  • Wifi module Jan 2018
  • Volledige stuurhuis Dec 2020
  • Alle draagarmen Dec 2020
  • Deurhendel linker voorkant Gen 3.1 / resterende deurhendels Gen 2.0 Dec 2020
  • Brembo remschijven + Wiellagers Zomer 2021
  • Verbeterde ruitenwissers module Feb 2022
  • Batterij pack Mei 2022
  • Radar calibiratie Juni 2022
  • Xenon lampen Nov 2022
  • Airco condensors + gevuld Mei 2023
Toegevoegd
2 fysieke keyfobs
only TMC members mobile connector gen 1 met blauw stekker + 240v stekker
only TMC members gratis toegevoegd 19inch zwarte rim velgen met ongebruikte Hankook Kinergy 4S2 H750 (4 seizoenen)
only TMC members Allweather kofferbak mat MAXpider 3D


Huidige KM stand 320.000km (2 Juni)
Per week 1.300km erbij

Geen schade en goed onderhouden wagen
Lederen zetels zijn mooi onderhouden zonder enige scheurtje
ik poets & voed het leer elke maand

Groot gedeelte van reparatie/onderhoud is door @Gtech & rest is door Tesla service & Tesla mobiel Zaventem

2dehands links
https://www.2dehands.be/seller/view/m1985135838

Verkocht aan een tesla liefhebber😍
Heel wat bergen verzet voor de koper zodat het aankoop toch lukt voor hem🥳

Ik zal de auto missen (en het kleurtje) 🫡😭
 
Voor wie een Model 3 AWD Long Range met Autopilot uit 2019 zoekt in Multi Coat Red, zoek niet verder. Pas 29900 km gereden, altijd binnen gestaan, draagarmen vervangen en in nieuwstaat. Anti steenslag folie aangebracht aan de voorzijde, spiegels en onderdorpels. Vraagprijs Euro. 37.500,- incl. BTW. BTW auto dus factuur mogelijk. PM me voor een bezichtiging of meer info.

ESFE3684.JPG
 
Last edited:
  • Like
Reactions: job-lek and FAarts
Voor wie een Model 3 AWD Long Range met Autopilot uit 2019 zoekt in Multi Coat Red, zoek niet verder. Pas 29900 km gereden, altijd binnen gestaan, draagarmen vervangen en in nieuwstaat. Vraagprijs Euro. 37.500,- incl. BTW. Marge auto dus factuur mogelijk. PM me voor een bezichtiging of meer info.

View attachment 950028
Klopt dit -> "marge auto dus (BTW) factuur mogelijk"?
 
Voor wie een Model 3 AWD Long Range met Autopilot uit 2019 zoekt in Multi Coat Red, zoek niet verder. Pas 29900 km gereden, altijd binnen gestaan, draagarmen vervangen en in nieuwstaat. Anti steenslag folie aangebracht aan de voorzijde, spiegels en onderdorpels. Vraagprijs Euro. 37.500,- incl. BTW. BTW auto dus factuur mogelijk. PM me voor een bezichtiging of meer info.

View attachment 950028
Heeft deze mooie rooie de HW3.0 computer?