Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Dit is een van de schroefjes waar de afdekplaat van de trekhaak van de Model 3 mee vast zit. De bovenkant is van het pieletje afgebroken.
Zijn die los te koop? Of moet ik dan een hele nieuwe afdekplaat kopen?
Iemand ervaring met hoe goed die plaat vast blijft zitten met een of zelfs nul schroefjes? Of andere alternatieven?

Schroefje.jpg
 
Dit is een van de schroefjes waar de afdekplaat van de trekhaak van de Model 3 mee vast zit. De bovenkant is van het pieletje afgebroken.
Zijn die los te koop? Of moet ik dan een hele nieuwe afdekplaat kopen?
Iemand ervaring met hoe goed die plaat vast blijft zitten met een of zelfs nul schroefjes? Of andere alternatieven?

View attachment 957108
Voor mijn X (maar die zijn anders) heb ik ze bij Tesla zelf gehaald.
 
Ik heb een set van 2 bonoss wielspacers te koop voor de Model 3. Zijn 5mm dik. Nooit gebruikt. Ik was van plan deze icm mijn aftermarket velgen te gebruiken, maar dat lukt niet omdat ik centreerringen gebruik. Past dus alleen icm velgen met de originele hub maat.

Nieuw 49 euro. Mogen voor 25 euro weg.
20230723_102123.jpg


Verder nog de letters Tesla voor op de trunk. Gekocht bij Green Drive accessories. Nooit gemonteerd. 10 euro.
20230723_102229~2.jpg
 
Setje Bluetooth TPMS sensoren in de aanbieding.
Doordat ik een complete set induction winterwielen heb gekocht en geen aftermarket wielen zoals de bedoeling was, heb ik een nieuwe en dus ook nog nooit gemonteerde set TPMS sensoren in de aanbieding.

TMC ledenprijs is € 170,- voor de set. kosten nieuw bij Tesla € 340,- dus nu voor de helft
Kunnen evt met een marge factuur erbij geleverd worden

Inleren in de auto gebeurd vanzelf met een paar minuten rijden. Geen duur bezoek aan de dealer nodig :cool:

Marktplaats advertentie

Schermafbeelding 2023-07-21 om 21.51.46.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Nick-m
heeft iemand toevallig nog een mooie set zomerbanden voor 19 inch liggen ?
I bought my MY 2023 in April. Tyres have done 7K km. I am planning to get all season tyres after which my current 255/45/R19 summer tyres will be of no use. I have not yet zeroed in on the tyres I want.

How soon do you need them? And what could you offer me for my tyres? Please PM (PB) me.
 
Ik heb een set van 2 bonoss wielspacers te koop voor de Model 3. Zijn 5mm dik. Nooit gebruikt. Ik was van plan deze icm mijn aftermarket velgen te gebruiken, maar dat lukt niet omdat ik centreerringen gebruik. Past dus alleen icm velgen met de originele hub maat.

Nieuw 49 euro. Mogen voor 25 euro weg.
View attachment 958800

Verder nog de letters Tesla voor op de trunk. Gekocht bij Green Drive accessories. Nooit gemonteerd. 10 euro.
View attachment 958802

PB gestuurd voor de letters
 
Ik heb online een "6pcs Rubber Auto Door Seal Strips Kit Soundproof Noise Reduction For Model S Whole Car Sealing Trim" besteld maar heb er eentje gekregen voor een Model Y. Hier kan ik dus niets mee doen. De aanbieder (fruugo) verkoopt het vandaag niet meer maar het trekt hier op https://nl.aliexpress.com/i/1005004590615557.html?gatewayAdapt=glo2nld

Alles in ongeopende verpakking.

Moest er iemand interesse hebben voor z'n model Y, mag geruild worden voor een lekkere fles wijn ;)

20230722_172156.jpg
 
Te Koop

Tesla Model S Performance 85 (421pk) met 207.000km december 2013, met nog 3 jaar Tesla garantie op de motor.

- Nieuwe Performance motor met nog 3 jaar Tesla garantie.
- Nieuwe batterij bij 80.000km, dus huidige batterij heeft 127.000km.
- Huidige range 325km bij 90% lading.
- Nieuwe MCU 2.
- CSS upgrade.
- Nieuwe banden met nieuwe TPMS.
- Panorama schuifdak.
- Kleur zwart met beige leer.
- 1e eigenaar, 5 jaar zakelijk gereden en daarna privé, dus marge auto.
- Geen schades en niet roken.
- Tesla Duiven onderhouden.
- Foto's op aanvraag.

Prijs €23.500
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Nick-m
niet verkocht maar op de auto gelegd en nu de Zero-G's te koop. Ga toch weer over op 21", maar die moet ik nog kopen

View attachment 947246

Staan ook op MP: ≥ Originele tesla model y zero-g gesmede wielen 255/40r20 — Banden en Velgen — Marktplaats

Set Tesla model y zero-g wielen.

De velgen zijn oa origineel geleverd onder een model 3 track pack.

Nieuw gekocht en banden laten monteren
Velgen beschadigd door de bandenhandel tijdens monteren van de banden
Die heeft ze laten spuiten maar is niet zo netjes gedaan en een tint donkerder dan ze waren.
Valt niet op behalve als je er met je neus 10 cm vandaan zit dan zie je het

Banden en velgen hebben nog geen 1200 km gelopen

Banden hankook ventus ion s x ev 255/40r20 dot 3522

Velgen tesla zero-g 20x9 et 40 originele zwarte wielmoer kapjes worden erbij geleverd. Staan niet op de foto.

Ik stap over op 21” vandaar te koop

Nieuwprijs ruim € 5000,-

Zeer licht en sterk wiel

vraagprijs € 2999,-

Heb je de 19 inch genimi nog te koop ?