Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Dat zal zeker, al denk ik dat de vraagprijs voor dit moment erg fors is. Heb ca 6 maanden gelden mijn model s P85 verkocht, had toen 137 gelopen, ook in uitstekende staat, batterij kende nog een range van 372km.
Tsja blijft toch lastig om de juiste prijs te vinden maar ik sta open voor biedingen. Als daaruit blijkt dat ik mijn verwachtingen moet bijstellen dan is dat maar zo.
 
Thanks. Hij staat nu te koop voor EUR 47.500. Wat zouden jullie een redelijke prijs vinden en waarom?
Ik verkocht mijn MS90D 2016 vorig jaar in juni voor 42000€ (geen ‘P’ en wel 200000km). Ik vond dat al redelijk succesvol. Sedertdien zijn de 2ehandsprijzen in vrije val door de prijsverlagingen. Voor 47500 koop je een nieuwe MY.
Normaal kan je op 2e handssites een gieie indruk krijgen van de marktwaarde, maar door het geringe aantal km zal je weinig gelijkaardigs vinden. Laat je niet blind staren door prijzen van handelaars. Die moeten garantie geven en doen meestal nog een stuk van hun geafficheerde prijs af na negotiatie.
 
  • Like
Reactions: cousin_IT
Thanks. Hij staat nu te koop voor EUR 47.500. Wat zouden jullie een redelijke prijs vinden en waarom?
Er staan momenteel behoorlijk wat gebruikte MS op de Tesla-site te koop.
Daar iets onder zitten lijkt me een goed uitgangspunt.

Het oude model en einde garantie zal sommige kopers wat afschrikken maar anderzijds ziet je auto er op de site wel héél erg goed uit.
Dat laatste mag je als compliment beschouwen ;)
 
  • Like
Reactions: cousin_IT
Thanks. Hij staat nu te koop voor EUR 47.500. Wat zouden jullie een redelijke prijs vinden en waarom?

Ik heb paar maanden geleden gezocht naar een model S voor een collega (wil 'm zonder bijtelling gaan rijden en zocht wat meer comfort dan de Model 3. Ik heb gekeken naar een 90 of 100 accu, kilometerstand liefst onder de 140k, netjes, goed onderhouden en bij voorkeur een btw auto.

Dat is vindbaar voor rond de 35k euro. Doe daar 'n beetje bovenop voor jouw P met ludicrous mode en ik zou zeggen dat als je 38/39k kunt krijgen (iets meer vragen dus) je een prima deal doet.
 
1693238742911.png


Vorige week gekregen van Tesla. Zie handtekening voor specs en dan zit er ook nog recentelijk een soundsysteem van ca 3500 in...
 
Wegens verkoop vd X heb ik een paar attributen over:
- Set 20" donkergrijze Slipstream breedset velgen met goede zomerbanden, vrijwel schadevrij en niet overgespoten.
- Tesla rubberen mattenset voor, achter en frunk
- Telefoonlader voor in de middenconsole
- Jassenhaakjes voor aan de voorstoelen
- Zonnescherm voorruit

PM bij interesse, dan bedenk ik wat het mag kosten..