Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb ook nog dakdragers voor een model 3 in de aanbieding:

En een model Y performance achterspoiler:
 
Ik kreeg bij de ANWB voor mijn model 3 LR 2019 met 80000km op de teller 17500,- euro!!!
Max bod dat ik heb gekregen is 25000,-.
Geen handelaar die meer gaat bieden momenteel en ze verwachten dat het nog minder wordt.
En ik heb hem dan ook chrome delete,, extra winterwielen en een spoiler er op zitten.
Dus alles behalve standaard.

Belangrijkste reden, een nieuwe model 3 RWD heeft dezelfde range als de "oude" long range en is voor 38.000,- te koop.
Dus niemand die voor 5K minder een 5 jaar oude auto gaat kopen....
voor hoeveel heb je het uiteindelijk verkocht? via marktplaats?
 
Ik heb hier heel unieke en meeste compleet facelift Tesla Model S 75 met overdraagbaar lifetime gratis/free supercharging (SC01, kijk foto 14 voor bewijs..het is op auto en niet eigenaar) op de markt met 184000 km op de teller (is nog gereden en km kan oplopen). Ik heb hem laten wrappen met KPMF Matte Autumn Fire top kwaliteit wrap van erkend bedrijf en heb 1,5 jaar garantie op de installatie en 5 jaar op wrap-kost mij 2300 euro). Origineel kleur is zwart en in goed conditie-geen krasjes of zo.
Batterij is in top conditie (8,7% degradatie tot nu toe).

-Recent (een maand geleden) ook alle remschijven en remblokken vervangen

-paar dagen geleden Tesla heeft alle FSD camera (7 cameras) upgrade (hoger resolutie) gedaan (gratis) want ik heb FSD Pakket gekocht-die krijg je niet als he gewoon autopilot of enhanced autopilot hebt.

Als je vergelijk met ander Model S 75 hier zijn grote verschillen

Het is echt unicorn (dat is heel moeilijk te vinden) -2017 model met overdraagbaar gratis supercharging (SC01, pas op met 2018 model S die free Suc beiden is niet overdraagbaar en Tesla kan die uithalen), MCU2 (kost 2000 euro) met AP3/FSD hardware, Full self driving Pakket incl (kost 7500 euro), Sentry mode, Panodak, adjustable headrest, gratis Spotify en Premium Connectivity/internet for life (4g, normaal kost 10 euro/maand), CCS Charging Upgrade (kan laden bij nieuwste superchagers). Ook geen wegenbelasting tot 2025. Hij heeft ook afneembare trekhaak😊 (die kost ook rond 900 euro).

Met nog garantie op de aandrijfunit en accupakket tot en met 07-2025 met onbeperkt aantal kilometers, kunt u met een gerust hart genieten van deze prachtige auto.
nieuw deur handel voorkant, Sfeerverlichting en Tesla projectie. Het laatste model, Tesla aangeboden met een panoramisch schuifdak! Converteerbaar gevoel inbegrepen.
 

Attachments

  • IMG_9901.jpeg
    IMG_9901.jpeg
    817.7 KB · Views: 61
  • IMG_1620.jpeg
    IMG_1620.jpeg
    436.2 KB · Views: 44
  • IMG_1629.jpeg
    IMG_1629.jpeg
    743.4 KB · Views: 39
  • IMG_5763.jpeg
    IMG_5763.jpeg
    377.1 KB · Views: 39
  • IMG_4654.png
    IMG_4654.png
    348.3 KB · Views: 50
  • IMG_2738.jpeg
    IMG_2738.jpeg
    765.2 KB · Views: 41
  • IMG_4236.jpeg
    IMG_4236.jpeg
    728 KB · Views: 37
  • IMG_4238.jpeg
    IMG_4238.jpeg
    749.4 KB · Views: 49
  • Like
Reactions: job-lek and shthpnz
Ik heb hier heel unieke en meeste compleet facelift Tesla Model S 75 met overdraagbaar lifetime gratis/free supercharging (SC01, kijk foto 14 voor bewijs..het is op auto en niet eigenaar) op de markt met 184000 km op de teller (is nog gereden en km kan oplopen). Ik heb hem laten wrappen met KPMF Matte Autumn Fire top kwaliteit wrap van erkend bedrijf en heb 1,5 jaar garantie op de installatie en 5 jaar op wrap-kost mij 2300 euro). Origineel kleur is zwart en in goed conditie-geen krasjes of zo.
Batterij is in top conditie (8,7% degradatie tot nu toe).

-Recent (een maand geleden) ook alle remschijven en remblokken vervangen

-paar dagen geleden Tesla heeft alle FSD camera (7 cameras) upgrade (hoger resolutie) gedaan (gratis) want ik heb FSD Pakket gekocht-die krijg je niet als he gewoon autopilot of enhanced autopilot hebt.

Als je vergelijk met ander Model S 75 hier zijn grote verschillen

Het is echt unicorn (dat is heel moeilijk te vinden) -2017 model met overdraagbaar gratis supercharging (SC01, pas op met 2018 model S die free Suc beiden is niet overdraagbaar en Tesla kan die uithalen), MCU2 (kost 2000 euro) met AP3/FSD hardware, Full self driving Pakket incl (kost 7500 euro), Sentry mode, Panodak, adjustable headrest, gratis Spotify en Premium Connectivity/internet for life (4g, normaal kost 10 euro/maand), CCS Charging Upgrade (kan laden bij nieuwste superchagers). Ook geen wegenbelasting tot 2025. Hij heeft ook afneembare trekhaak😊 (die kost ook rond 900 euro).

Met nog garantie op de aandrijfunit en accupakket tot en met 07-2025 met onbeperkt aantal kilometers, kunt u met een gerust hart genieten van deze prachtige auto.
nieuw deur handel voorkant, Sfeerverlichting en Tesla projectie. Het laatste model, Tesla aangeboden met een panoramisch schuifdak! Converteerbaar gevoel inbegrepen.
Volgens mij 8 cameras
 
  • Like
Reactions: mthathagar
4 19' TESLA Original velgen met (als het goed is) nieuwe banden te koop. Set is mat-zwart gespoten. Banden van Hankook maat 245/45R19 Ik heb deze set in de aanloop naar de aanschaf van mijn model S aangeschaft om er later achter te komen dat deze niet passen onder de refresh :mad::eek: (i.v.m. ET waarde). Dus geschikt voor Model S (2012-2020) en niet de Model S Refresh.

Ik heb er 1950.- voor betaald (zie bewijs foto), maar ze mogen w.m.b. voor 1100.- weg. (Of doe een goed bod) Foto's van de velgen afzonderlijk en controle van de profielfdiepte profieldiepte moet ik nog ontvangen van mijn bandenboer en kan je bij mij opvragen.


View attachment 1007129
Wielen zijn verkocht.
 
Ik heb hier heel unieke en meeste compleet facelift Tesla Model S 75 met overdraagbaar lifetime gratis/free supercharging (SC01, kijk foto 14 voor bewijs..het is op auto en niet eigenaar) op de markt met 184000 km op de teller (is nog gereden en km kan oplopen). Ik heb hem laten wrappen met KPMF Matte Autumn Fire top kwaliteit wrap van erkend bedrijf en heb 1,5 jaar garantie op de installatie en 5 jaar op wrap-kost mij 2300 euro). Origineel kleur is zwart en in goed conditie-geen krasjes of zo.
Batterij is in top conditie (8,7% degradatie tot nu toe).

-Recent (een maand geleden) ook alle remschijven en remblokken vervangen

-paar dagen geleden Tesla heeft alle FSD camera (7 cameras) upgrade (hoger resolutie) gedaan (gratis) want ik heb FSD Pakket gekocht-die krijg je niet als he gewoon autopilot of enhanced autopilot hebt.

Als je vergelijk met ander Model S 75 hier zijn grote verschillen

Het is echt unicorn (dat is heel moeilijk te vinden) -2017 model met overdraagbaar gratis supercharging (SC01, pas op met 2018 model S die free Suc beiden is niet overdraagbaar en Tesla kan die uithalen), MCU2 (kost 2000 euro) met AP3/FSD hardware, Full self driving Pakket incl (kost 7500 euro), Sentry mode, Panodak, adjustable headrest, gratis Spotify en Premium Connectivity/internet for life (4g, normaal kost 10 euro/maand), CCS Charging Upgrade (kan laden bij nieuwste superchagers). Ook geen wegenbelasting tot 2025. Hij heeft ook afneembare trekhaak😊 (die kost ook rond 900 euro).

Met nog garantie op de aandrijfunit en accupakket tot en met 07-2025 met onbeperkt aantal kilometers, kunt u met een gerust hart genieten van deze prachtige auto.
nieuw deur handel voorkant, Sfeerverlichting en Tesla projectie. Het laatste model, Tesla aangeboden met een panoramisch schuifdak! Converteerbaar gevoel inbegrepen.
Ik heb mogelijk wel interesse, hoe kan ik je contacten?
 
  • Like
Reactions: mthathagar
Michelin Pilot Sport EV zomerbanden set voor een MX, 20 inch.

Standaard staggered setup van 275 en 265. Past onder iedere MX met 20 inch velgen

Slechts 4000km mee gereden!

MP prijs is bieden vanaf 400 euro. Onderling met forumleden komen we er vast uit.

Foto's en mee info, zie de Marktplaats add:
Michelin Pilot Sport EV
Bieden

Ophalen in Utrecht. In de directe omgeving wil ik uiteraard ook even brengen.
 
In verband met het arriveren van mijn "S3XY Knob" doe ik mijn setje "S3XY Buttons" in de aanbieding:

- 4 Buttons: S, 3, X en Y.
- Commander, gen1
- Split-kabel voor de 3/Y *
- Eventueel assistentie bij inbouw en configuratie

Wat wil ik hier voor hebben?

Ik geef de set weg aan de eerste die mijn referral code gebruikt bij het bestellen van een nieuwe Tesla!

DM me voor details.


* Deze kabel werkt in ieder geval met de model Y en model 3 t/m 2023. Waarschijnlijk niet met de Highland model 3.
 
  • Like
Reactions: Nick-m