Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe heet jouw Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben nog zoekende voor een naam voor onze X die in eind februari - maart verwacht wordt.

We hebben in huis al een “Dirk” (de robotmaaier), dus dit moet een meisje worden... :)
:confused:

ah ja, dat herinnert mij eraan dat ik nog een factuur moet sturen voor al die maaibeurten.
Gelieve mij per PM de nodige gegevens te bezorgen.

;)
 
DIRKJE dus! :D

KEUKEN! :)

Ik heb nog (tenminste) tot eind dit jaar voor het bedenken van een naam. Kandidaat namen waren:

Wheeljack (was immers mijn eerste transformer, ook lang gespaard voor ik hem kon kopen)
Defiant (want...als Tesla niet defiant is, dan weet ik het niet meer...ook StarTrek en dat rulez...punt)

Maar....vorige week aan 3.5 jaar oude zoon gevraagd hoe papa's nieuwe auto zou moeten heten....antwoord: "Ferdinand" natuurlijk (de trailer van die film is regelmatig via Youtube bekeken en de jongen is stierenfan). De kleur moest zwart worden...

Over een 10tal maanden nog maar eens de naam peilen :p.
 
Last edited:
Ik ben na het ophalen gelijk even naar service gereden voor het laten installeren van een USB lader en daar werdt mij duidelijk gemaakt dat ik toch echt een naam moest geven.

Ik grapte gezien de witte kleur om hem/haar "White Power" te noemen om een of andere reden vonden ze dit toch niet zo'n geschikte naam :D.

Na het installeren van de lader kreeg ik hem terug met de naam "White Noise" en vind dat een geslaagde naam dus zo zal hij/zij door het leven gaan
 
Last edited:
  • Like
Reactions: CO2CLEAN