Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe heet jouw Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn auto heet Duif Chris. Mijn, in november 2016 overleden, oom Chris, een zeer aardige, zeer bijzondere en stinkend rijke zonderlinge man die na zijn pensionering elke dag op de fiets zo'n 60 km fietste vanuit zijn geboortedorp en eruit zag als iemand die zo uit de natuur "getrokken" was hield erg van wedstrijdduiven en daarmee heel veel prijzen had gewonnen, vroeg mij de laatste vier jaar van zijn leven altijd wanneer ik nou een Tesla ging kopen. Auto's goed voor de natuur, zei hij.
Ik vond de naam wel passend voor de laagvlieger Tesla.
 
Ik heb mijne hernoemd naar Seven of Nine. Toch een soort jeugdliefde, en de slogan van The Borg (Resistance is futile) vind ik ook behoorlijk toepasselijk als het gaat om de adoptie van elektrisch rijden

Gelijk de standaard hail tekst van The Borg even herschreven:

Origineel
We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile.

EV versie:
We drive electric. Shut down your fossil fuel engines and surrender your cars. We will add your technology to our scrapyard. Your culture will adapt to service the world. Resistance is futile.

:D:p
 
Last edited:
Ik heb mijne hernoemd naar Seven of Nine. Toch een soort jeugdliefde, en de slogan van The Borg (Resistance is futile) vind ik ook behoorlijk toepasselijk als het gaat om de adoptie van elektrisch rijden

Gelijk de standaard hail tekst van The Borg even herschreven:

Origineel
We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile.

EV versie:
We drive electric. Shut down your fossil fuel engines and surrender your cars. We will add your technology to our scrapyard. Your culture will adapt to service the world. Resistance is futile.

:D:p

Seven of Nine werd anders behoorlijk succesvol gede-Borg-ed. Dus jouw Tesla wordt langzaam getransformeerd in een benzineslurpende BMW?

:D:cool:

Coole naam verder hoor - er zijn slechtere rolmodellen dan Seven-of-Nine (Jeri Ryan)
 
Seven of Nine werd anders behoorlijk succesvol gede-Borg-ed. Dus jouw Tesla wordt langzaam getransformeerd in een benzineslurpende BMW?

:D:cool:

Coole naam verder hoor - er zijn slechtere rolmodellen dan Seven-of-Nine (Jeri Ryan)
Aan de andere kant zou je kunnen stellen dat de mensheid de nanoprobes technologie van de borg ging gebruiken via Seven of Nine. Dan is ze een soort Elon die nieuwe technologie aan de mensheid brengt. En ze was van oorsprong zelf een mens natuurlijk :)
 
Hier gekozen voor de naam 'Stella'. Mijn vrouw en ik vinden dit een mooie naam en hadden deze graag gehouden voor als we een dochter zouden hebben, maar in combinatie met mijn achternaam (Maes) en het gegeven van onze Belgische biercultuur... Laten we zeggen dat we dat onze eventuele dochter nooit willen aandoen.
En dan blijkt achteraf dat alle letters van Tesla er in zitten... een leuk toeval!
 
Magneto

magneto.jpg


:rolleyes:
 
Goh, wist niet dat er zoveel creativiteit en humor te vinden was op dit forum. Leuk.
En dan verder. Tja Seven of Nine, Resistence is futile voor menig mannenhart en voor sommige vrouwen eveneens ; voor mij was zij de gevaarlijkste Borg....voor de Borg.
 
Hi allemaal,

Mijn Model 3 heeft al een naam - zie een dikke handvol berichten terug - maar toevallig bedacht ik plots een leuke - in mijn ogen - tweede naam maar een tweede EV heb ik voorlopig niet op het oog. Mijn ingeving is vast niet orgineel - kan me onmogelijk voorstellen dat ik de eerste ben - maar voor wie inspiratie zoekt:

ICEbreaker

Seven of Nine's Tesla says: Resistence is futile, ICEbreaker.
 
  • Like
Reactions: Maurice1