Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Homelink?

This site may earn commission on affiliate links.
Op de eerste en de tweede model S (2013 en 2015) werkte dit perfect. op de M3 uit 2019 werkte het niet.
toen ik op de MS uit 2015 vorig jaar de UMC2 upgrade had gedaan, werkte homelink ook niet meer.
Op de nieuwe MS refresh werkte het ook niet. maar ik vorige week heb bij de poort (Hörmann) een nieuwe ontvanger laten plaatsen.
Nu werkt het terug op de MS refresh en ook op de M3 uit 2019.
 
Hörmann (Promatic) werkt met "Bi Surcure" en dat werkt blijkbaar niet met de HomeLink.
Je kan dan kiezen om op de motor een extra ontvanger te plaatsen, maar daarmee wordt je veiligheid er niet beter op.
HomeLink heeft ook eigen ontvangers met rolling code, ik zou dan daarvoor gaan.

Ik twijfel ook nog of ik de module laat plaatsen, heb 3 verschillende deuren waar ik binnen kan met 3 verschillende systemen, waarvan ook 1 van Hörmann. Zou het graag eerst willen testen, maar dat gaat dus niet.
 
Op de eerste en de tweede model S (2013 en 2015) werkte dit perfect. op de M3 uit 2019 werkte het niet.
toen ik op de MS uit 2015 vorig jaar de UMC2 upgrade had gedaan, werkte homelink ook niet meer.
Op de nieuwe MS refresh werkte het ook niet. maar ik vorige week heb bij de poort (Hörmann) een nieuwe ontvanger laten plaatsen.
Nu werkt het terug op de MS refresh en ook op de M3 uit 2019.
Interessant Frank. Ik laat volgende week ook een MCU2 plaatsen op mijn S van 2015 en krijg dus hetzelfde probleem dat jij had. Welke Hormann ontvanger heb jij laten plaatsen zodat het weer werkt?
 
Interessant Frank. Ik laat volgende week ook een MCU2 plaatsen op mijn S van 2015 en krijg dus hetzelfde probleem dat jij had. Welke Hormann ontvanger heb jij laten plaatsen zodat het weer werkt?
Kijk anders ook even hier. Op hun site staan de compatibele modellen en wagens.
In de Faq staat ook iets waarom het voor sommige onder jullie niet meer werkt. (Laatste item)

 
  • Informative
  • Like
Reactions: Camelroel and jr_gn
Interessant Frank. Ik laat volgende week ook een MCU2 plaatsen op mijn S van 2015 en krijg dus hetzelfde probleem dat jij had. Welke Hormann ontvanger heb jij laten plaatsen zodat het weer werkt?
dit staat op de factuur
1675411818276.png
 
  • Like
Reactions: simonsmidt