Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hondenrek model x met stoelen plat

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allemaal, vandaag hebben wij een model X 6p uitvoering gekocht. Wij hebben twee honden die in de kofferruimte verblijven en nu zijn we op zoek naar oplossingen in de vorm van een hondenrek of iets dergelijks. Wij zijn van plan de twee achterste stoelen plat te leggen en daarop een hondenrek ofzo te zetten.
Iemand ideeen of oplossingen hiervoor? Zoek me een ongeluk maar kan eigenlijk niets vinden.
 
Ik weet niet hoe groot je honden zijn, maar voor ons werkt deze oplossing perfect. De benches (van het merk Trixie) staan bovenop de 7de rij die plat ligt. Deze opstelling was de reden dat we gekozen hebben voor een 7p omdat je dan een doorlopende tweede rij hebt. Als ik een 6p had zou ik eventueel kijken om de benches aan de zijkant aan elkaar te bevestigen voor extra stabiliteit. Maar echt nodig is dat niet, want de benches hebben velcro aan de onderkant die schuiven praktisch onmogelijk maakt. We hebben nog een aparte rubberen kofferbescherming gekocht om alles netjes te houden. In dat geval verschuiven de benches natuurlijk wel makkelijk bij hard optrekken, vandaar het zwarte rubberen stootkussen.

Tot slot: deze opstelling past ook in een Model Y. Dat konden we testen toen we een vervangwagen hadden.


IMG_3968.jpeg
 
  • Like
Reactions: Hbrink