Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

iPad gevonde bij Suc Ulm

This site may earn commission on affiliate links.
zojust gevonden bij een verlaten suoercharger in Ulm: IPad. Kleur roze, omslag roze-rood met uil. Aangezien er veel Nederlanders op doorreis zijn, bestaat de kans dat deze van een nl gezin is. Graag reactie als je weet of denkt te wetenwie de rechtmatige eigenaar is.

Als je hem aan zet, zie je in welke taal hij staat. Dat moet een clue geven.
 
Als je hem aan zet, zie je in welke taal hij staat. Dat moet een clue geven.
Bevestiging: Nederlandse eigenaresse met de naam Sophie. Hierbij ook een foto van de hoes.

Vindtijd circa 7 uur ‘s avonds. SuC was op dat moment verlaten. Laten liggen leek ons toch wat onverantwoord; we hebben de ipad meegenomen en gaan ons best doen de rechtmatige eigenaar te vinden.

Ik heb melding gemaakt hiervan en een telefoonnummer achtergelaten bij het naastgelegen hotel en ook een FB-berichtje gepost. Hopelijk komt het goed.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    353 KB · Views: 89
Je zou de vraag ook aan Siri kunnen stellen.
“Waar woon ik”
Heel misschien krijg je dan antwoord en kun je zo de eigenaar terug vinden.
Of “wat is mijn komende afspraak” weet je misschien waar de ipad naar toe had moeten gaan
 
Bevestiging: Nederlandse eigenaresse met de naam Sophie. Hierbij ook een foto van de hoes.

Vindtijd circa 7 uur ‘s avonds. SuC was op dat moment verlaten. Laten liggen leek ons toch wat onverantwoord; we hebben de ipad meegenomen en gaan ons best doen de rechtmatige eigenaar te vinden.

Ik heb melding gemaakt hiervan en een telefoonnummer achtergelaten bij het naastgelegen hotel en ook een FB-berichtje gepost. Hopelijk komt het goed.
Misschien een idee om het ook aan Tesla te melden (via SuC stuk telnr/menu opties), ik kan me voorstellen dat de eigenaresse (of ouders van de eigenaresse) misschien Tesla zullen bellen om te vragen of er iets gevonden is.
 
@ErikS : Indien mogelijk de iPad ingeschakeld houden, en als je een lader hebt hem op(ge)laden houden in de buurt van Wifi signaal.
De meeste eigenaars stellen Find My iPad ( of iPhone of Mac ) in en kunnen bij connectie met internet het toestel traceren... .

Als het van een kind of jongere is zal die wellicht de wanhoop nabij zijn; zoiets verlies je niet graag. :(
 
@ErikS : Indien mogelijk de iPad ingeschakeld houden, en als je een lader hebt hem op(ge)laden houden in de buurt van Wifi signaal.
De meeste eigenaars stellen Find My iPad ( of iPhone of Mac ) in en kunnen bij connectie met internet het toestel traceren... .
Denk niet dat dit lukt X,
Omdat de iPad geen verbinding zal maken met een onbekend WiFi netwerk omdat het password niet bekend is..
Wellicht wel op een open WiFi netwerk zonder password, maar zelfs dat betwijfel ik.

Wel mooi om te zien, de speurtocht naar Sophie
 
En bij Tesla de laadsessies laten filteren van de SuC op dat moment van de Nederlandse wagens ? Moet toch technisch perfect mogelijk zijn ?
Gezien de locatie gaan ze hier mogelijks een vijftal mogelijkheden overhouden, die ze gezien de privacy zelf kunnen opbellen...
Allez, dit is toch niet moeilijk en met een beetje goodwill is een kind weer doodblij.