Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Voorstellen en fotoshoot(s)

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo,
Ik zal mijzelf eerst even voorstellen, mijn naam is Ivar, sinds vorige week de magische leeftijd van 18 jaar en ik ben dol op fotografie en vliegtuigen.

Aangezien ik al een tijdje bezig was met fotograferen van vliegtuigen en natuur vondt ik dat het tijd werd om mijn foto's makkelijker te gaan publiceren dan via Faceboom. Daarom ben ik sinds dit jaar bezig met mijn eigen website.

Door een plaatselijk supercar even voor kinderen is mijn liefde vor Tesla onstaan .

Daarom ben ik opzoek naar Tesla Model S en X eigenaren, die het niet erg zouden vinden als ik hun Tesla op de foto zet tijdens een fotoshoot. De fotos zijn voor mijn website en zijn verder niet beschikbaar voor commericieele doelen van derden, zonder overleg met de eigenaar. Ik heb slechts 2 autoshoots gehad met 2 andere merken. 1 gepland en 1 ongepland, waardoor ik maar op 1 shoot reacties heb kunnen krijgen. Deze waren uiterst positief. Ik weet niet of het toegestaan is om mijn website link te delen, dus mocht je nieuwsschierig zijn naar de foto's, dan hoor ik het graag, dan regelen we wel iets.

Helaas heb ik nog geen rijbewijs en kan ik mijzelf nog niet alleen verplaatsen, dus zullen verre Tesla's nog even moeten wachten:-(

Mijn doel is om eerst te beginnen met 1 of 2 Tesla's naast elkaar, ivm locatie en reis. Maar zodra ik mijn eigen vervoersmiddel heb, wil ik meerdere naast elkaar.

Ik heb al wat ideeeën voor foto's in mijn hoofd, waarvan de een wat makkelijker is dan de ander.

Elke kleur is overigens welkom, maar mijn voorkeur gaat uit naar gewrapte matte kleuren.

Ik ben benieuwd :)
 
Hallo Ivar, nog gefeliciteerd met je verjaardag, 18 is een prachtige leeftijd (hoor, opa spreekt .....). Fotografie = leuk. Tesla = geweldig. Tesla's professioneel fotograferen = super. Daar zal best animo voor zijn. Echter, veel mat gewrapte Tesla's ga je hier hoogstwaarschijnlijk niet tegenkomen. Naar mijn bescheiden mening leent een Tesla zich daar ook iets minder voor. Maar proberen kan natuurlijk altijd. Gezien het feit dat verplaatsen voor jou nog wat lastig is, zou het vermelden van je woonplaats of regio kunnen helpen. Zie maar, veel succes!
 
Potverdrie. Val ik alweer buiten de prijzen.

13912854_1151068441622443_4377311123518990273_n.jpg
 
  • Funny
Reactions: S-19910
Hallo Ivar, nog gefeliciteerd met je verjaardag, 18 is een prachtige leeftijd (hoor, opa spreekt .....). Fotografie = leuk. Tesla = geweldig. Tesla's professioneel fotograferen = super. Daar zal best animo voor zijn. Echter, veel mat gewrapte Tesla's ga je hier hoogstwaarschijnlijk niet tegenkomen. Naar mijn bescheiden mening leent een Tesla zich daar ook iets minder voor. Maar proberen kan natuurlijk altijd. Gezien het feit dat verplaatsen voor jou nog wat lastig is, zou het vermelden van je woonplaats of regio kunnen helpen. Zie maar, veel succes!

Dankejewel :)

Ik heb 1 mat oranje wrap zien staan bij Zandvoort en heb foto's gezien van een mat blauw gewrapte S (vorige week gewrapt), en een X met grijs/groen wrap (dit weekend gewrapt).
Maar met voorkeur bedoel ik meer dat als ik de keuze heb tussen een normaal witte of een mat witte tesla op een bepaalde tijd of datum, dat ik dan voor de matte kies ;-)

Over de woonplaats en omgeving is een hele goede tip, niet aan gedacht. Ik kom zelf uit Papendrecht. Vooral Rotterdam is voor mij makkelijk te bereiken.
 
welke lokatie heb je in gedachten?

De enige locatie die ik tot nu toe ken en weet is Rotterdam aan de Wilhelminakade en aan de Parkkade. Binnenkort ga ik proberem Doel in Belgie te verkennen, en ik probeer te kijken of het op de oude landingsbaan van Soesterberg kan. Het hangt ook een beetje af van waar de eigenaar vandaan komt, want ik snap dat de eigenaar geen zin heeft om 100 kilometer te rijden. Daarom zal ik het nu nog even moeten doen met omgeving Rotterdam.
 
De enige locatie die ik tot nu toe ken en weet is Rotterdam aan de Wilhelminakade en aan de Parkkade. Binnenkort ga ik proberem Doel in Belgie te verkennen, en ik probeer te kijken of het op de oude landingsbaan van Soesterberg kan. Het hangt ook een beetje af van waar de eigenaar vandaan komt, want ik snap dat de eigenaar geen zin heeft om 100 kilometer te rijden. Daarom zal ik het nu nog even moeten doen met omgeving Rotterdam.
Ah, je moet de Teslarijder nog leren kennen. Die rijdt graag een paar extra kms:)
 
Hi Ivar,
We hebben net twee Tesla's matwit parelmoer laten wrappen. Ok, en met nog een klein beetje magenta achterop :) Als je het leuk vindt kunnen we misschien wel beide auto's tegelijkertijd fotograferen? We zitten in Breda dus Rotterdam is goed te doen.
 

Attachments

  • IMG_5907.JPG
    IMG_5907.JPG
    419.6 KB · Views: 40
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Hi Ivar,
We hebben net twee Tesla's matwit parelmoer laten wrappen. Ok, en met nog een klein beetje magenta achterop :) Als je het leuk vindt kunnen we misschien wel beide auto's tegelijkertijd fotograferen? We zitten in Breda dus Rotterdam is goed te doen.

die ziet er wel gaaf uit! ik weet niet of er via dit forum privé berichten gestuurd kunnen worden om contact te houden? Anders stuur ik wel een mailtje via de website om contact te houden
 
Hallo,

Ik weet niet of er personen zijn die een melding zullen ontvangen, maar ik probeer het opnieuw, nu het betere weer er aankomt.

Mochten er eigenaren zijn die wat kilometers willen maken (heb eerder gelezen dat ze dat graag doen ;-) ), ik ben nog/weer opzoek naar Tesla(s) voor fotoshoots.

Vorig jaar na het starten van dit topic helaas niet meer aan toegekomen door mindere omstandigheden. Tijd om de weg naar de top te vinden dit jaar. Helaas heb ik nog steeds geen eigen vervoer, dus je locatie (Rotterdam en omgeving) blijft ongewijzigd. In België net over de grens ligt een mooi plaatsje genaamd Doel waar je gave foto's kan maken met graffiti op de achtergrond, het rijden waard;)

jammer genoeg was ik de E-Parade afgelopen weekend vergeten, want daar ha dik mooie contacten kunnen leggen:(
 
Hallo,

Ik weet niet of er personen zijn die een melding zullen ontvangen, maar ik probeer het opnieuw, nu het betere weer er aankomt.

Mochten er eigenaren zijn die wat kilometers willen maken (heb eerder gelezen dat ze dat graag doen ;-) ), ik ben nog/weer opzoek naar Tesla(s) voor fotoshoots.

Vorig jaar na het starten van dit topic helaas niet meer aan toegekomen door mindere omstandigheden. Tijd om de weg naar de top te vinden dit jaar. Helaas heb ik nog steeds geen eigen vervoer, dus je locatie (Rotterdam en omgeving) blijft ongewijzigd. In België net over de grens ligt een mooi plaatsje genaamd Doel waar je gave foto's kan maken met graffiti op de achtergrond, het rijden waard;)

jammer genoeg was ik de E-Parade afgelopen weekend vergeten, want daar ha dik mooie contacten kunnen leggen:(

De groen/grijze die je had gezien was die van mij. Niet mat maar zijdeglans...beetje tussen mat en mettalic in ;-)
Zit wel wat krap in mijn tijd, maar als het lukt om een keer een datum te vinden kan je wel een paar foto's schieten...
PM me maar en dan kijken we wat mogelijk is.