Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

iPad gevonde bij Suc Ulm

This site may earn commission on affiliate links.
Ik woon zelf in Zoetermeer, en heb het bericht gedeeld, helaas nog zonder resultaat.

Via wat simpel zoekwerk vond ik deze video uit 2009 (
) waarin een Sophie en Luna een prikje krijgen.
Ik heb de maker van de video een bericht gestuurd met de vraag of hij een ouder is (of kent) van deze meisjes, en verwezen naar dit topic.

Wie weet :)

Wow, dit vind ik wel mooi speurwerk hoor, mooi gedaan.
Ik heb ook even het fimpje gekeken en het ziet ernaar uit dat Luna de oudste is. In dit filmpje van 2009 (alweer bijna 10 jaar geleden dus) lijkt zij al iets van 5 of 6 jaar oud te zijn. Toen ben ik eens op Facebook gaan zoeken en kwam uit op een profiel van Luna Doomen uit Bladel. Meisje lijkt iets van 16 jaar te zijn.
Luna Doomen

Een Sophie Doomen kan ik niet vinden, maar goed wsl is zij nog te jong en mag ze nog geen facebook account.
 
Er zijn hier toch vast wel IT-ers die de beschikking hebben over zo’n GrayKey kastje, al dan niet bij hun bedrijf?
CD6E4746-4896-4CEB-86C5-D255399EFA0C.jpeg

Of bij een niet met name te noemen overheidsinstelling in Zoetermeer, of all places?
 
  • Like
Reactions: robertvg
Keuzes keuzes keuzes
Inbreuk maken op iemands privacy of met je hoofd op Hart van Nederland (inclusief Piet Paulusma)
Ik kies voor Hart van Nederland
“Oant moarn” ;)
 
Update: nog steeds geen eigenaar gevonden. Activiteiten:
- bericht op Ilost
- bericht op zoetermeeractief (laatste weerbericht was in Zoetermeer)
- bericht op dit forum
- FB-bericht, ook op Tesla-groep

Er is ook een site vanuit politie/gemeenten voor gevonden voorwerpen, maar deze weet geen raad met spullen die buiten NL zijn gevonden.

Aanknopingspunten: laatste weerbericht in Zoetermeer, alarms gaan af voor Sophie en Luna, Nederlandstalig inlogscherm.

De Ipad lag op een charger in Ulm. De kans is groot dat de (ouders van de) eigenaar een Tesla rijdt, maar er zijn ook andere scenario's denkbaar (kinderen uit nieuwsgierigheid naar SuC gelopen en daar ipad laten liggen, iemand anders heeft ipad ergens gevonden en 'm daar maar neergelegd).
 
Luna Doomen woont volgens Facebook nu in Bladel.

Ja dat had ik gisteren hier al gemeld. Ik zat te overwegen om haar een PB te sturen maar die schrikt daar misschien van, van een vreemde man. Verder is het ook nog steeds niet 100% zeker dat zij de bewuste Luna is van de ipad. En misschien is het ook het beste dat de topicstarter die de ipad in het bezit heeft, het contact legt.