Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Janken over leverdata (vertraging, voorkruipen, sigs vs. non-sigs, andere landen...)

This site may earn commission on affiliate links.
Bale he..
Wij hadden net dit weekend de ICE verkocht zo van die paar dagen overbruggen we wel, das jammer heb zelf bericht gekregen dat het ergens rond begin december wordt nu. Exacte datum ga ik nog krijgen is me toegezegd. Ben benieuwd.

Had vandaag contact gehad omdat ik idd ook de coating wilde gaan bestellen etc.

Ben nog niet helemaal zeker van de Coat. die Opti leek mij ook wle wat trouwens.. Kom zeker even kijken bij je als die klaar is :)

Wxll

Krijg net definitief door dat 11 november niet doorgaat, datum staat nu op 15 november :(
Dus: velgenboer afgebeld (11 nov smiddags gepland) en opticoat afgebeld (12/13 nov ingepland)
Zucht....
 
Balen zeg! Jij kreeg je MS toch geleverd op winterbanden en dan ging je voor die paar weken toch nog die 20" laten leggen? Zeg je dat nu helemaal af of..?

Ja was wel de bedoeling nog even 1 of 2 weekjes op zomer rubber te rijden en dan de 19" all season set er terug op, of dat gaat lukken zullen we half november wel zien... Anders ben ik volgend voorjaar de eerste ;)
 
Joepie!! De mijne is in productie. Daarmee lijkt de belofte eind november nog mogelijk (al is het krap). :smile:
Schermafbeelding 2013-10-23 om 00.35.01.png
 
@Billy

Ik denk dat Frankie gelijk heeft - helaas voor je. Kijk ook naar mij. Al lang en breed klaar en onderweg en levering 18 november.
Dan resteren nog 12 dagen voor die van jou. No way. Reken op mid-december. Ach, die paar weekjes extra steeds weer, zelfs dat gaat wennen, haha.
 
un je geen touw aan vastknopen. Simpelweg omdat de status op de portaal handmatig wordt ingevuld, en dan met name wanneer ze er weer tijd voor hebben... Kan best zijn dat wanneer bij jou staat Dat er gestart is met de productie, die al lang weer klaar is...
Klopt. Volgens Lester is mijn auto op 14/10 van de productieband af komen rollen. Begin vorige week (ná 14/10) ging mijn auto volgens My Tesla in productie en nu pas vandaag staat hij op "Productie voltooid". Blijft bijzonder, dat My Tesla :p
 
@Billy

Ik denk dat Frankie gelijk heeft - helaas voor je. Kijk ook naar mij. Al lang en breed klaar en onderweg en levering 18 november.
Dan resteren nog 12 dagen voor die van jou. No way. Reken op mid-december. Ach, die paar weekjes extra steeds weer, zelfs dat gaat wennen, haha.

Komt allemaal goed. Die boot ligt gewoon nog in de haven te wachten op mijn auto. Daarom duurt het voor jullie iets langer. Sorry :wink:
 
Toch ook maar even janken hier.

Verwachte leverdatum:

- bij reservering (dec 2012)zomer 2013
- bij bestelling (mei 2013)sept/okt 2013 (verkoper: 'bijna zeker sept')
- in augustus13-17 nov 2013 ('conservatief om teleurstelling te voorkomen')
- begin oktoberrond 18 nov
- vandaagniet vóór 25 nov
Begin toch het gevoel te krijgen dat ik aan het lijntje gehouden word. Misschien wel slim dat ze dit gedaan hebben, want als ik vanaf het begin geweten had dat het december zou worden, had ik waarschijnlijk geen bestelling gedaan...
 
Toch ook maar even janken hier.

Verwachte leverdatum:

- bij reservering (dec 2012)zomer 2013
- bij bestelling (mei 2013)sept/okt 2013 (verkoper: 'bijna zeker sept')
- in augustus13-17 nov 2013 ('conservatief om teleurstelling te voorkomen')
- begin oktoberrond 18 nov
- vandaagniet vóór 25 nov
Begin toch het gevoel te krijgen dat ik aan het lijntje gehouden word. Misschien wel slim dat ze dit gedaan hebben, want als ik vanaf het begin geweten had dat het december zou worden, had ik waarschijnlijk geen bestelling gedaan...

dat kan ook niet anders...
Ik moet ook nog aan de beurt komen en zit een kleine duizend nummers voor jou.
vandaag kon ik het ook niet meer houden, en heb ik naar Brussel gebeld, ze hebben al mijn gegevens genoteerd en gingen me terugbellen, maar momenteel nog niets gehoord!:confused: