Je hebt vermoedelijk gelijk Art. Misschien is het best bij de originele afmetingen te blijven.
Kan moeilijk nog trager rijden, ik respecteer namelijk de verkeersreglementen en de borden.
Dus in Belgie 120, Luxemburg 130, Frankrijk 130, uitgezonderd Thionville naar Toul, daar is het 90 of 110 en dat duurt wel even.
Geef intussen een tip mee aan diegene die naar Frankrijk vertrekken en nog niet in Nancy gecharged hebben.
De Tesla stuurt je via Nancy noord, dus je dient naar Nancy zuid te rijden helemaal door het centrum; Dat overkwam mij eind maart dit jaar. Er waren veel straatwerken en je bent al gauw 20-25 minuten kwijt.
Dus in mei terug dezelfde weg genomen, de GPS genegeerd en afrit centrum genomen. Niet veel beter want je verliest enorm veel tijd.
Nu in juni op verlof naar Zuid-Frankrijk en de afrit later naar Houdemont (waar je moet zijn) genomen. Je rijdt dan 4 km terug maar wint veel tijd. In feite is het makkelijk, je rijdt de berg op in Nancy en die afrit bovenaan heb je nodig.
Je bent snel in het Ibis hotel waar je kan laden. Op zondag is er geen bediening....
De 1ste keer in maart dus vertelde de GPS bij het wegrijden (naar rechts aub) om op het ronde punt afrit 2 te nemen en dat was fout. het moet afrit 1 zijn. Dus vermoedelijk is de GPS aangepast geweest.
Als je in het trerugrijden Nancy kan vermijden, doe het dan. Want je wordt er afgestuurd en dient nog 23 km te rijden alvorens in Houdemont toe te komen. Weer een halfuurtrje weg want je rijdt meestal 70 en er is/was veel verkeer.
François