Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Kinderzitjes schuin en gordel moeilijk bereikbaar

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo,

Ik heb mijn Model S nu al een eindje en krijg 1 probleem niet goed opgelost.

De kinderzitjes staan schuin omdat er een schuine rand aan de zijkanten van de zetel zit. Hierdoor is de gordel ook heel moeilijk bereikbaar.

Iemand hier een goede oplossing voor gevonden?

gLDT4fk.jpg
 
Ik heb inderdaad ook twee gordelverlengers. Volgens mij "mag" het niet, omdat veiligheidstests zonder verlengers worden uitgevoerd en niet dezelfde garanties gegeven kunnen worden bij gebruik met verlengers.

Maar het werkt bij mij al drie jaar prima. Enige puntje is dat door de hoofdsteunen van de achterbank, de kinderstoeltjes in een vrij actieve 'upright' positie staan...
 
Hallo,
...
De kinderzitjes staan schuin omdat er een schuine rand aan de zijkanten van de zetel zit. Hierdoor is de gordel ook heel moeilijk bereikbaar.

Iemand hier een goede oplossing voor gevonden?

Dit beeld doet mij denken aan:

IMG_8742.JPG


Maar als jij passende zitverhogers nodig hebt voor de MS, ik heb er nog 2 liggen die nog geen jaar gebruikt zijn en mag jij gratis komen afhalen!
 
Hallo,

Ik heb mijn Model S nu al een eindje en krijg 1 probleem niet goed opgelost.

De kinderzitjes staan schuin omdat er een schuine rand aan de zijkanten van de zetel zit. Hierdoor is de gordel ook heel moeilijk bereikbaar.

Iemand hier een goede oplossing voor gevonden?
Ander zitje aanschaffen: wij hebben een Britax Römer Kid II (kwam als beste uit de anwb autostoeltjes test en kost maar ±100 euro) en die past gewoon netjes op de achterbank zonder extra maatregelen (met 2 maxicosi's ernaast ook nog).