Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Laden model 3 suc (vragen voor nieuwe berijders)

This site may earn commission on affiliate links.
Beste Allen,

Gezien er veel vragen zijn over het laden leek het me verstandig voor de nieuwelingen een topic aan te maken.
zoeken de topics levert niet altijd een juist beeld op.

Dus ik hoop dat de ervaren gebruikers antwoord hebben op de volgende vragen en het zo voor iedereen duidelijk wordt.

Ik heb nu 2x geladen bij een suc i.v.m. lage afstand met mijn model 3.

Hoe gaat deze betaling ( ik heb mijn creditcard netjes gekoppeld) wordt dit dan einde maand betaald of ?

Laden bij een suc met slagboom is hier een duidelijke werking voor of is het gokken en binnen kaartje halen of parkeren betalen ?

Snelheid laden zit hier een verband in en kun je dit zelf door de plaats waar je gaat staan beïnvloeden?

Ik en ik denk met mij vele horen het graag .

Mvg

Eric
 
Ik heb gezocht echter niet gevonden gaat nu nog een keer zoeken
Je moet het je ook niet persoonlijk aantrekken.

Ik neem aan dat je gewoon een maandelijkse factuur krijgt.

De vraag over laadklep is wel al tig keer behandeld. Ja. De stations zijn gekoppeld. Is 1a bezet ga dan alleen naar 1b als van alle andere paren er 1 of 2 bezet zijn. Anders ga je vermogen delen. En dat wil je niet.
 
We verschillen hierover niet alleen van mening, maar ik vind de continue terechtwijzingen (vaak behoorlijk bot) heel naar op een verder vriendelijk forum.

Of je een nieuw topic opent voor je vraag of niet is een vrij subjectieve beoordeling. Jij vindt blijkbaar dat bovenstaande vraag in een ander topic thuishoort en anderen vinden dat niet. Gek genoeg verkondig jij het als de waarheid dat het moet zoals jij vindt. Ben ik het niet mee eens. Topics van honderden pagina's maken in mijn optiek het forum juist onbruikbaar. Toch post ik niet continu terechtwijzingen om mijn zienswijze als waarheid te verkondigen in die ellenlange topics.

Er is simpelweg geen zwart-wit waarheid hierin. Accepteer dat gewoon en doe niet zo moeilijk als er eens een keer een nieuw topic wordt geopend.
 
Laden bij een suc met slagboom is hier een duidelijke werking voor of is het gokken en binnen kaartje halen of parkeren betalen ?
Veel SuC's zitten bij Van der Valk hotels buiten centrum waar het in de regel gratis uitrijden is binnen X uur, bijv. in Eindhoven kun je binnen 3 uur weer met zelfde kaartje uitrijden. Die hebben overigens zelfs de boom meestal open staan als er geen event is.