Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Lakbehandeling

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb bedragen gehoord van rond de 2000 EUR voor enkel de voorzijde en 3 a 4000 EUR voor de hele wagen.


Exc btw 5K voor de gehele wagen inclusief ruiten coating, velgen in de coating, heel de wagen gepolijst etc.

Voordeel is wel, vogelpoep ander vuil etc krijgt geen kans. Waar ik vroeger een paar uur bezig was met de auto wassen (ja ik doe het graag goed, poetsen met tol etc). ben ik nu een klein uurtje bezig en het merendeel daarvan is de was spullen buiten zetten. En nog steeds geen krasje op de auto :)
 
Ik wil graag een Modesta lakbehandeling maar de hier genoemde dealers zijn nogal ver weg van Amsterdam.
Is er iemand hier die ervaring heeft met Jurgh Cartdetailng in de Goorn? (NH)
Ik zou naar Serge gaan(doe ik met mijn nieuwe ook). Zo ver is dat niet van Amsterdam. Hij biedt je nog een voordeeltje ook. Ik zal hier nog een z'n reclame posten.
image.jpeg
 
Die Serge heeft het druk als die meer dan 12% van de Nederlandse Tesla's heeft gedaan. Das grofweg 500 stuks als je dan vanaf August 2013 reken met de werkbare dagen dan heeft hij elke dag een tesla staan voor coating en aflevering. Die doet geen andere auto meer dan ;)
Dat klopt denk ik wel aardig. Vandaag de mijne bij hem opgehaald (Modesta/ramen tinten) en hij was al weer met een volgende (een nieuwe met Duits kenteken) bezig.

Hij is een echte vakman, kan niet anders zeggen.
 
Ook mensen hier ervaring met Gyeon Quartz Coating Q2MOHS+ bestand tegen alle soorten chemicaliën tussen pH 2-11?

Zelda is behandelt met Q2 MOHS+; Ikzelf vind het resultaat geweldig. Maar om nu te gaan zeggen dat ik mijn behoefte ga doen, of wat ga uitslikken(weet niet of ik het nog beleefder kan uitdrukken!!!) op de beschermlaag van mijn S om de sterkte te testen, dat vind ik toch wat ver gaan.
Ik kan alleen zeggen dat ik door veel autostrade te rijden toch wel wat steenslag heb gehad, maar er is gewoon niks van te zien op de lak.

Vandaag my precious terug gaan halen.
Ze is 2 dagen binnen geweest voor een gyeon quartz behandeling. (lak en velgen)
Ik kreeg trouwens de opmerking dat de Model S een zeer mooie laklaag had. Met de voorbereidende behandeling had hij slechts op 2 plaatsen een probleem moeten oplossen.
Hieronder het resultaat
View attachment 92676View attachment 92677View attachment 92678