Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leden van de 100.000 km club

This site may earn commission on affiliate links.
Maar mèt optionele hoedenplank!

A EUR 300,00! Hoppa, dát is nog eens geld verdienen.

Maar zonder alle gekkigheid. Ik ben blij dat ik al 100.000km heb mogen rijden. 100.000km waarin ik geen benzine of diesel heb moeten tanken. 100.000km dat ik in de meest gave auto ter wereld heb mogen rijden. Dat ik op mijn 26e een auto kocht van 100.000 euro waar ik nu al 100.000km in heb gereden.

Ik ben blij bij het 'classic clubje' te horen.
 
Tja... vroegah... het is al weer 6 jaar geleden toen ik een half jaar in een 100% elektrische VW Golf Stationcar heb gereden. Omgebouwd door ECE Cars in Holten. 32kW accu was goed voor 125km actieradius op de snelweg. Precies genoeg voor mij. Toen in een half jaar ca. 25.000km gereden. Opladen meestal met 3,7kW! Soms met 7,5kW (220V 32A) maar toen al heel enthousiast geworden voor elektrisch rijden. De Golf catapulteerde van 80 naar 120 in 4,0 seconden :biggrin:
 
Voor de cijfer fetisj ers :

IMAG1180.jpg


Leuk : even voordien was (op Engelse grond) deze voorbij gekomen :
IMAG1175.jpg
 
Je kunt nu wel langer doorrijden, en ondertussen een dutje doen:scared:, voordat je moet gaan laden Frank. Gaat vast een stuk sneller...

ja, dat klopt Hendrik. ( Ik heb het gisteren thuis al aangehaald; sorry schat, ben een uurtje of twee later, de autopilot reed helemaal de andere kant uit!)
Wie zit er trouwens al in het clubje van +100 SuC beurten?:wink:
ik zit op 109 nu
 
ja, dat klopt Hendrik. ( Ik heb het gisteren thuis al aangehaald; sorry schat, ben een uurtje of twee later, de autopilot reed helemaal de andere kant uit!)
Wie zit er trouwens al in het clubje van +100 SuC beurten?:wink:
ik zit op 109 nu
Ik heb het aantal SuC-beurten niet bijgehouden maar het is ongetwijfeld vaker dan 1 maal per week, wellicht ca. 2 maal per week. Dan zit ik nu rond de 200 SuC-beurten. Zou dat aantal op te vragen zijn bij Tesla?