Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leden van de 100.000 km club

This site may earn commission on affiliate links.
Heb bij het de eerste keer wegrijden in Tilburg m'n tripmeter op 0 gezet en niet meer aangeraakt.
 

Attachments

  • 2018-05-13_13-32-10.PNG
    2018-05-13_13-32-10.PNG
    1.5 MB · Views: 102
Gaaf!

Maar heb jij geen problemen met de MCU? Want "ze" zeggen dat de tripteller niet resetten tot veel geheugen gebruik in de software kan leiden omdat hij alle trips op de achtergrond bij elkaar op telt.

Nooit iets van gemerkt, al is de MCU wel een stuk vlotter met de 2018.18.2 firmware. Gebruik nog een andere tripmeter voor bijvoorbeeld vakanties die ik wel zo nu en dan reset (al zal dat ook wel 20k geleden of zo zijn).
 
Hier hetzelfde; 1 van de tripmeters sinds de aflevering in augustus 2015 in Tilburg niet meer gereset. De MCU problemen van de vorige firmware zijn gelukkig opgelost want ik heb serieus overwogen alles te resetten.
upload_2018-5-16_14-13-6.png

Wat bij mij hielp om uit de eindeloze "freezes" van de MCU te komen was een MCU reset met "voet op de rem" gevolgd door een Power Off van 5 minuten. Sindsdien weer net zo stabiel als vroeger :)
 
  • Informative
Reactions: S-19910
Dit zou ik zelf nooit fotograferen. te veel zessen na elkaar, naar mijn goesting. (number of the beast:eek:)
zelf heb ik net mijn odometer uit gezet voor minstens honderd km. omdat ik één deze dagen de zesenzestigduizend zeshonderd voorbij gaat komen.en ik hoef dit moment niet te zien.o_O
En ja, ik heb een autistisch trekje.:cool:
 
  • Helpful
Reactions: JohnMX