Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft iemand al een VIN toegewezen gekregen? Ik heb wel een hidden vin, en heb Tesla gebeld die het ook bevestigd dat er een vin is gekoppeld maar nog niet op de app staat en wordt geupdate. “3 dagen verder” nog niets.
Wat is de status hiervan?
Betekent dit dat je het binnenkort kan verwachten qua levering.

Model Y RWD Standard range
JA, een hidden VIN is gelijkwaardig aan een VIN. Levering eind nov/ begin dec. zal realistisch moeten zijn. Even geduld.
 
Last edited:
Gaat dat dan om een Y die je nu besteld? Ik heb namelijk een Y met trekhaak en ben vorige week al gebeld dat de mijne op de boot staat (ook al een VIN gekregen) en verwachte levering is eind nov/begin dec.
Ik heb y besteld wit met zw en trekhaak op 30 augustus en kreeg dit antwoord en heb ook nog geen vin of ed ontvangen . Dus ga er maar van uit dat het gene klopt wat ze zeggen.
 
Ik heb y besteld wit met zw en trekhaak op 30 augustus en kreeg dit antwoord en heb ook nog geen vin of ed ontvangen . Dus ga er maar van uit dat het gene klopt wat ze zeggen.
Dit gaat echt over jouw specifieke bestelling.
In een eerdere reply verwees ik je al op dit forum naar pag. 21 tm 30, daar zijn genoeg posts te vinden van forumleden die MY RWD + trekhaak hebben, een (hidden) VIN hebben ontvangen én al van Tesla te horen hebben gekregen dat levering tussen laatste week november en eerste weken december gaat plaatsvinden.

Jammer dat jij niet in deze levering zit, ik duim met je mee dat ook jij hem dit jaar nog krijgt.
 
Mine is also white, black interior and including a towbar 19'' wheels. No VIN or delivery window yet! This is so annoying!
What is annoying?
I bought my Model Y RWD on the first day it was available.
Initial delivery shown in my reservation was 28 October to 4 December, Later it switched to 26 December.
Than my delivery window changed before they decided not to show it anymore to November- January.
And now it is "TBD".

So now is the first week of November, and Tesla has still time (3 months) to meet up with their latest delivery time.

Be patient.
Buying a new car is not buying a package of milk in the supermarket. Never has been....
 
Zonder geduld is het misschien verstandig om forums als deze te mijden. Dan had je namelijk o.a. niet eens geweten dat sommige kopers al een auto op een boot hebben staan.

Mocht je snel een auto nodig hebt is het momenteel niet de juiste tijd om een nieuwe te bestellen. Dan kan je beter op zoek gaan naar een 2e hands door de huidige chip tekorten.

Ik wacht rustig af, die auto komt vanzelf wel.
 
Last edited:
What is annoying?
I bought my Model Y RWD on the first day it was available.
Initial delivery shown in my reservation was 28 October to 4 December, Later it switched to 26 December.
Than my delivery window changed before they decided not to show it anymore to November- January.
And now it is "TBD".

So now is the first week of November, and Tesla has still time (3 months) to meet up with their latest delivery time.

Be patient.
Buying a new car is not buying a package of milk in the supermarket. Never has been....
The annoying thing is giving 1-2 months earlier delivery estimation for cars with a towbar during the order process, then delivering the cars without towbars earlier than the others. The sales rep at Tesla Center insisted at the time of my order that I should choose a towbar if I need the car earlier. All this is a "misinformation" in the mildest terms. I do not have a second car, and I gave up two other brand electric cars for MY RWD at the week of my order which were in the stock and could be delivered in two weeks, just relying on that MY RWD could be delivered within the promised time interval. If they could have making a better production planning and if they could present this information correctly in their ordering system, I would choose a MY with a different color or without a towbar to get it earlier. We are all customers here after all. And this does not related to the brand anyway! I think this is a quite annoying experience for a customer if he or she is paying 52k Euros on a product!
 
Nogmaals de oproep om de negativiteit op andere manieren tentoon te spreiden dan op dit forum. Ga dan met Tesla bellen of zo.

Als de bestellingen gedaan tussen eind augustus en begin oktober (met een leverwindow van Nov-22 t/m Jan-23) op 01-02-2023 nog niet zijn geleverd, pas dan is er reden tot klagen. Al het andere is persoonlijk ongeduld, daar is dit forum geen podium voor.

Blijf positief!!


Again the call to display negativity in other ways than on this forum. Then go call Tesla or something.

If orders made between late August and early October (with a delivery window from Nov-22 to Jan-23) have not been delivered by 01-02-2023, only then is there cause for complaint. Anything else is personal impatience, this forum is not a stage for that.

Stay positive!!!