Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
De levertijden van de MY RWD zijn ook weer aangepast naar Januari 2023 - Maart als je nu besteld.

De MY LR is daarbij teruggeschoven naar November 2022- Februari 2023.
Tenzij RWD met trekhaak dan is het een maandje eerder, die staat nog voor Dec - Feb maar lijkt er wel op dat de leveringen voor dit jaar inmiddels wel zijn vergeven.
 
maar lijkt er wel op dat de leveringen voor dit jaar inmiddels wel zijn vergeven.
Onzin. Waarschijnlijk zijn er nu gewoon meer reserveringen dan boten, nieuwe bestellingen zullen dan dus met een latere boot komen. Als de EDD in de app veranderd naar Q1 zou ik me pas zorgen gaan maken.

RCC Amsterdam en RCC Europe zijn beide opties om naar Zeebrugge te komen en zijn nog ruim op tijd om voor dit jaar uit te kunnen leveren. Daarnaast staat o.a. Grande Roma nog op vertrek 21/11 in Shanghai met bevestigde aankomst 21/12 Zeebrugge.
 
Als er een VIN wordt toegewezen, krijg je dan een notificatie van?
Nee, zodra toegewezen zit deze in de broncode verstopt van de webpagina van het Tesla-account waarmee de auto is besteld.
Hiervoor is een handig tooltje voor Google Chrome, te downloaden uit onderstaande post (klik link)

Als je deze installeert in Chrome, naar je tesla account gaat, en op het tesla icoontje van de Tesla Vin Finder drukt krijg je te zien of er in je broncode een VIN gevonden is.

Succes
 
Last edited:
Ik heb zojuist in de app TBD als delivery time.
1666367421454.png