Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb zelf nog als indicatie dec-feb. Voor degene met een TBD melding, hebben jullie wellicht dan ook al een hidden vin?
Nope
no VIN.jpg
 
Actually model Y with upgraded 5 MP cameras are already being produced which is part of the HW 4.0 suite and helps with refinement to occupancy network
Klopt, maar het zal mij niet verbazen als het hetzelfde gaat als destijds bij de model 3 met de overgang van 2.5 naar 3.0; zodra HW4 uit is krijgt iedereen met FSD een gratis retrofit

Tot die tijd wordt de resolutie van de nieuwe camera’s gewoon verlaagd zodat hw3 de beelden kan verwerken.
 
Klopt, maar het zal mij niet verbazen als het hetzelfde gaat als destijds bij de model 3 met de overgang van 2.5 naar 3.0; zodra HW4 uit is krijgt iedereen met FSD een gratis retrofit

Tot die tijd wordt de resolutie van de nieuwe camera’s gewoon verlaagd zodat hw3 de beelden kan verwerken.
Indeed that’s a plausible scenario. I wonder now that EAP is again available to purchase, those who buy model Y with EAP (like me), will they also be eligible for free hardware upgrade? 🤔
 
  • Like
Reactions: IvCh
Enig idee wat de kans is bij een bestelling eind oktober MY RWD, blauw, zwart interieur, trekhaak, enhanced auto pilot, dat hij dit jaar nog geleverd kan worden? Of is dat compleet koffiedik kijken?
Vraag het na bij een Tesla Servicepunt. Wel is bekend dat de Model Y RWD met Trekhaak als eerst komen. Als je op de Italiaanse site kijkt, dan staan daar voldoende voorraad auto's in het blauw met trekhaak. Zie: New & Used Electric Cars | Tesla

De kans is dus best groot dat je dit jaar nog een exemplaar kan scoren als je het mij vraagt.....
 
Last edited:
  • Like
Reactions: AGNL