Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
1666690688988.png

Net ingelogd op mijn tesla-account en de hele pagina is veranderd. Kan de 4 stappen die er eerder waren niet zien, inclusief het gebied om oude auto te koop toe te voegen.
ziet iemand anders deze verandering?
 
View attachment 867292
Net ingelogd op mijn tesla-account en de hele pagina is veranderd. Kan de 4 stappen die er eerder waren niet zien, inclusief het gebied om oude auto te koop toe te voegen.
ziet iemand anders deze verandering?
Geen veranderingen in mijn tesla-account, wel een sms-je gehad vandaag van Tesla om de kilometerstand van mijn nog in te ruilen huidige auto te actualiseren. Dat zou duiden op het feit dat ze aan de slag gaan met een inruilvoorstel. En daarover staat gemeld dat er pas een inruilvoorstel komt zodra er een VIN is. Na weken van radiostilte vanuit tesla richting mij lijkt het erop dat er wat beweging komt nu!
 
Geen veranderingen in mijn tesla-account, wel een sms-je gehad vandaag van Tesla om de kilometerstand van mijn nog in te ruilen huidige auto te actualiseren. Dat zou duiden op het feit dat ze aan de slag gaan met een inruilvoorstel. En daarover staat gemeld dat er pas een inruilvoorstel komt zodra er een VIN is. Na weken van radiostilte vanuit tesla richting mij lijkt het erop dat er wat beweging komt nu!
Wanneer heb je besteld?
 
Ik heb mijn gegevens voor het inruilverzoek direct aangeleverd na het plaatsen van de bestelling (dat was dus 27-08). Of er nu algemeen een bericht uit is gegaan naar klanten met een openstaand inruilverzoek of dat er daadwerkelijk zicht komt op levering is natuurlijk gissen. Ik hoop het tweede :)
 
  • Like
Reactions: Dbergeeke
Hm ik had in eerste instantie (30 aug.bij de bestelling ) al een compleet inruilvoorstel gekregen moest voor 7 oktober beslissen of ik hiermee akkoord zou gaan. Nu privé verkocht en iets meer gekregen dan het voorstel van Tesla.