Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Het is alsinds hoopgevend dat er VIN nummer als ook stock aanbiedingen voor RWD opduiken in andere landen opduiken.
Betekent alleen maar dat er in die landen minder vraag is dan dat er gescheept is. Voor ons momenteel niet van invloed aangezien onze auto's toch niet met die boten komen.


Het zal wel goed komen 😁
Teslamag is redelijk onbetrouwbaar. Zie op zijn YouTube kanaal ook hoe hij het uitspreekt. "Als" "kan" "mogelijk" "er veranderen vaak dingen dus houd mij er niet op vast" etc. Spuugt gewoon uit wat de mensen graag willen horen.


My contact said that all rwd will come to Europe at the same time
That's false info, and confirms once again that TA's have less info than people on community forums. Grande California already had some MY RWD's for France and Germany. Viking Queen has a few more.

There is no boat heading to Zeebrugge at this point, which should have Y RWD for the Dutch market. Hyperion Ray is the next possibility of which we don't know its end destination yet. All the others are off to Koper/Barcelona/Southampton.
 
Last edited:
Met zoveel schepen onderweg en nog te komen gaat dat vast dit jaar nog lukken.
Dit wordt mijn 3e Tesla, ik heb nog nooit langer dan 3 maanden moeten wachten in het verleden.
De wachttijd nu is 2 maanden na bestelling. Eind november is nog steeds mogelijk en is dan wederom binnen 3 maanden.
Zelfs als het eind december wordt is dat nog steeds retesnel.

Vind maar een ander merk waar dat lukt.
 
Betekent alleen maar dat er in die landen minder vraag is dan dat er gescheept is. Voor ons momenteel niet van invloed aangezien onze auto's toch niet met die boten komen.



Teslamag is redelijk onbetrouwbaar. Zie op zijn YouTube kanaal ook hoe hij het uitspreekt. "Als" "kan" "mogelijk" "er veranderen vaak dingen dus houd mij er niet op vast" etc. Spuugt gewoon uit wat de mensen graag willen horen.



That's false info, and confirms once again that TA's have less info than people on community forums. Grande California already had some MY RWD's for France and Germany. Viking Queen has a few more.

There is no boat heading to Zeebrugge at this point, which should have Y RWD for the Dutch market. Hyperion Ray is the next possibility of which we don't know its end destination yet. All the others are off to Koper/Barcelona/Southampton.
Betekent alleen maar dat er in die landen minder vraag is dan dat er gescheept is. Voor ons momenteel niet van invloed aangezien onze auto's toch niet met die boten komen.



Teslamag is redelijk onbetrouwbaar. Zie op zijn YouTube kanaal ook hoe hij het uitspreekt. "Als" "kan" "mogelijk" "er veranderen vaak dingen dus houd mij er niet op vast" etc. Spuugt gewoon uit wat de mensen graag willen horen.



That's false info, and confirms once again that TA's have less info than people on community forums. Grande California already had some MY RWD's for France and Germany. Viking Queen has a few more.

There is no boat heading to Zeebrugge at this point, which should have Y RWD for the Dutch market. Hyperion Ray is the next possibility of which we don't know its end destination yet. All the others are off to Koper/Barcelona/Southampton.
You might be right. Seemed off when he told me.
 
Schermafbeelding 2022-10-27 om 17.43.13.jpeg

In mijn account staat sinds zonet terug een leverdatum (RWD, zwart interieur, geen trekhaak) en een hidden VIN!