Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Dames en heren! Jullie kunnen elk moment een hidden VIN en levertermijn verwachten. Check jullie app :)
 

Attachments

  • 983AB145-C1D6-49F6-8DAB-C231FB51648E.jpeg
    983AB145-C1D6-49F6-8DAB-C231FB51648E.jpeg
    312.4 KB · Views: 91
RWD:
xxxxxx458909 is op 11 augustus geproduceerd
xxxxxx521857 is op 17 september geproduceerd
xxxxxx57 heb ik
57xxxx zijn de nieuwsten die ik kan vinden. Vorige batch was 55xxxx. Ik denk dat ze op RCC Amsterdam staan, maar het kan ook zomaar Hoegh Bangkok zijn.

Als je wilt zien of die op Hoegh Bangkok staat kan je hier je VIN invullen: My Cargo
Heb ook een 57xxx vin, alleen nog niet zichtbaar op die my cargo website
 
Heb ook een 57xxx vin, alleen nog niet zichtbaar op die my cargo website

Höegh Autoliners kan mijn VIN niet vinden.
Dan zal dat hem niet zijn. Grande Abidjan is naast RCC Amsterdam ook nog een optie. RCC Amsterdam gaat naar koper, Abidjan nog onbekend (Zeebrugge?). Het is helaas niet mogelijk om te checken of VIN op deze boten staan.

Jullie hadden overigens geen bevestiging scherm gekregen waarin je akkoord moest gaan dat er geen USS op zat?

In Duitsland en Frankrijk zijn ook redelijk wat VINs voor Model 3 gevallen nu.
 
  • Like
Reactions: Saci112
Vooralsnog geen bevestiging hoeven geven voor ontbreken uss, kan er ook niet wakker van liggen, laat wellicht later nog de auto wrappen dan is het toch weer wat strakker. 5 mp camera is een gerucht wat ik vaker ben tegengekomen maar worden de auto’s vandaag de dag hier ook al echt mee uitgerust dan?
 
  • Like
Reactions: Jawbone