Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Aangezien we vandaag in de "off topic mood zitten", wellicht dat een forumbezoeker dit "probleem" herkent.
Uiteraard het verzoek om te reageren in het betreffende topic. ;-)

 
Last edited:
  • Like
Reactions: majo-03
Hallo allemaal, nieuw hier.

MY RWD, black/black, 20", trekhaak, besteld 20-10. geen (hidden) VIN (gezien alle bovenstaande reacties vrij logisch :))
(ik hoop echt alles zwart, dus ook het chrome boven de deuren, op de foto's (Berlijn) hierboven zie ik een paar zwarte varianten met chrome delen)
 
Hallo allemaal, nieuw hier.

MY RWD, black/black, 20", trekhaak, besteld 20-10. geen (hidden) VIN (gezien alle bovenstaande reacties vrij logisch :))
(ik hoop echt alles zwart, dus ook het chrome boven de deuren, op de foto's (Berlijn) hierboven zie ik een paar zwarte varianten met chrome delen)
Welkom hier!

Lijkt op de foto’s chroom, maar dit is een witte sticker als bescherming tijdens transport.
 
Op basis van jou berichtje even gebeld met Tesla of ik niet eerder de auto kan ophalen. De mijne schijnt (als alles volgens planning verloopt) morgen al aan te komen bij de dealer. Ik mag dan eventueel vrijdag al de auto ophalen! Ik wordt op de hoogte gehouden.

Alles kan ineens veranderen bij Tesla dus🤞
En nu ook maar snel openstaande bedrag voldoen anders krijg ik niks mee 😋
En?? Kan je de auto morgen -vrijdag- ophalen?
 
Goedemiddag,

Ook ik ben nieuw hier. Via mijn werkgever een Y RWD wit, 20 inch velgen besteld op 01-11 "LM - Leaseplan". Op 05-11 een mail ontvangen van Tesla (Rotterdam) met de bevestiging en een RN11..... nummer. Indicatie levertijd december 2022- februari 2023.

Het wachten begint.. :)
 
Ook nieuw hier.
Op 5 september de Y RWD besteld met de volgende specs; wit/zwart/19” zonder trekhaak.
Op 31 oktober de kleur gewijzigd naar blauw. (Meerprijs was toen verlaagd van 2300 naar 1600€)
Gisteren gebeld door tesla a’dam dat de auto in december geleverd gaat worden.
Eindfactuur is binnen en daarop staat 17-12.
Het VIN is PC624.
 
Nieuw hier
MY RWD wit/zwart/19"/trekhaak besteld op 26/8 (dag van de intro).
Levering einde november, daarna begin november, toen december en nu "nog niet bekend".
Probleem is dat ik rij met een gehuurde Lynk&Co tem 7/11. Toch nog kunnen verlengen tot 7/12.
Gisteren naar de Tesla shop Hasselt(B) geweest voor de info. Hadden ze niet en konden niets zeggen.
Twee uur later gebeld vanuit dezelfde shop: ze hebben voor mij een zwarte met dezelfde configuratie zonder trekhaak.
Toegezegd, die trekhaak komt dan later wel.
Dus op 7/12 wordt de Lynk&Co in de ochtend opgehaald. De Tesla haal ik enkele uren later op.
Uiteindelijk mooi geregeld, als er niets tussen komt !
 
En?? Kan je de auto morgen -vrijdag- ophalen?
Uur geleden de bevestiging gehad dat ik het morgen mag ophalen! Alles seinen lijken op groen te staan. Ik zeg “lijken” omdat het allemaal veelste snel en makkelijk lijkt te gaan haha. Zo lang naar uitgekeken en nu komt het ineens heel dichtbij.

Ik zal foto’s maken en in een apart draadje mijn pickup ervaring + algemene ervaring delen.
 
Ook nieuw hier.
Op 5 september de Y RWD besteld met de volgende specs; wit/zwart/19” zonder trekhaak.
Op 31 oktober de kleur gewijzigd naar blauw. (Meerprijs was toen verlaagd van 2300 naar 1600€)
Gisteren gebeld door tesla a’dam dat de auto in december geleverd gaat worden.
Eindfactuur is binnen en daarop staat 17-12.
Het VIN is PC624.
Snel zeg. Zou verwachten dat je weer achterin de rij moet na het wijzigen van de kleur.
 








































































































































































































































































































































































































































































































































































































































The RWD has a much slower charging speed... Max 170kw. Could also be that the batteries were not primed for charging


















































































































































































































































































































































































































Another video with walk around of new MY RWD. Charging speed seems to be quite slow even though it seems that battery is less than half charged at the start? Could be due to battery being cold as well














































































































































































































































































































































































































































































































































Another video with walk around of new MY RWD. Charging speed seems to be quite slow even though it seems that battery is less than half charged at the start? Could be due to battery being cold as well?
 
bij mij is de aflevering locatie verplaatst van Gent naar Brugge. Waarschijnlijk om meer wagens te kunnen transporteren vanuit Zeebrugge.
Bij mij ook, maar in mijn sms werd als reden verbouwingen aangegeven.
D624C949-1145-4279-8F16-BE793333722A.jpeg