Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
De kans is groot dat ik iemand die een rode MY RWD in bestelling heeft, blij ga maken...
Want ik ga waarschijnlijk annuleren.
Ik heb de MY RWD op 2 september in bestelling gezet op basis van een overname schatting van Tesla voor de M3 LR hetgeen me een goede deal leek.
Gisteren kreeg ik een definitief overname voorstel van Tesla dat maar liefst 31% lager is dan het initiële. Ik heb de bestelling geplaats omwille van de goede deal want heb eigenlijk geen noodzaak om de M3 LR in te ruilen. Voorlopig heb ik nog niet geannuleerd omdat ik even aan het aftasten ben of er andere partijen interesse hebben in de M3.
Begrijp ik goed dat het voorstel wat tesla geeft niet definitief is? Ik heb ook een inruilvoorstel gekregen waar ik akkoord mee ben gegaan toen werd mij vertelt dat ze alvast 8000 extra kilometers bij mijn huidige stand hebben opgeteld en zo aan de prijs zijn gekomen. Het is toch apart dat dan wanneer je de auto werkelijk geleverd krijgt opeen 30% minder krijgt? Ik heb trouwens een MY SR wit/zwart besteld
 
Uur geleden de bevestiging gehad dat ik het morgen mag ophalen! Alles seinen lijken op groen te staan. Ik zeg “lijken” omdat het allemaal veelste snel en makkelijk lijkt te gaan haha. Zo lang naar uitgekeken en nu komt het ineens heel dichtbij.

Ik zal foto’s maken en in een apart draadje mijn pickup ervaring + algemene ervaring delen.
Have you already picked up the car? Eagerly awaiting the updates.. :) Good luck!
 
Begrijp ik goed dat het voorstel wat tesla geeft niet definitief is? Ik heb ook een inruilvoorstel gekregen waar ik akkoord mee ben gegaan toen werd mij vertelt dat ze alvast 8000 extra kilometers bij mijn huidige stand hebben opgeteld en zo aan de prijs zijn gekomen. Het is toch apart dat dan wanneer je de auto werkelijk geleverd krijgt opeen 30% minder krijgt? Ik heb trouwens een MY SR wit/zwart besteld
Als het voorstel aanbod te zien is in "my tesla" en je hebt dit aanvaard lijkt het wel definitief, als het een voorstel is dat enkel per mail is gestuurd is het niet definitief.
 
Hier ook nog wachtend op een blauwe. Volgens mij heeft niemand nog een vin die blauw heeft.
Voordeel is wellicht meeste kans dan op de nieuwe opties en omdat ik particulier koop is 2023 niet heel erg, behalve dat je hem natuurlijk zo snelmogelijk wilt hebben.

Nu een model 3 die is al verkocht, uiterlijk eerste week januari overdracht.
 
Ik heb zojuist een sms ontvangen.

Uw Model Y staat klaar om ingepland te worden voor levering. Uw levering zal een touchless delivery ervaring zijn. Tesla Advisors zijn aanwezig, indien u assistentie nodig heeft. Wij vragen u vriendelijk, waar mogelijk, individueel naar de afspraak te komen. Selecteer binnen een dag na ontvangst van dit bericht het tijdstip van uw voorkeur: Tesla SSO - Sign In Maak kennis met uw nieuwe Tesla via onze instructievideo's: Klant- en productondersteuning | Tesla Support Als u geen updates via sms meer wilt ontvangen, antwoord STOP.

Maar de vin nummer is (officieel niet op de app) we een hidden.

Ik heb een levering afspraak gepland voor i’ in December.
 
Ik heb zojuist een sms ontvangen.

Uw Model Y staat klaar om ingepland te worden voor levering. Uw levering zal een touchless delivery ervaring zijn. Tesla Advisors zijn aanwezig, indien u assistentie nodig heeft. Wij vragen u vriendelijk, waar mogelijk, individueel naar de afspraak te komen. Selecteer binnen een dag na ontvangst van dit bericht het tijdstip van uw voorkeur: Tesla SSO - Sign In Maak kennis met uw nieuwe Tesla via onze instructievideo's: Klant- en productondersteuning | Tesla Support Als u geen updates via sms meer wilt ontvangen, antwoord STOP.

Maar de vin nummer is (officieel niet op de app) we een hidden.

Ik heb een levering afspraak gepland voor i’ in December.
Gefeliciteerd 🥂 Wat voor datum in december ? Er staat nu i
 
Zojuist SMS ontvangen om een levering in te plannen. Eerst volgende mogelijkheid is pas vanaf 12 december.


9BE4E03A-BB17-4D03-A462-9DEE631083F7.jpeg
 
  • Like
Reactions: majo-03