Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Viel me vanochtend ook op. Vreemd idd. :rolleyes:
Heeft mogelijk te maken met de weersvoorspelling en het slechte weer bij de Keltische Zee/Golf van Biskaje/Het Kanaal. Denk dat hij dit even aankijkt.

1669024935506.png
 
De kans is groot dat ik iemand die een rode MY RWD in bestelling heeft, blij ga maken...
Want ik ga waarschijnlijk annuleren.
Ik heb de MY RWD op 2 september in bestelling gezet op basis van een overname schatting van Tesla voor de M3 LR hetgeen me een goede deal leek.
Gisteren kreeg ik een definitief overname voorstel van Tesla dat maar liefst 31% lager is dan het initiële. Ik heb de bestelling geplaats omwille van de goede deal want heb eigenlijk geen noodzaak om de M3 LR in te ruilen. Voorlopig heb ik nog niet geannuleerd omdat ik even aan het aftasten ben of er andere partijen interesse hebben in de M3.
update,
de MY RWD is geannuleerd
De M3 LR is niet meer te koop
 
  • Informative
Reactions: Hayden
Met alle grote schepen die net uit Sjanghai zijn vertrokken, bestemming Europa, in combinatie met het vertrouwen dat Tesla SA’s blijven uitspreken, ben ik benieuwd of de volgende VIN showers voor NL deze week gaan plaatsvinden..!
Grande Halifax lijkt naar Southampton te gaan. Veel stuurtjes aan de ‘verkeerde’ kant. Kleine kans dat hij deels naar Zeebrugge gaat. Dong a Glaucos (wat een naam) lijkt wel een reële optie. VIN shower mogelijk al vanavond/ vannacht.
 
Do you already have a VIN and do you already know which boat your Tesla is on? Do you have White-Bl with 19 inch?
No VIN, No hidden VIN, No text...
ordered a White / White / 19 / Towbar.... Absolutely pissed off that Towbar was added for fast delivery, but cars without towbar delivered earlier.

I also ordered EAP, so not sure if that is causing the delay.... anyone here ordered EAP?
 
  • Like
Reactions: IvCh
No VIN, No hidden VIN, No text...
ordered a White / White / 19 / Towbar.... Absolutely pissed off that Towbar was added for fast delivery, but cars without towbar delivered earlier.

I also ordered EAP, so not sure if that is causing the delay.... anyone here ordered EAP?
EAP lijkt me gewoon softwarematig te zijn, en dus geen invloed te hebben op levertijden. Maar ik ben geen expert :)
 
EAP lijkt me gewoon softwarematig te zijn, en dus geen invloed te hebben op levertijden. Maar ik ben geen expert :)
Met de verwijdering van USS zijn Park Assist- en Summon functies verwijderd. Dit zijn de grote kenmerken van EAP, dus een gedachte is dat ze me geen VIN geven omdat deze functies momenteel niet kunnen worden geleverd.
Geen idee of ik gelijk of ongelijk heb. Meer zoals het Tesla-Wory Monster dat in mijn hoofd speelt
 
Maybe it is making an unscheduled stop to Koper as the ports here are full / busy
Hij vaart niet terug maar werd door de stroming/wind terug geduwd/getrokken. 3kn is voor zo’n boot niet varen te noemen. Maar hij corrigeert nu en vaart met 7 knopen richting Gibraltar. Ik verwacht dat weer naar de punt toe vaart waar hij zijn motor eerder uit had gezet en weer zijn motor uit zet. Dat doet een andere LNG tanker (new frontier1) bij de Carrera in de buurt ook. Als je op MarineTraffic kijk zie je ook dat hij met zijn neus richting Morocco (zuid) terwijl hij naar het oosten bewoog.
Zoals eerder genoemd wacht hij daar waarschijnlijk de storm af. Het kijk ook zijn dat ze een wisseling van bemanning hebben maar dan varen ze meestal dichter langs de kust.

MarineTraffic geeft een ETA van 29-11 07:00 aan. Meestal komt dit vanuit de rederij.
 
  • Like
Reactions: IvCh
Met de verwijdering van USS zijn Park Assist- en Summon functies verwijderd. Dit zijn de grote kenmerken van EAP, dus een gedachte is dat ze me geen VIN geven omdat deze functies momenteel niet kunnen worden geleverd.
Geen idee of ik gelijk of ongelijk heb. Meer zoals het Tesla-Wory Monster dat in mijn hoofd speelt
Ik heb FSD besteld en moest accepteren dat er geen sensors meer opzaten en dat deze functies dus voorlopig niet werken ... dus ik denk niet dat je levering door EAP te bestellen vertraging oploopt.